Nemuri x Deku

664 7 6
                                    

Dla wekod5

Szczerze musiał się trochę douczyć o Nemuri, bo oprócz daru to nic o niej nie wiem, ale mam nadzieję, że nie zepsułam i się podoba.

Dobra nie przedłużam, czytajcie króliczki.

----------------------------------------------------------

Pow. Izuku

Jestem Izuku Midoryia, jestem szesnastoletnią omegą o zielonych loczkach i tego samego koloru oczach oraz mam po cztery piegi na policzkach. Nie jestem ani niski ani wysoki, bo mierze dokładnie 166 cm wzrostu.

Chodzę do mojej wymarzonej szkoły dla bohaterów Ua i jestem na pierwszym roku nauki. Mój idol oraz mentor uczy w tej szkole i przy okazji moją klasę.

Do Ua ciężko się dostać, ale mi się udało, z czego byłem dumny, ponieważ jestem omegą, a wiadomo, że jesteśmy delikatne i wrażliwe, co każdy mógł to wykorzystać.

Aktualnie siedziałem w klasie i rysowałem coś w zeszycie, bo mieliśmy lekcję z Aizawą, czyli my robimy co chcemy, a on śpi w śpiworze pod swoim biurkiem.

Jako że jestem omegą to postanowiłem brać tabletki maskujące mój zapach, bo nie chciał bym skończyć prawię jak Denki, który też jest omegą. Ale już wyjaśniam, ja z Denkim jesteśmy jedynymi męskimi omegami w szkole i przez to ostatnio Denki został prawię zgwałcony, ale Shinso (on chodzi jak coś z nimi do klasy) miał dziwne przeczucie i poszedł go szukać i przy okazji go uratował przez gwałtem.

Na szczęście Denkiemu nic się nie stało poza kilkoma siniakami i zadrapaniami, a tamten obrzydliwy alfa został wydalony z szkoły i nie mógł już uczyć się na bohatera.

Ale wracając to właśnie skończyła się lekcja, ale nie ruszyłem się z miejsca, bo i tak mieliśmy dalej tu lekcje. Kontem oka widziałem jak Shinso próbuje poderwać Denkiego i mu to dobrze wychodziło. Trzymam za nich kciuki. Wierzę, że będzie z nich świetna para.

Następną lekcję mieliśmy z Midnight. Jedyna kobieta alfa z nauczycieli w naszej szkole. Szczerze to jak na alfę wyglądała bardzo kobieco, bo miała duże krągłości.

(U mnie jest tak że damska alfa ma dwa układy rozrodcze, czyli niżej miała to co powinna mieć, a trochę wyżej penisa, przy czym i ona może być zapłodniona i może zapładniać)

Zadzwonił dzwonek na lekcje i czekaliśmy na nauczycielkę, która uczyła nas nowoczesnej historii sztuki Bohaterów, za ten przedmiot nie dostaliśmy oceń, ale i tak był obowiązkowy.

Nie usłyszałem ani nie wyczułem jak ktoś wchodzi do klasy, więc się przestraszyłem jak Midnight się głośno przywitała.

Nie wiem czy na szczęście czy na nieszczęście nie czułem za bardzo zapachów, bo jak byłem mały to złamałem nos i coś mi się tam porobiło i od tamtego momentu nie czuje za bardzo, czuje zapachy tylko te które znajdują się bardzo blisko mnie.

Gdzieś w połowie lekcji zaczęło boleć mnie podbrzusze, a ja zacząłem się modlić żeby tylko nie to ani nie teraz. Przy rui tabletki momentalnie przestają działać, a tego nie chcę.

No i jak na złość mój zapach rozniósł się po całej klasie i teraz już każdy na mnie patrzał, a ja zwinąłem się w kulkę z bólu.

One shoty z Bnha na zamówienieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz