Sevgili kızım Star,
Sen bu satırları okurken biz buralardan çok uzakta olacağız. Okul zamanın geldiği zaman görebileceğin en güzel yer olan Hogwarst'a gideceksin merak etme. Orada sana nasıl bir cadı olacağını öğretecekler. Hangi binada olacağın bence çok belli ama bil ki hangisi olursa bizim için sorun olmazdı.
11 yaşına geldiğin zaman okulda sana bizim hakkımızda kötü şeyler anlatılabilir. Kim-olduğunu-bilirsin-sene hizmet ettiğimiz söylenecek. Bu bir süreliğine doğruydu ancak biz sonunda onun planladığı büyük görevi gördük. Engellemek için elimizden geleni yapacağız hiç merak etme. Başarılı olur muyuz bilmiyorum ama deneyeceğiz.
Seni çok ama çok seviyoruz. Ne olursa olsun kendin olmaktan vazgeçme. Kendin olmaktan utanma. Hayallerinin peşinden git ve en önemlisi mutlu ol.
Sevgiler seni çok seven annen ve baban.
Regulus Black ve Gwen DaintyMektubu tekrar katladım ve yanına koydum. Yatağımda oturmuş saate sessizce bakıyorum. Birazdan bu odadan ve bu evden geri dönmemek üzere gideceğim.. Mutsuz değilim sonunda ait olduğum yere, şu ana kadar sadece bir kaç mektuptan okuduğum evime gideceğim.
Star Black. Bazıları için kim-olduğunu-bilirsin-senin en büyük yardımcısının yeğeni, bazıları içinse nasıl öldüğü bilinmeyen Regulus Black'in genç yaşta babası olduğu kız, bazıları içinse bu sene Hogwarst da yeni bir öğrenci. Kimsenin benimle ilgili ne düşeceğini umursamiyorum çünkü ben bile kendimle ilgini ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum.
Öz ailem hakkında neredeyse hiçbir şey bilmiyorum. Sadece birisi Regulus Black diğeri ise Gwen Dainty. Hepsi bu.
Mektuba göre ikisi de doğru olanı yapmak için gitmişlerdi. Umrumda değil beni bırakıp ölüme gitmişlerdi.
Sadece bir aylıkken beni bir ailenin yanına bırakmışlar. Bayan Watson bana öyle anlattı. Watson ailesinin altı çocuğu var ve fakir bir ailelermiş. Babam ve annem gelip büyük bir miktar para karşılığında beni onlara bırakmışlar. Böylece altı üvey kardeşle birlikte büyüdüm. Biraz kalabalık olmasına rağmen güzel bir 11 yılım oldu bu evde.
Ancak bugün anlaşma bitiyor benim Hogwarst için alışveriş yapmaya çıkmam lazım. Oraya nasıl gideceğimi anlatan bir mektup da göndermişti okul.
Diagon yolu denen bir yerden aile bankamdan para alıp okul ihtiyaçlarını almayı planlıyorum ancak nasıl yapacağım hakkımda hiçbir fikrim yok. Neyse ki bunlar gelecek zamandaki Star'ın işleri.
Evin benden sonra en küçük çocuğu olan Oblek'in kapıyı kıracak gibi vurmasından sonra düşüncelerimi bir kenara bırakıp ayağa kalktım. Elveda üç kişilik ağzına kadar eşya dolu rahatsız odam ve sürekli horlayan Argelin. Merhaba bilinmezliklerle dolu yeni hayatım.
Fazla bir eşyam olmadığını için tek bavulla aşağı iniyorum. Bütün ailenin gözleri benim üzerimde. Herkes bir daha dönmemek üzere gideceğimi biliyor.
Bir gün gideceğimi bilerek beni kabul eden Bay ve Bayan Watson'ın gözlerini dolu görmek kalbimi acıttı. Bunca zaman içinde bir şekilde bende kızları olmuştum. Ancak gitme vakti gelmişti. Nereye gideceğimi bilmiyorlardı yani cadı olduğumu sadece bir akrabamın beni alacağını sanıyorlardı. Eğer tek başıma hiç bilmediğim bir yere gideceğimi bilse Bayan Watson beni asla göndermezdi.
Oblek ve Emma'nın ağladığını görünce sonunda dayanamayıp bende ağlamaya başlıyorum. Burayı seviyordum ancak gerçek evim olmadığını hep biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star of Draco
FanfictionRegulus'un kızı Star ve ailesinin dostu Malfoyların oğlu Draco. Birbirlerinden başka arkadaşları yok. Acımasız şekilde büyürken sahip oldukları en gerçek şey birbirleri. Başlarına en fazla ne gelebilir ki :)