Kim Jiin
9 Eylül 1997'de doğdu. Öldüğünde 16 yaşındaydı.
Jiin Kim, ailesinin tek çocuğuydu. Annesi neredeyse tüm zamanını Jiin'e adadı ve ne olursa olsun onu sevdi. En iyi arkadaşı aynı sınıftan Yoonmin Choi'ydi. Jiin piyano çalmada iyiydi ve bir üniversitede müzik eğitimi almayı hayal ediyordu.
Annesinin Jiin'den duyduğu son sözler, eşyalarını toplarken kıyafetlerinin nerede olduğunu sormasıydı. Yolculuk sırasında Jiin'den hiçbir şey duymadı.
Hayatta kalan arkadaşlarından biri, öldükten sonra ona bir mektup yazdı:"Merhaba Jiin, bugün senin doğum günün ve sonbahar geldi. Zaman çok hızlı geçiyor, korkutucu!
Bugünlerde sesini duyamıyorum ve üzgünüm merhaba bile diyemiyorum.
Arkadaşlarımın yüzleri gittikçe olgunlaşıyor. ay geçtikçe, ama resimlerine bakarsan hala bebek gibi görünüyorlar.Yetişkin
olduğumuzda birlikte içmeye gideceğimize söz vermiştin. Üzgünüm çok erken gittim~~
Diğer çocuklar şimdi bir iş için hazırlanıyor ve üniversite endişeleri ile meşgulsünüz, ama durduruldunuz~
Sizi neden cennete götürdüklerini bilmiyorum ama keşke ders çalışmaktan, aile ve arkadaşlardan endişelenmeden orada kalabilseydim.Annen
ve baban da yine ağlayacak yarın.
Her yıl ve her doğum günü gelen Sewol'ün döngü sayısı arkadaşlarımı üzüyor.
Dünyadan bir kişi gitti ama onlarca insan gerçekten üzgün...
Yine de birçok insan unutmadı ve orada kalmaya devam etti, bu yüzden daha az unutulmuş gibi görünüyor.
O zamandan beri bir süre geçti. Birbirimizi tanımıyorduk ama birbirimizi o kadar iyi tanıdık ki çabucak samimi olduk.
Zaman gerçekten geri gidebiliyorsa, geri dönmek istiyorum!
Birlikte yemek yedikten sonra oturup konuşuruz, Kakao konuşur ve geceleri ararız
Annem bugün hep buluşur ve arar mı diye sorar
senin annen de böyle olmuştur herhalde..~~ Sık sık evime gelirdim... bol bol fotoğraf çekmeyi düşünüyorum
Zor zamanlarımda bana her zaman yardım ettiğin için teşekkür ederim. Hikayemi dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. Ahirette yeniden doğabilirsin diyorsan ömür boyu arkadaş kalalım.
Umarım ilk bırakan
bir daha asla gelmez Ben gitmeyeli uzun zaman oldu, çocukları görmeye gitmek güzel. Havalar soğuduğu için soğuk algınlığına dikkat edin.
Her zaman mutlu ol ama ne olursa olsun ben ve Sujeong için endişelenme,
seni özlüyorum~~》Cesedi bulundu ve ailesine teslim edildi. Şimdi Ansan Sky Memorial Park'ta yatıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEWOL FACİASI VE ÖĞRENCİLER HAKKINDA BİLGILER.
Randomkendi iddiamı, ailelerin iddiası ve insanların iddiası türkçeleştirmiş şekilde yayınlayacağım.