Jeong Chawoong
5 Aralık 1997'de doğdu. Öldüğünde 16 yaşındaydı.
Chawoong iki erkek kardeşin en küçüğüydü. 31 Aralık 2013'te bir dilek tutmuştu ''Lütfen bu yıl bir kız arkadaşım olsun!'' Ne yazık ki dileği gerçekleşmedi. Chawoong, tıpkı babası ve ağabeyi gibi bir erkek olmayı hayal ediyordu. Annesine baktı ve ona en yeni moda kıyafetleri almadığında ya da ev işlerinde ona yardım etmesini istediğinde aldırmadı. Genel olarak, Chawoong kibar ve ilgiliydi. Hyeok Kang ile arkadaştı. Chawoong aynı zamanda o yıl sınıf başkanıydı. Jeju Adası'ndan döndükten sonra ailesiyle birlikte bir geziye gitmesi gerekiyordu. Kız arkadaş edinmek ve erkek olmak dışında en büyük hayali animatör olmaktı.
"Anne. Oradayken arayamayabilirsem."
"Neyden bahsediyorsun? Araman gerek!"
"Incheon Limanı'na yeni geldim!"
"Evet. Heyecanlı değil mi? İyi eğlenceler!"
"Ha!"
"Bizim Chawoong'umuz, iyi eğlenceler mi?"
"Evet anne! Hepinizi seviyorum!!"
Chawoong, denizden saat 10.00'da tepkisiz bulundu. Can yeleğini bir arkadaşına vermiş ve başkalarına yardım etmek için okyanusa atlamıştı. En iyi çabalarına rağmen, Chawoong aldığı yaralardan öldü.
Şimdi Pyeongtaek Lakeside Memorial Park'ta yatıyor.
''Arkadaşlar
için Hayatından vazgeçersen
daha büyük aşk yok mu?Gemi battı
ölüm kalım kavşağında
Bir arkadaş kendini feda ettiKendo en iyisidir
Kendo Master'ın Rüyası
Genelde Woong neşeliydiKendo en iyisiydi
Başkalarını
incitmemek Ruhu takip etmek ve başkalarını korumakDövüş sanatları yolundan ayrıldım
Gerçek kendo ustası
Danwon Lisesi 2. Sınıf''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEWOL FACİASI VE ÖĞRENCİLER HAKKINDA BİLGILER.
Randomkendi iddiamı, ailelerin iddiası ve insanların iddiası türkçeleştirmiş şekilde yayınlayacağım.