Han Jeongmu
"Oğlum Jeongmu.
Gerçekten üzgünüm, eğer bana izin verirsen, bir sonraki hayatta anne ve çocuk olarak tekrar buluşacağız.
O zaman, hadi mutlu kalalım. Seni
tanıyan herkes çok nazik olduğunu söyledi.
devlet işleri çok savurgan.
Seni çok seviyorum, çok özlüyorum."Jeongmu Han, 23 Ekim 1997'de doğdu. Öldüğünde 16 yaşındaydı.
Jeongmu, ailesinin en büyük çocuğuydu. Orijinal adı Jeongjae'ydi, ancak ailesi daha sonra değiştirdi. Babası bir devlet memuruydu, bu yüzden ailesi Kore'de çok dolaştı, bu da onu strese soktu, bu yüzden onu rahatlatmak için ona bir köpek yavrusu verdiler, bu bir Yorkshire teriyeriydi. Jeongmu'nun annesine alması için yalvardığı tek şeyi yeniden canlandırdı. Köpek onun en iyi arkadaşıydı ve kaçtığında harap oldu. Sonunda Jeongmu, Ansan'da babasıyla yaşamaya karar verdi, hala annesiyle iletişim halindeydi. Spor yapmayı, özellikle arkadaşlarıyla futbol oynamayı severdi. Jeongmu çok az kelimeyle konuştu ve çekingen ve sessiz bir genç adamdı. Tıpkı babası gibi politikacı olmak istiyordu.Jeongmu'nun evden hiç ses çıkarmadan ayrılma alışkanlığı vardı. Yolculuk için ayrılma zamanı geldiğinde, hiçbir şey söylemeden ayrıldı.
Cenazesi bulunarak ailesine teslim edildi. Şimdi Ansan Sky Memorial Park'ta yatıyor.
"Kardeşin yolculuğu uzun sürdü..
Artık hiç seyahate çıkma tamam mı?
Seni seviyorum.
Beni çok mutlu ettiğin zamanları hatırlıyorum.
O zamanı unutmayacağım........ . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEWOL FACİASI VE ÖĞRENCİLER HAKKINDA BİLGILER.
Randomkendi iddiamı, ailelerin iddiası ve insanların iddiası türkçeleştirmiş şekilde yayınlayacağım.