Choi Seongho
"Oğlumun kokusunu istiyorum, oğlumun kıyafetlerini ve oğlumun çoraplarını giyiyorum. Oğlumu
görmek istiyorum...
Bebeğim öldü ama sorumlu kimse yok.
Oğlumu görmek istiyorum ama istemiyorum. oğlu olmak."Seongho Choi 23 Haziran 1998'de doğdu. Öldüğünde 16 yaşındaydı.
Seongho, ailesinin tek çocuğuydu. Babası genellikle işle meşguldü, bu yüzden Seongho ev işleriyle ilgileniyordu. Yemek pişirmede ona çok yardımcı olan bir yeteneği vardı, sık sık ailesini spagetti veya kekle şaşırttı. Çok fazla sorumluluğu olmasına rağmen, Seongho sıcak bir kalbe sahip nazik bir genç adamdı. Hedeflerinin bir listesini tuttu, yolculuktan önce şöyle yazıyordu:
"Psikolojiye Giriş'i geçin.
GPA'mı yükseltin.
Sağlıklı kalın."
Seongho da annesinden daha iyi olana kadar annesiyle birlikte dikti ve ördü. Seongho piyano çalmada da iyiydi. Ayrıca kiraz çiçeklerinin çiçek açmasını takip etti ve zamanı geldiğinde annesine mesaj attı. En iyi arkadaşları 7. sınıftan Junwoo Lee ve 5. sınıftan Geonwoo Kim'di. Seongho kitap okumayı severdi. O kadar çok hayal etti ki kendisi bir tane yazıp bundan bir kariyer yapmayı hayal etti.Batma sırasında, Sungho ailesine mesaj attı. Son mesajı 10:50'de gönderilmiş ''Telefon iyi çalışmıyor. Merak etmeyin canlı çıkacağım.'' Cesetler alınırken çadırlardan birinden bir çığlık duyuldu. Seongho'nun babası Kyungdeok Choi'ydi. Tek çocuğunu iyi yetiştirmek ve hayatta başarılı olmasına izin vermek istedi ama şimdi onu kaybetti. ''Seni özledim!
Cenazesi bulunarak ailesine teslim edildi. O şimdi Pyeongtaek Lakeside Memorial Park'ta yatıyor.
Batan feribotta son dakikaları.
Sungho arkadaşlarıyla ve babaları resmi yeniden düzenledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEWOL FACİASI VE ÖĞRENCİLER HAKKINDA BİLGILER.
Randomkendi iddiamı, ailelerin iddiası ve insanların iddiası türkçeleştirmiş şekilde yayınlayacağım.