🌜
tesadüfen girdim hayatına,
tesadüfen baktım o gözlere,
tesadüfen oldun nefesim ,
o kadar çok tesadüfler denk geldiki artık alışkanlığım oldun bir anda ,
sürekli sanatıma döktüğüm uğraşım , söylediğim şarkılarım , yazdığım romanım, döktüğüm satırlarım oldun.
🌞Hızlı adımlarla sahilin çıkışına doğru ilerledim. Arkama asla dönmedim. Yüzüm kıpkırmızı , kalbim sebebsizce deli gibi "tak tak tak " atıyor. Parmaklarımı sıkıyorum titremesin diye , yüreğim ağzımda.
"Allahım neden böyle değişik hissediyorum.Ne oluyor bana !"
şehire indim. Evimin yolunu tuttum. Dala kalbim durmuyor , vücudum tir tir titriyor. Evimin önüne geldim. Çantamdan anahtarları aramaya çalışıyorum.
"off nerde bunlar.Yaa offf...
kafayı yicemm şimdii yaaaaaaa "iki saat aradıktan sonra buldum ve içeri girdim. Kapıya yaslandım. Olanları aklımdan geçirdim. Sebebsizce 32 diş gülümsüyorum. Bir kaç saniye yaslandım kapıya ve odamın yolunu tuttum . Uyanınca içeceğim suyu yanıma alıp masaya koyduktan sonra yatağa uzandım.Parmaklarımı saçlarımın arasına koydum."Tavana bakıyorum. Düşüncelere dalıyorum. Aynı saniye tekrar, tekrar aklıma geliyordu."
"Her şey neden bu kadar güzeldi ki? neden durdu zaman.Farklı bir evren vardı sanki.Neden heyecanlanmam geçmiyor. Aaaaa ne oldu bana böyle ya."
Gözlerimi ve kafamı sallayıp duruyordum dalıp , dalıp gitmelerime. Bir soru gelmişti aklıma ;
"Acaba ne işi vardı burada, niçin gelmişti ?"
Biraz bunu düşündükten sonra gülümseyip gözlerimi kapayıp uykuya daldım.
Alarmım çalmaya başladı , sesiyle uyandım. Baktım saat sabah 07.00di.Alarma bir tokat vurdum sesi yüzünden. Kalktım ve yüzümü yıkamak için lağaboya gittim.Aynaya baktım , sanki gözlerim benim gözler değildi o kadar güzel parlıyorlar ki gözlerime inanamadım. Üstümü giyip , işin yolunu tuttum. Yürüyorum Ama nasıl yürümek. Hava sıcaktı ama insanı sıkmıyordu. İlk defa böyle gülümseyip insanlarla günaydınlaşıyorum. Her zamanki Alex , köpeğiyle dışarıda Geziyor. Gülümsedik birbirimize.
"Alex benim komşum.Galabagos'a 7 ay önce tatile geldi ama o kadar çok sevdiki temelli kalmaya karar verdi ve benim yanımdaki evi tuttu.Galabagos 'ta kendi alanı olan iç mimarlık ta ilerleme şansı buldu. Mimarlık yapıyor. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ MY LİGHT ♥
RomanceResim öğretmeni bir kadınla , heykeltıraş bir adamın hikayesi temayı karanlık yapın tavsiye ederim :) "Buyrun , oturun lütfen " "teşekkür ederim " "İsminiz nedir ?" "ella" "Ella hanım anlatmaya başlayın , bende dinliyim neler yapabiliriz onu konuşa...