-6- "Eva Kime Ait?"

65 14 0
                                    


Kulaklarım uğulduyordu. Tüm sesler birbirine karışıyordu. O sesleri ayırt edemiyordum. Sanki tüm duyularım aynı anda yok olmuştu. Olmuyordu. Ne doğru düzgün duyabiliyordum ne hissedebiliyordum ne de görebiliyordum. Ama bir ses vardı. Onun sesi vardı. Zihnimin içinde ve sürekli aynı şeyi söylüyordum

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Aynı sesi duymak dişlerimi sıkmama neden oldu. Hayır, hayır. Bu doğru olamaz. Doktorun masasına yöneldim ve masanın üstünden kağıtları aldım. İki kağıdında sonundaki küçük yazılara baktım. Hamile olduğum yazıyordu. Başımı sağa sola salladım. Ve yine onun sesi zihinlimde yankılandı.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

Baba oluyorum.

"Bu doğru olamaz," diye mırıldandığımda bana doğru bir adım attı. Ama Albert bir anda önüme geçti. Başımı kaldırıp ona baktım. Vampir Lordu ile benim arada kocaman bir duvar gibiydi. Bu iyiydi, güvenliydi.

"Ona yaklaşmayın," dedi Albert kibar ama sert bir ses ile.

"Neden?" dedi Vampir Lordu.

"Annenin isteği dışında ona dokunmak suçtur," dedi Albert. Albert'in omzunun üstünden ona baktım. Yüzündeki kızarıklıklar gitmişti. Başını bir anda bana çevirdi. Dişlerimi birbirine bastırdım.

"O benim çocuğumu taşıyor."

"Sizin çocuğunuz olduğunu bilmiyoruz."

"Ne?" dedi birden. Bir anda kaşlarını çattı ve bana baktı. Saçlarını geriye yatırdığı için gözlerini görebiliyordum. Ama görmek istemiyordum.

"Doğru duydun. Sizden önce biriyle birlikte olmuş olabilir," dedi Albert. Ardından ekledi: "Sizin gibi bir erkekle." Başını sağa sola salladı.

"Onun anılarına baktım!"

"Görmek istediğiniz anılara baktınız. Tüm geceyi kontrol ettiniz mi?" dedi Albert keyifli bir ses ile. Sertçe yutkundum. Hayır, eminim başka hiçbir erkekle birlikte olmamıştım. Ama bunu onun bilmesine hiç gerek yoktu.

"Yeniden kontrol ederim."

"Üzgünüm, anne istemediği sürece bunu yapamazsınız. Şu anda Bay Quade dünyadaki herkesten daha üstün bir konumda. Onun karşısında Lord olmanızın bir önemi yok."

"Yaşlı Kurt," dedi sertçe. "Oğlunu ayağımın altından çek." Başımı Yaşlı Kurda çevirdim. Yaşlı Kurt gülümsedi.

"Neden?"

"Öldürmemem için."

"Üzgünüm Otis," dedi Yaşlı Kurt. "Ama oğlum gelecekteki eşini koruyor." Vampir Lordu bir anda bakışlarını bana çevirdi. Gözlerine bakmaya devam ettim. Beni bir kurdum. Bir vampirin karşısında korkup başımı eğecek değilim.

"Bununla mı evleneceksin?" dedi eliyle Albert'i göstererek. Başını sağa sola salladı. "Onunla evlenmek sana sadece düşman kazandırır. Başta da Wrightların düşmanlığını." Gözleri doktorun arkasında duran adama kaydı. Ardından yeniden bana baktı.

"Sen annesin ve anne asırlar sonra vampirlerin elinde."

"Ben kimsenin elinde değilim!" dedim sertçe. Kaşlarını alayla kaldırdı. "Hırçın bir eşim olacak," dedi. Sonra bakışlarını doktora çevirdi. "Doktor sen evli misin?"

Bir Nefes KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin