Gil Chaewon
''Annesiz bir dünyada yaşayacak kızım için endişelendim ama önce tanrı seni aldı''
Chaewon Gil, 21 Mart 1997'de doğdu. Öldüğünde 17 yaşındaydı.
Chaewon en büyük çocuktu, sadece Kilchae adında bir erkek kardeşi vardı. Sık sık ona bakıcılık yapar, o da ona sık sık “Ablalardan neden bu kadar nefret edilir anlamıyorum” diye sorardı. En iyi şekilde bakmaya çalıştığı biri daha vardı, annesi. Hastaydı ve Chaewon onunla ve babasıyla ilgilenmek için elinden geleni yaptı. Onlara karşı o kadar ilgiliydi ki annesi Chaewon'un kendini ihmal etmesinden endişe ediyordu ama durum böyle değildi. Chaewon, gülmeyi seven, parlak ve neşeli bir genç kadın olarak tanımlandı. Ona hayran olan Sujeong Kang ve Wooyoung Kang gibi birçok arkadaşı vardı ve onlara da hayrandı. Çok neşeli ve iyimser olduğu için birçok öğretmen de onu severdi. Chaewon Disney filmlerini severdi ve en sevdiği şarkılar Let It Go ve Under The Sea idi. Dış görünüşüne, özellikle de ne giydiğine çok önem verirdi. Chaewon'un en büyük hayali anaokulu öğretmeni olmaktı.
Hayatta kalanlara göre, Chaewon sonuna kadar iyimser kaldı. Arkadaşlarına kurtarmanın geleceğine dair güvence verdi ve onları neşelendirmeye çalıştı. ''Bu olay sadece kötü bir hatıra olarak kalacak! Yaşayacağız!'' ( keşke..)
Cesedi bulundu ve ailesine teslim edildi. Şimdi Ansan Sky Memorial Park'ta yatıyor.
Sanırım gerçekten böyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEWOL FACİASI VE ÖĞRENCİLER HAKKINDA BİLGILER.
Randomkendi iddiamı, ailelerin iddiası ve insanların iddiası türkçeleştirmiş şekilde yayınlayacağım.