( Burdan itibaren medyada yayılan ve teoriler paylaşacağım. )
Ürkütücü Bir Skandal: Güney Kore Lideri'nin Bir Medyum Tarafından Yönlendirildiği İddiası!Yaklaşık bir haftadır Güney Kore lideri Park Geun-Hye'in 1974 yılında öldürülen annesinin ruhu ile konuşabildiğini iddia eden bir tarikat lideri ve kızı tarafından yıllarca yönetildiği, sadece kendisinin değil bütün ülkenin bu iki din taciri tarafından yönlendirildiği ortaya çıktı. Bu şamanist-hristiyan karışımı olduğu iddia edilen tarikatın başında Choi Tae Min isimli Hristiyanlığa gecmiş, 6 kadınla evli eski bir Budist rahip varmış ve bu arkadaş 1994 yılında vefat edince tarikatın başına kendisi kadar manipülatif ve 'karizmatik' kızı Choi Soon-Sil geçmiş.Olaylar daha da ilginçleşiyor bu aşamada, bu tarikatın etkisi altında kalan mevcut Güney Kore lideri ülkenin başına geçince bütün konuşmalarını, devlet bütçelenme toplantıları hatta ve hatta Kuzey Kore ile en üst seviyede gizli olması gereken askeri görüşmelerin hepsini medyumuna sızdırmış ve hatta Güney Kore'nin son yıllarda başına gelen en büyük faciadan sonra yaptığı konuşmayı bile bu kadın yazmış. Hatırlarsınız, 9 sene önce, 16 Nisanda Mv. Sewol isimli bir feribot batmış, ve içinde 300'e yakın çocuk ölmüştü, bu olay ulusal bir skandala yol açıp bütün ülkeyi yasa boğmuştu.
Gemi battıktan sonra 7 saat ortalarda görülmemişti Devlet Başkanı Park Guen-Hye, verilen sebep ise kişisel birtakım işlerinin olmasıydı.
⚠️ ( Ayrıca şöyle bir şey var başkan konuşmasında şöyle diyor "bütün sorumluluğu üzerime alıyorum." Burdan kastı ne? Ben de ailelerin ayaklarına kapanırdım, ağlardım hatta bolca özür dilerdim fakat sorumluluğu üstüme almazdım çünkü orda bulunmadım ya da sebep olacak bir şey yapmadım neden sorumluluğu üstüme alıyorum?)⚠️⚠️ ( Ayrıca okuduğum öğrencilerin makalelerinde şöyle yazıyor; öğrencinin telefonunda ki fotoğraflar geri yüklenmiş fakat hükümet tarafından geri silinmiş. neden silindi ve neden bir açıklama yapılmadı? Öğrenci bir şey gördü ve onu mu çekti yoksa? Öğrencinin adını unuttum ama öğrenciler hakkında bilgileri okursanız orda yazdığımı görürsünüz class 10'da olması lazım. )⚠️
Devam edelim.
Bir kullanıcının yorumuna göre şöyle diyor. Sadece bir yorum,
yazıda şöyle bir kısım var : inanilmaz seyler oluyor dünyada, hillary'in email skandalları, trump gibi bir insanin ciddi ciddi dunyanin en guclu ulkesinin basina gecebilecek olmasi, brexit ve avrupa dramlari, ortadogudaki isid sacmaliklari ve daha nice mezhep savaslari ama en garibi, 80 milyona yakin nufuslu bir ulkeyi devletle beraber ortak yöneten, dogru duzgun cumle kuramayan bir tarikat liderinin darbeye kalkışması.
𝗢𝗹𝘂̈𝗺𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗽𝗲𝘀̧𝗶 𝘀𝛊𝗿𝗮 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗶𝘀̧ 𝗯𝘂 𝗶𝗹𝗴𝗶𝗻𝗰̧𝗹𝗶𝗸𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻.
Devlet başkanının tarikat lideri tarafından yazılan konuşmalarında anlamsız, tuhaf, dilbilgisine aykırı ve konudan bağımsız bir yığın söz oluyormuş hatta insanlar dalga geçiyormuş telefona bi app çıksa da bu kadının ne dediğini anlasak diye. Bu tarikat lideri zamanla yetkisini kullanarak jigolosunu (evet yanlış okumadınız, jigolo), personal trainer'ini ve başka yakınlarını bakanlıklara ve devlet başkanı danışmanlığına getirmiş. Skandalın aydınlanmasına kim yaklaştıysa da işinden kovulmuş, adı lekelenmiş hatta bir iki olayda şüpheli bir şekilde ölmüş.Geride bırakılan bir tablet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEWOL FACİASI VE ÖĞRENCİLER HAKKINDA BİLGILER.
Randomkendi iddiamı, ailelerin iddiası ve insanların iddiası türkçeleştirmiş şekilde yayınlayacağım.