➱13

6K 739 229
                                    


°

°

Omega elinde tuttuğu pusetle dikkatli bir şekilde taksiden inip önünde durduğu eve baktı.

Bakışları evde gezinirken Jungkook'un zevki dışında bir ev olduğunu anlamıştı ki Jungkook ev konusunda hassastı.

Puseti sarsmadan huzurla uyuyan oğluyla bahçe kapısına ilerlerken gözleri etrafı incelemekten geri kalmıyordu.

Sessizce demir kapıyı açıp taşlı yola ilerlediğinde içindeki heyecanlı kurdu durgunlaşmıştı.

Adımları yavaşlarken yüzündeki gülümseme dondu.Kötü düşünmek istemiyordu ama taşlı yolun sonunda önüne geldiği kapının aralık olması ona hiç yardımcı olmuyordu.

İçinde endişe tohumları yeşerirken puseti sıkıca tutmuştu korkuyla.İçeri girip girmemekte asla net bir kararı yokken omegasının içeri girmesi için yaptığı baskıyla gözlerini kapattı.

Kucağında Baemin'le içeri giremezdi.İçerde onun neyin beklediğini bilmiyordu.

Jungkook'a güvenmekte hata mı etmişti?

Hızlıca etrafa baktığında birkaç adım ötede duran masayı gördü.Masaya ilerleyip puseti dikkatle üzerine bırakırken oğlunu kontrol edip kapıya ilerlemişti.

Yavaşça açıp içeri girdiğinde dolan gözlerine lanet etti,kurdu neden bu kadar huzursuzdu?

Tamamen içeri girdiğinde holü takip etti,küçük ve korku dolu adımlarla.Koca bir salona ulaştığında gördüğü manzara ile küçük dilini yutacaktı.

Delta boynuna şırınga batırılmış şekilde diz üstü bir şekilde ruhsuzca yere bakıyordu.

"Jungkook!" dedi dehşet içinde bağırarak.

Hızlıca koşup yanına varacakken kolundan tutulup çekilmesiyle ağzından bir çığlık kaçmış sırtında bir göğüs hissetmişti.

"Vay vay vay,hemende gelirmiş deltası için küçük omega."

Kulağına ilişen kaba ve kirli sesle yüzünü buruştururken kurtulmak göğsünü saran koldan çırpınmak için debelenmeye başladı.

"Bırak beni!"

Arkasındaki adam sadece iğrenç sesiyle histirikçe kahkaha atıp onu deltanın önüne ittirmişti.

Birkaç saniye içinde Jungkook'un arkasına ve salona gelen takım elbiseli korumalarla daha da korkmaya başladı.

Mafyaydı bunlar.

Korkusunun tetiklenip krize dönüşmemesi için Tanrı'ya dualar yağdırırken görmek isteyeceği son şey bile olmayan görüntüyü gördü korkuyla açılan gözleriyle.

Korumanın elindeki mavi puset.

"Hayır! Hayır oğlumu bırak lütfen ona zarar verme yalvarırım."

Göğsündeki kol çekilirken tam oğluna doğru gidecekken belinden tutulup çekilmesiyle çığlık attı çaresizce.

"Bırak beni lanet herif bırak!"

Belinden sıkıca tutan orta yaşlı adamın göğsüne ve omuzlarına yumruklarını indirirken haykırdı.

"Omega!"

Orta yaşlı adam alfa sesinş kullanıp omeganın hareketlerini kestiğinde korumasına baş hareketi yaptı.

Hareketi uygulayan koruma önünde bulunan deltanın eğik başını kaldırdı.

Adam Jungkook'a sırıtıp hareketsiz duran omeganın boynuna yaklaştığında duyduğu hırıltı ile gülerek geri çekildi.

"Oh,bizim seni etkisizleştirmek için yaptığımız zehir hala etki göstermemiş Jeon.Yalnız omegan gerçekten çok güzel,deneyebilir miyim?"

Delta kanına karışan zehirle hareket edemeyip bayık yeşil gözleriyle tiksinircesine adama baktı.

Alfa sesinin etkisinden çıkan Jimin nereden geldiği bilmediği kuvvetle orta yaşlı adamı göğsünde itip ondan uzaklaşmasını sağlamıştı.

Oğluna hızlıca ilerleyecekken puseti tutan korumanın silahını uyuyan bebeğine çevirmesiyle ağzından bir çığlık firar etmişti.

"Hayır!Lütfen lütfen ona zarar verme!Yalvarırım dur."

Bileğinden tutulduğunda arkasına dönüp ona sırıtarak bakan adamın yüzüne baktı tiksinircesine.

"Güzelim,böyle davranmaya devam edersen bebeğinize zarar gelecek emin ol."

Keyifle açıklama yapıp bebeğinize kısmında Jungkook'a dönüp iğrenir bir şekilde bakan adamadan bileğini kurtarıp ıslak yanaklarını silmişti.

"Yalvarırım oğluma zarar verme,ne istiyorsun bizden,deltama ne yaptın!"

Orta yaşlı adam zevkle omegayı dinlerken elindeki silahı çevirmişti.Jungkook'u öldürecekti ama önce ailesini öldürerek ruhunu öldürecekti.

Jungkook ise bir yıla aşkındır duymadığı hitapla duyu yetisini aza indiren zehire rağmen duymuş geremediği dudaklarıyla omegaya bakmıştı yarı açık yeşillikleriyle.

"Sakin ol,sadece yavaş ölmesi için küçük bir zehir."

Silahın kabzasında parmağını gezidirirken konuştuğunda Jimin hıçkırarak ağlamaya koyulmuştu.

Jungkook'a birşey olsa dayanamazdı,ölüden farksız olurdu.

Öte yandan oğlunun üstünde tutulan silahla ruhu çekiliyordu sanki,kendinden geçecekmiş gibi oluyordu.

"Lütfen bırak bizi,ne is-istersen yaparım,yalva-rırım."

Adamın iğrenç yüzüne yayılan mide bulandırıcı sırıtmayla ona bakmıştı.Orta yaşlı adam ise konuşup delta kurdun öfkeden delirmesini sağlarken omegayı korkuya sokmuştu.

"Deltanın gözü önünde benim olacaksın."

°

°

Şerro herif!!

Görürsün sen!!

Umarım beğenirsiniz~

Okuduğunuz için teşekkür ederim🌿💚

Dangerous Delta [JİKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin