Top 20 August 2022 Songs by Girl Groups

36 7 59
                                    

Tento mesiac bol naozaj bohatý na comebacky populárnych aj menej známych dievčenských skupín a ja som to nedokázala nechať len tak (i keď som zarátala aj debuty a comebacky aj debuty sub-units). Takže, toto je môj rebríček Top 20 skladieb od dievčenských skupín za august 2022. 

20. Ordinary Surfers - July in Sedona

- Dosť dobré MV, avšak produkcia zlyhala v tom, že spev sa v tej hudbe stráca. Pesnička tiež nie je ničím zapamätateľná.

19. CRAXY - Undercover

- Refrén je fakt chytľavý, to musím uznať, a post-chorus sa tiež dobre počúva. No zvyšok skladby mi nie je najsympatickejší. 

18. ENVIDIA - Who Am I?

- Je to dosť zaujímavá stavba a štýl skladby a keby sa to toľko neopakovalo, bolo by to aj vyššie.

17. Bubble - Baby Dream

- S trošku väčšou a drahšou produkciou (a úspešnejšou skupinou, samozrejme) by to bol hit. A i keď na mixovaní a iných veciach by sa dalo popracovať, skladba sa mi páči.

16. SKYLE - Bye Bye Bye

- Dobrá skladba, príde mi to ako niečo, čo by vydali KARD pred pár rokmi. Avšak tá elektronická hudba pri dance breaks mi neskutočne trhá uši.

15. TRI.BE - KISS

- Ten hype okolo tejto skladby veľmi nechápem... I keď to sa mne osobne deje často, hlavne ak ide o 4th gen skupiny. Vlastne chápem, ale nezdieľam... zatiaľ xd. Musím ale uznať, že je to kvalitná skladba, dievčatá sú talentované a skladba im pasuje. A v podstate sa mi páčia všetky časti až na refrén, i keď to je to čo tú skladbu robí výnimočnou. (toto som písala asi mesiac dozadu a za ten čas som túto skladbu posunula v rebríčku asi tri priečky vyššie, takže už dostali aj mňa xd)

14. Rocking doll - Grey

- Je to dobrá skladba, len keby dievčatá nevyzerali a nezneli tak znudene.

RebríčkyWhere stories live. Discover now