°°
"Yoon?Ne oluyor burada?"
Ortamdakiler hışımla dönüp sesin sahibine baktığında Namjoon birkaç saniye şaşırmış ardından gözlerini kaçırmıştı.
Eski polis Jung Hoseok ya da Jungkook yüzünden mesleğinden atılan polis.
Yoongi bahçeye giren arkadaşıyla ona doğru ilerleyip sarıldı mızmız bir şekilde.
"Hoseoku gece gece bu manyakla uğraşıyorum."
"Hey! Seni duyabiliyorum!"
Taehyung,kısık sesle konuşan omegayı uyardığında Hoseok kendisine sarılan arkadaşından ayrılıp o yöne baktı.
"Kim Taehyung?"
Alfa ismini söyleyen betayla ona bilinmezlikle bakarken Hoseok Jungkook'tan önce kaybetmediği mesleğiyle Taehyung'un model olarak çalıştığı şirketin bir hisse çalınma davasında çalışmış onunla tanışmıştı.
"Evet?"
Taehyung sorgulayıcı bir tonla betayı süzdüğünde Hoseok ona doğru adımladı.
"Hatırlar mısınız bilmem yaklaşık dört yıl önce model olduğunuz şirkette bir davayla ilgilenmiş öyle tanışmıştık."
Alfa ona derin bakışlarla bakıp hatırlamaya çalıştı.Yaklaşık dört yıl önce Kore'deydi ardından Fransa'ya gitmişti çünkü şirketi ciddi bir düşüşe geçmişti.
Fransa'ya gittiğinden Jimin'in deltayla tanıştığından bihaberdi.
Aklına gelenlerle geniş bir gülümseme sunup başını salladı.
"Hatırladım,yanlış değilsem J-Hope diyordum sana?"
Hoseok hızlıca başını sallayıp kıkırdadı.O lakabını seviyordu.
Evden çıktığından beri olanları gariplikle izleyen omeganın aklından delta çıkmazken bir an önce eve girmek istiyordu.Neyse ki Hoseok ona yardımcı olmuştu.
"Burada ne yapıyorsun ki?"
Beta Namjoon'u tek kaşıyla süzüp iğneleyici bir tonla konuştuğunda alfa yutkunup bakışlarını sevgilisine çevirdi.Seokjin'e bakmak,izlemek ona her zaman iyi geliyordu.
"Arkadaşımın yanına geldim J-Hope..."
Neşeli bir sesle yanındaki Jimin'in omuzuna kolunu atıp kendine çekerkrn açıkladı,ardından sözlerine devam etti.
"...tabi senin arkadaşın sayesinde bir türlü yanına gidemedim."
Hoseok geldiğinden beri dişlerini sıkarak Taehyung ile konuşan arkadaşına izleyen omega sinirle nefes alıp boynunu kütletti.
Omega olması bu alfayı dövmeyeceği anlamına gelmiyordu.
"Hoşik gidelim ciddi anlamda kan dökeceğim."
Sert sesiyle konuşup Taehyung'a alnına dökülmüş mint saçlarının arasından parlak mavi hareleriyle bakarken beta ikilide bakışlarını gezdirip anlamasada başını sallayarak onu onaylamıştı.
Taehyung ona gülümseyip sarılırken Namjoon arkadaşı yüzünden mesleğinden olan betaya sarılmadan edememişti.
Neyse ki Hoseok tekrar mesleğini eline almak için uğraşlar içindeydi ve sonucu yakındı.
Dakikalar sonra sonunda arkadaşının koluna girerek bahçeden çıkan omega Taehyung'a sinirli bakışlar atıp arkadaşını alarak evine gitmişti.
Namjoon sevgilisinin elinden tutup içeri girerken Jimin arkadaşına dönüp kıkırdamıştı.
"Cidden tatlı bir belasın Tete."
Bıkmışlıkla konuşup Taehyung'un gururla gülümseyip ensesindeki saçları savurmasını sağlamıştı.
"Sağol bebeğim öyleyim ama o pekte tatlı bir bela değil."
İsyan ederek konuşan arkadaşını eve yönlendirirken başını sağa sola salladı.
"Tatlıydı sanki tipi falan ama davranışları ve sonda omegasının ortaya çıkması pek değildi"
İçeri girdiklerinde kapıyı kapatıp alfanın ceketini çıkarmasını bekledi.
Çekiciydi dedi Taehyung içinden,kurdunun heyecanlı halini bastıramayarak.
"Açıkçası tırstım.Düşün yani benim gibi mükemmel,şaheser,süper,
sanat eseri,taş bir alfa minnak bir omegadan tırsttı."Jimin halsizce kıkırdayıp başını sağa sola sallayarak 'sen uslanmazsın' demişti bir nevi ardından alfa omuz silkip hızlıca ona dönmüştü.
Bu hızlı dönüşle irkilirken Taehyung kıkırdayıp sarı saçlarını karıştırmıştı.
"Benim minik şebeğim nerede?"
Omega göz devirip yumruk yaptığı eliyle alfanın omuzuna vurdu iki kez.
"Oğluma şöyle şeyler deme ya!"
Sinirli tuttuğu sesiyle onu uyaran omegaya gülüp yüzünü elleri arasına aldı.
"Ama Jim cidden çok özledim onu alıp kapşonlumun içine sokup fermuarı çekeceğim böylece özlem gidermiş olurum ya da olmaz."
"Saçmalama boğulur benim bebeğim."
Jimin yüzünü tutan ellere vururken Taehyung umursamazca gülümseyip içeri adımlamıştı.
"Salon buradan mı?Neyse küçük şempazemi getirir misin bitanem!"
Omega dudak büzüp ona sinirle bakarken topuk üstünde dönüp Jungkook'un bulunduğu odaya yöneldi.
Kapıya geldiğinde içeriden gelen Baemin'in küçük kıkırdamalarıyla kaşlarını çatılırken kapıyı açıp içeri girmişti.
Jungkook göğsünün üstünde bacaklarını iki yana açıp sarkıtan küçük bedene şaşkınlıkla bakarken dört aylık daha emeklemeyen bebeğinin oraya çıkamayacağını çok iyi biliyordu.
Kurdu heyecanla ayağa kalkıp mutlulukla ulurken dolu gözleriyle elini ağzına kapatıp heyecanla yatağa ilerledi ama duyduğu sesle ağzından sevinçle bir hıçkırık kaçmasına izin verdi.
"Niye bu ka-kadar tatlı-sın Baemin-ah~"
°
°
Sonunda Kook🤲🏻
Kış uykusuna yattın 5 bölümdür🥲
Nasıldı??
Okuduğunuz için teşekkür ederim🌿💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Delta [JİKOOK]
FanfictionJimin,Jungkook'un mesleğini bilmiyordu.Öğrendiğinde ise onu polise teslim edip terk etmişti. 3.Jikook🌿 1.Kookmin🌿 1.Jimin🌿 1.JeonJungkook🌿 1.Omegaverse🌿 1.Min🌿 1.Jm🌿 1.Jeon🌿 1.Park🌿 1.DeltaJungkook🌿 1.JeonJimin🌿 1.SemeKook🌿