Episode - 19

563 32 0
                                    


ခြဲစိတ္အထူးကုဆရာဝန္ႀကီး၏ရုံးခန္းထဲတြင္

Doctor - ဒီလထဲမွာအသဲအစားထိုးခြဲစိတ္မႈသာမျပဳလုပ္ႏိုင္ခဲ့ဘူးဆိုရင္ ကေလးမေလး Yoo Jung ရဲ႕အသက္ကိုကယ္တင္ႏိုင္ဖို႔ခက္ခဲ့လိမ့္မယ္ ...

Tae - ဒါဆိုအခုထိ အသဲအလွဴရွင္ကိုရွာမေတြ႔ေသးဘူးေပါ့ ဆရာ ?

Doctor - ဟုတ္ပါတယ္ ...... အျပင္ကသူ႔ရဲ႕အသဲနဲ႔အမ်ိဳးအစားတူတဲ့သူ အလွဴရွင္ကိုရွာေတြ႔ဖို႔ဆိုတာ သိပ္မလြယ္ဘူး ... အမွန္ဆိုမိသားစုေသြးသားရင္းခ်ာထဲက ဒီလိုအစားထိုးမႈအတြက္ အမ်ိဳးအစားကိုက္ညီတဲ့အသဲရဖို႔ပိုနီးစပ္ပါတယ္ ... ဒါေပမဲ့ ကေလးမေလးမွာက သူ႕အေဖကလြဲျပီး တျခားဘယ္ေဆြမ်ိဳးမွမရွိဘူးဆိုေတာ့လဲ ခက္သားဗ် ...

Tae ေရာ Sica ပါသက္ျပင္းၿပိဳင္တူခ်လိုက္မိၾကသည္ ။

Sica - ဒါဆို ဘယ္လိုလူမ်ိဳးက သူရဲ႕အသဲနဲ႔ကိုက္ညီမႈရွိႏိုင္ေခ်မ်ားရွိလဲ doctor ?

Doctor - အရင္ဆုံး သူနဲ႔ေသြးအမ်ိဳးအစားတူတဲ့သူေတြဆိုရင္ သူ႔ရဲ႕အသဲနဲ႔ အစားထိုးလို႔ရေအာင္တူညီမႈရွိမရွိ စစ္ေဆးၾကည့္ရပါမယ္ ...... တကယ္လို႔ result က 95% တူညီတယ္ဆိုရင္ အသဲအစားထိုးကုသမႈ ျပဳလုပ္လို႔ရပါျပီ ...... :)

Tae+Sica - Yoo Jung ရဲ႕ေသြးအမ်ိဳးအစားက ?
Doctor - 'B' ေသြးပါ ...

Sica - 'B' ... ကြ်န္မနဲ႔ေသြးအမ်ိဳးအစားတူတယ္ doctor ... ဒါဆိုကြ်န္မ စစ္ေဆးၾကည့္ခ်င္ပါတယ္ ... :)

......xx......

Tae yeon, Sica နဲ႔ Joy တို႔ ၃ ေယာက္ အိမ္သို႔ျပန္သြားၾကျပီး က်န္တဲ့သူေတြအားလုံးကို အေၾကာင္းစုံရွင္းျပလိုက္ၾကသည္ ။

Sunny - ငါလဲ 'B' ေသြးပဲ တကယ္လို႔နင့္ Result မကိုက္ညီရင္ ငါထပ္ျပီးစစ္ေဆးၾကည့္မယ္ေလ ...

Yoona - Unnie တို႔ သမီးလဲ B ေသြးပဲေလ ......

Yul - မျဖစ္ဘူး Yoonie ...... နင့္ကိုေတာ့ ငါတို႔အဲ့လိုမလုပ္ခိုင္းေစခ်င္ဘူး ...... Sica ေသြးအမ်ိဳးအစားမတူတဲ့သူက လွဴဖို႔လုံးဝမျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား ? :(

Sica - ေအးဟ ... မျဖစ္ႏိုင္ဘူးတဲ့ ......

Fany - တကယ္လို႔ ငါတို႔အသဲနဲ႔ကိုက္ညီမႈမရွိရင္ေတာ့ ငါတို႔သတင္းစာနဲ႔ဂ်ာနယ္ေတြမွာ ေၾကညာထည့္ၾကရမွာေပါ့ ......

GG & My DestinyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant