OMEGAVERSE

199 11 7
                                    

Selam selam selam selam

İnternette bu konu hakkında pek fazla açıklama yok bu nedenle kitabı okuyacaklar için kısa bir ön bilgilendirme yapayım dedim. Sonuçta bu sizin ilk omegaverse kitabınız da olabilir veya bilgilerinizi yenilemek istersiniz. Buyurun o zaman konumuza geçelim.

Ama önce, omegaverse yaoi tarzında yazılan bir türdür bu nedenle smut içeriklere hazır olun <3

♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Omegaverse nedir?

• Kaba tanım olarak Alfa, Beta ve Omega adlı 3 cinsiyetten oluşan alternatif evren diyebiliriz. Bir bakıma aslında karakterlerimiz kurt adam.
• Hatta benim hikayemde direkt kurt :3

Üç Cinsiyet ne anlama gelir? Bunlar Nelerdir?

Bizdeki kız erkek tanımı yerine Alfa, Beta ve Omega olmak üzere üç cinsiyet vardır.

Alfalar:

》 Toplumdaki baskın karakterler diyebiliriz. Genelde yönetimden sorumlu lider kişiliklerdir. Fiziksel olarak uzun boylu, yapılı ve heybetli bir görünümleri vardır. Aynı zamanda Omegalardan farklı olarak düğümleri vardır. Bu konuya geleceğiz :3.

Alfalar eşlerine karşı aşırı kıskanç olabilir, toplumda avlanmak, eşine bakmak vb. görevlerle sorumludur. Cinsiyetçi düşünecek olursak erkek rolü denebilir.

》 6 ayda bir rut dönemi adı verilen kızgınlık dönemine girerler. Kısacası azarlar ve etraflarındaki omegalarla birlikte olmaya çalışabilirler. Rut dönemlerinde çok sinirli ve agresif olurlar. Alfalık feromonları en üst seviyeye çıktığı için diğer omegalar tarafından kolayca fark edilip eşli olmasına rağmen odak noktası haline gelmelerine neden olabilir.

》 Omegaverse evreninde hamile bırakan taraftır.

Omegalar:

》 Toplumun çekinik karakterleridir. Yine aynı cinsiyetçi tutumla bakarsak kadın rolü omegalara aittir. Erkeği de kızı da hamile kalabilir. Fiziksel olarak daha narin, zarif görünüme sahiptirler ve boy-kilo bakımından alfalardan küçüktürler.

》 Omegalar da tıpkı Alfalar gibi kıskanç olabilirler ama daha ağırbaşlıdırlar. Ayrıca ( her yazarın kendi evrenini oluşturması gibi ) benim evrenimde omegalar devlet ve toplum tarafından küçük görülen azınlık kesimler. Bu nedenle toplumdan kaçarak bağımsız köylerde yaşamaya çalışan çok sayıda omega var.

》Her ay kadınların regl dönemi gibi kızgınlık dönemi geçirirler. Bu dönemleri üç dört gün sürer ve feromonları en üst seviyededir. Kızgınlık dönemindeki bir omega tek başına dışarı çıkarsa bir alfanın hedefi haline gelip istenmeyen sonuçlarla karşılaşabilir. Çünkü bu dönemlerinde salgıladıkları feromonlara alfalar yanıtsız kalmakta zorlanır ve içlerindeki kurdu tutamazlar. Ayrıca omegalar kızgınlık döneminde daha kolay hamile kalabilir.

》Koku bezinden ısırılan bir omega işaretlidir ve bu onun artık eşlendiği anlamına gelir. Yine de bu eşlenme kızgınlık dönemi içerisinde gerçekleşirse pek bir önem taşımaz. Aynı şekilde omegalar da isterlerse alfalarını işaretleyebilir.

Betalar:

》 Betalar toplumun çoğunluğunu oluşturan kesimdir. Erkeği hamile bırakır kadını hamile kalır. Normal toplum diyebiliriz. Hizmette de yönetimde de bulunabilirler. Zaten bu hikayede OYD'yi kuran da yöneten de betalardır.

İşaretlemek?

Alfalar ve Omegalar boyunlarındaki koku bezlerinden feromon adı verilen kimyasal hormon gibi bir koku salgılarlar. ( Bilimsel açıklamaya üşendim şuanda siz özel koku olarak düşünebilirsiniz. Onların kontrolünde değil hormonların kontrolünde. ) Alfalar ve Omegalar eşleştiği zaman eğer bir alfa, diğer omeganın koku bezini ısırırsa onu işaretlemiş olur. Bu o omeganın etrafına alfaların yaklaşmasını engeller. Ayrıca alfa işaretlediği omegayı hissedebilir. Korktuğu zaman gerilebilir ve mutlu olduğu zaman rahatlayabilir. Kısacası, aynı zamanda ruhlarını da birbirine bağlayabilir. Yine de bu süreçte omega kızgınlık dönemindeyse alfaya kendini ısıttırmış olabilir ve ortada herhangi duygusal bir şey olmayabilir bu nedenle kızgınlık dönemindeki işaretlemeler çok da önemsenmez. Aynı şeyler omegalar için de geçerlidir.

Eşleşme?

Bir omega ve alfanın cinsel birlikteliğidir. Çiftleşme veya eşleşme denir. Bu sırada kontrol kendilerinden çok içlerindeki kurtta olur. Eşleşme sonrası alfa omeganın içine boşaldıktan sonra düğümünü şişirir ve hamile kalmasını sağlar.

Peki nedir bu düğüm?

Alfaların cinsel organlarında bulun bir parça diyebiliriz. Dediğim gibi eşleşme sonrası alfa bunu içgüdüsel olarak omeganın içine sokar ve onu düğümler. Omega bu düğüm sayesinde içindeki menilerin dışarı akmasını engeller ve hamile kalabilir. Tabii bu durum omegalar için çok acı verici olabilir. ( Hayvan belgesellerinde bulunan bir durum. ) Yine de hamile kalacak diye bir şart yok. Hatta alfa onu düğümlememeyi bile tercih edebilir.

Son olarak kürklere gelelim.

Kürkler alfaların avdan sonra avladıkları hayvana kendi kokularını işleyerek yaptığı nesnelerdir. Bir omegaya bunu verip ona kur yapabilir. Bu kürklerin üstünde alfanın kokusu vardır ve bir omega bu kürkü kullanırsa diğer alfalar kokuyu alıp ondan uzak durmayı tercih edebilir.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Sanırım anlatacaklarım bu kadardı aklınızda kalan bir şey olduysa sormaktan lütfen çekinmeyin. İlk defa detaylı bir kitap ve omegaverse yazıyorum bu nedenle anlaşılmayan, eksik anlatılan, yazım ve anlatım hataları olan yerler olabilir. Lütfen çok takılmayın bu tarz detaylara. Umarım severek okursunuz.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Yazım Tarihi:
31.08.2022
Yayım Tarihi:
31.08.2022

Flechazo | ChanLix ( ABO )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin