Ep • 00

187 12 5
                                    

Yıl 2012.

Felix elindeki kitabı yere bırakıp yanında duran arkadaşına döndü. Hyunjin konuşmayı tamamen kesmiş, uzun bacaklarını iki yana uzatmış, ciddi bir ifadeyle kendisine bakıyordu. Felix kötü bir haber geleceğini hissetmişti. Arkadaşı geldiğinden beri haberdardı ama görmezden gelmeye çalışıyordu. Görmezsem gerçekleşmez diyordu kendi kendine.

" Felix, sana bir şey söyleyeceğim. "

Hyunjin ciddi ifadesini bozmadan konuşmuştu. Felix gergince yutkunup tüm bedenini arkadaşına çevirdi. Çilli yüzünde özenle yer bulmuş büyük gözleri arkadaşına kitlenmişti. Söyleyeceklerini duymak istemiyordu.

" Ben, nakil oluyorum."

Felix bir anlığına nefes alamadığını hissetti. Neyin nakliydi bu?

" Nakil mi? "

Hyunjin hızla başını salladı. Konuşmayı olabildiğince kısa kesmek istedi.

" Evet. Okul değiştiriyorum. Taşınmamız gerekliymiş. Yarın sabah erkenden gidiyoruz. "

Felixin parlayan gözleri sönmüştü. Arkadaşının dağınık saçlarında gezdirdi bakışlarını. Ardından ince ellerine indi. Ellerinin arasında peluş bir ayıcık vardı. Hyunjin'in en sevdiği ayıcıktı. Saniyeler sonra ise ayıcık o büyük ellerden uzaklaşmış ve kendisinin kucağında yer bulmuştu.

" Seninle kalsın o. Beni özledikçe ona sarılırsın. Olur mu? "

Bu sefer Hyunjin'in sesi de kırılmıştı. Ciddi ifadesi yavaş yavaş yok olur gibiydi. Felix dayanamayıp kollarına atladığında ise ağlamasını tutamamıştı. İki küçük dost kendi aralarında son vedalarını yapmışlardı. İkisi de hoşçakal dememeyi tercih etti. Hyunjin dokunaklı ve uzun sarılmadan sonra hiçbir şey olmamış gibi kapıdan çıkıp gitti. Felix ise oyuncak ayısı ile oturduğu zeminde bomboş kalmayı seçti. Arkasından seslenmedi, o da dönüp bakmadı zaten.

♤♤♤♤♤♤♤♤♤

Yıl 2022

" Anne bu ne? "

Felix merdivenleri ikişer ikişer atlayarak inerken salonun ortasındaki koli ile yüz yüze geldi. Güzelce bantlanmış büyük kolinin etrafında tur attıktan sonra hevesle mutfağa döndü.

" Taşınıyoruz de! "

Yine de annesindeb olumsuz yanıt gecikmemişti. Ellerini havluya silerken gülümseyerek salona geçti.

" Hayır oğlum, karşı komşunun oğluna gidecek bunlar. Senin küçüklerin. "

Felix yüzünü asarak koliye döndü. Eski kıyafetlerinin ve oyuncaklarının olduğu koliyi görmek istemiyordu. Taşındıklarının haberini almak istiyordu sadece. Daha fazla Seoulde kalmak istemiyordu. Burada yaşam zorluydu ayrıca diğer yarısının burada olmadığını bilmek ondaki son yaşam sevincini de söküyordu.

Yine de kafasını salladı Felix. Kendisine gelip para kazanması gerektiğini hatırlattı. Seri adımları salondan ayrılıp portmantodaki şişme montuna uzanırken annesine hayali öpücük yolladı. Ardından adımları soğuk betonla buluştu.

Yıllar önce öz kardeşim dediği arkadaşından uzaklaşmıştı. Hyunjin hiçbir neden vermeden sadece gitmesi gerektiğini söyleyip gitmişti. Arından mahalledeki tüm çocuklar Felix'i görmezden gelmeye başlamıştı. Felix tüm hayatının da Hyunjinle beraber onu terk ettiğini hissetmişti. Giderken sorgulamamıştı belki ama son bir iki yıldır araştırıyordu onu.

Elindeki kocaman sıfır ile küçük bir kafede barista olarak işe girmişti. Annesi ile kalıyordu ve maddi durumları pek iyi sayılmazdı. Bu nedenle para kazanmalıydı ki aynı zamanda çalışmak kafasını dağıtıyordu.

Yine de bugün yolunda olmayan bir şeyler vardı. Kafeye bir kaç isimsiz gelmişti. Felix bu tipleri ilk defa burada görüyordu. Sorgulamamak istedi ama belli ki adamlar aynı düşüncede değildi.

Ona doğru adımlayan herifi görünce yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirdi. Adamın yamuk sırıtışına karşı ne yavşak bir surat bu böyle diye düşünse de gülümsemesini bozmadı.

" Hoşgeldiniz beyefendi. "

Adam tam karşısında durduktan sonra süzmeye başladı Felix'i. Gözleri yavaşça siyah sweatinde, dar pantolonunda ve belinden sarkan zincirde dolaştı. Felix bir anlığına kafenin ortasında çıplak olduğunu hissetmişti.

" Seoul'un göbeğinde nadide bir omega? Ne dersin Jihoo, şanslı günüm mü?


♡♡♡♡♡♡

♡♡♡♡♡♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


♡♡♡♡♡♡♡

Ehm umarım aklımdakileri yansıtabiliyorumdur. İlk defa böyle detaylı bir hikaye yazıyorum. Umarım beğenirsiniz. İsterseniz bölümlere şarkılar ekleyebilirim. Chanlixle kalın^^ :3

♡♡♡♡♡♡♡

Yazım Tarihi:
31.08.2022
Yayım Tarihi:
27.02.2024

Flechazo | ChanLix ( ABO )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin