Sınır🤧
+150 yorum🧚♀️°
°
-2 gün sonra-
"Çocuk gibisin Kook."
Jimin,sinirle söylendiğinde hala ona karşı çıkan deltaya dudak büzdü.
"Ama acır."
Sabırlı dilercesine yukarı baktı omega.Yatakta elleri ve ayaklarını kıpırdatarak oynayan Baemin'in çıkardığı sevimli sesler Jungkook'a yardımcı olmuyorken kısa bedenin önüne geçmeye devam etti.
"Gerçekten acımayacak Jungkook,acıtır mıyım ben?"
Deltanın gözlerine bakarak sorduğunda parmağıyla kendini gösterdi,uzun beden ikilemde kaldığı için ağlamaklı birkaç mırıltı çıkardı.
"Ama o çok küçük,acır güzelim."
Pes edercesine omuzlarını düşürüp nefesini dışarı verdi omega.Elindeki bebekler için olan küçük tırnak makasını havaya kaldırıp deltaya gösterdikten sonra komidine bıraktı.
"Al yapmıyorum tamam mı,çekil şimdi."
Jungkook,rahat bir nefes verip iki yana omegayı engellemek için kaldırdığı kollarını indirerek gülümsedi ardından yana kaydı.
Jimin,dizini kırıp yatağa oturarak Baemin'in sıklaşmış saçlarını okşadı.Yanaklarındaki çizikleri görünce dudak büzdü.
Yarım saattir atıştıkları konu Baemin'in uzamış tırnaklarıydı.Eldivenleri ağzıyla çıkarıp yüzünü çiziyordu fark etmeden.
Bazen Jungkook onunla oynarken deltanın yanaklarını bazen de Jimin onu emzirirken göğüslerini çiziyordu.
Omega bunun için tırnakları kesmek istemişti ama delta sanki küp küp kesim yapacakmış gibi tepki vermiş onu engellemişti.Ve neredeyse ağlamak üzereydi.
"Jungkook,şu yanaklarının haline bak.Benim oğlumun tombul yumuşak yanaklarına bak."
Mırıldanarak söylediğinde parmağıyla küçük omeganın yanaklarını okşuyordu.
Baemin,yanağındaki hareketlililiği ağzına almak için başını çevirince açık açzı ve çatılıp gevşeyen kaşlarıyla ortaya daha sevimli bir görüntü çıkıyordu.
Jungkook'ta memnun değildi bu durumdan ama kıyamıyordu işte Baemin'in canı acır korkusu vardı içinde,bu acemiliğinin bir etkeniydi.
"Eldivenlerini her şekilde çıkarıyor,bantlasak mı acaba?"
Oğlunun diğer tarafına oturup saçlarını karıştırarak saf bir sesle sorduğunda Jimin şaşkınlıkla ona baktı.
"Jungkook,istersen Japon yapıştırıcısıyla sabitleyelim hm?"
Tek kaşını kaldırarak sorduğunda Jungkook düşünür gibi yukarı bakıp -ki bu hareketi sabır dilemesine sebep olmuştu- ardından başını sağa sola sallayarak reddetti kısa bedeni.
"Olmaz,eldivenleri çıkaramayız."
Avucunu alnına vuran sarışın deltanın saçlarına yapışmamak için kendini zor tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Delta [JİKOOK]
FanfictionJimin,Jungkook'un mesleğini bilmiyordu.Öğrendiğinde ise onu polise teslim edip terk etmişti. 3.Jikook🌿 1.Kookmin🌿 1.Jimin🌿 1.JeonJungkook🌿 1.Omegaverse🌿 1.Min🌿 1.Jm🌿 1.Jeon🌿 1.Park🌿 1.DeltaJungkook🌿 1.JeonJimin🌿 1.SemeKook🌿