Episode - 11

736 44 0
                                    


Sica - ဘယ္လို … Manager ? O.O
Tae - အင္း … အခုသိပ္မၾကာခင္ ငါတို႔ရဲ႕ plan ေတြကိုစအေကာင္အထည္ေဖာ္ရေတာ့မယ္ေလ … ဒါ့ေၾကာင့္ ငါတို႔မွာ အဓိကမရွိမျဖစ္ Manager တစ္ေယာက္လိုအပ္တယ္ … အကုန္လုံးကို ငါတို႔ ၉ေယာက္လုံးနဲ႔ေျဖရွင္းလို႔မျဖစ္ႏိုင္ဘူး …

Sica - majja … ကိစၥအားလုံးကို ငါတို႔ကိုယ္စား လိုက္ေျဖရွင္းေပးဖို႔ Manager တစ္ေယာက္မရွိမျဖစ္လိုအပ္တယ္ …

Tae - အစကေတာ့ Jun Hyuk(အရင္ GG Manager အေဟာင္း) Oppa ကိုအရင္အကူအညီေတာင္းၾကည့္တာ … ငါတို႔ရဲ႕ Manager အျဖစ္ျပန္လုပ္ေပးႏိုင္မလားလို႔ ျပီးခဲ့တဲ့ ၃ ရက္ေလာက္ကငါေမးၾကည္ေတာ့ Oppa ကျငင္းခဲ့တယ္ …… သူ S.M ကေနငါတို႔ Manager အျဖစ္အလုပ္ျဖဳတ္ခံလိုက္ျပီးကတည္းက ဒီလိုအလုပ္ေတြကို စိတ္ကုန္သြားျပီတဲ့ …… အဲ့ဒါနဲ႔ ငါေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္လိုက္ေတာ့ Hee Chul Oppaကငါ့အစ္ကိုဝမ္းကြဲျဖစ္သလို နင္တို႔အားလုံးနဲ႔လဲ ခင္ျပီးသားဆိုေတာ့ ပိုအဆင္ေျပမယ္ထင္လို႔ ငါ Oppa ကိုလုပ္ၾကည့္မလားလို႔ေမးေတာ့ … Oppa ကလဲ လုပ္မယ္ဆိုတာနဲ႔ ……

Sica - Ok တာေပါ့ … Hee Chul Oppa ကအစထဲက အႏုပညာမ်က္စိရွိတယ္ဟ … Fashion ပိုင္းလဲကြ်မ္းက်င္သလို သီခ်င္းလဲစပ္ႏိုင္တယ္ …… သူ႔လိုလူမ်ိဳးက ငါတို႔ Manager အျဖစ္လုပ္ေပးမယ္ဆိုေတာ့ …… ငါတို႔အတြက္ကံေကာင္းတာေပါ့ … :)

Tae - အင္း ဟုတ္တယ္ … :)

Sica - က်န္တဲ့သူေတြကိုပါ ေျပာလိုက္ဦးေလ … ဒါအားလုံးအတြက္သတင္းေကာင္းပဲေပါ့ … :)

Tae - Ummm Arraseo … ^_^

Sica ကေရွ႕မွာေဖ်ာ္ရည္ခြက္ကေလးကိုင္ျပီး ေရွ႕မွအရင္ဝင္သြားျပီး Tae yeon အေနာက္မွလိုက္ဝင္ခဲ့သည္ ။

Sica - Joy ဘယ္လိုလဲ သက္သာရဲ႕လား ?
Joy - ဟုတ္ကဲ့ သက္သာပါတယ္ Unnie … ^_^
Sica - ေရာ့ မုန္လာဥနီကို သၾကားထည့္ေဖ်ာ္လာတယ္ … ကုန္ေအာင္ေသာက္လိုက္ ဒါမွ glucose ဓာတ္ျပန္ျပည့္မွာ … :)
Joy - Nae Gomawo Unnie …… ^_^

Sica ေပးလိုက္တဲ့ဖန္ခြက္ေလးကို Joy ကုတင္ေပၚမွာထိုင္ေနရင္းလွမ္းယူလိုက္သည္ ။ Joy ရဲ႕ေဖ်ာ္ရည္ခြက္ကို ေဘးမွ Soo young ကၾကည့္ျပီး Sica ကိုစခ်င္ေသာေၾကာင့္

Soo - Yaa နင့္ဟာကလဲတစ္ခြက္တည္းလား ? :(
Sica - အင္းေလ …
Soo - ငါတို႔အတြက္ကေရာ …… ? O.o
Sica - နင္တို႔က ဘာျဖစ္ေနၾကလို႔လဲ … အားလုံးေဒါင္ေဒါင္ျမည္ေနၾကတဲ့ဟာကို … :P
Yul - Yaa ငါမျမည္ဘူးေလ .… ငါ့ေျခေထာက္ကခုထိသိပ္ေကာင္းေသးတာမဟုတ္ဘူး … လက္ေကာပဲ လက္ … လက္ကခုထိ ထမင္းစားတဲ့တူေတာင္ကိုင္မရေသးဘူး …… :(

GG & My DestinyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora