0.6

1.8K 129 74
                                    

"Pamira, Efe'nin sevgilisi!"

"Ne bir saniye ya Pamira kim?"

Ya sabır! Bu çocuk gerçekten balık hafızalı'nın teki. Kollarından tutup az önce oturduğum yere getirdim. İkimiz de oturduktan sonra normal ses tonumun altında konuşmaya başladım.

"Öncelikle biraz sessiz konuşalım geçen ki gibi olmasını istemeyiz."

"İyi, tamam."

Diyerekten kafasını salladı. Ardından spor salonunun kapısını kontrol ettim. Kapalıydı. Bakışlarım geri Çağrı'ya döndüğünde kafasına çokta sert olmayacak şekilde vurdum. Fakat abartıcak ya gözlerini iyice açıp vurduğum yeri tuttu.

"Kızım ne yapıyorsun?"

"Pamira kim hatırlamana yardımcı olur sandım fena mı? Daha bir saat olmadı tanışalı nasıl hemen unutabiliyorsun?"

Gözlerini bıkkınlıkla devirdi.

"O kız burslulardan değil mi?"

"Evet." diyerekten kafamı salladım.

"Ve Efe'nin sevgilisi."

Tekrardan kafamı salladım.

"Peki bu kanıya nasıl vardın?"

"Kaza günün den bir gün sonrasını hatırlıyor musun? Efe den özür dilemek için gitmiştik o gün odasında bir kız daha vardı."

Kaşlarını çattı ve hatırlamaya çalıştı.

"İyi de o gün Efe bizi odasına almadan kovmuştu kızı nereden gördün sen? Ben sadece arkası dönük görebildim."

Ellerimle oynamaya başladım ve anlatmaya devam ettim.

"Sen gittikten sonra ben gidemedim, bir nevi kaza'nın sebebi bendim."

Sözümü kesti.

"Sen değil biz, ikimiz. Hatta Efe bile kendi kazasının sebebi." 

"Neyse ne Efe ile konuşmadan rahat edemezdim. Tekrardan konuşmak için gittim. Odaya girdim, kızın yüzü hâlâ dönüktü. Israr ettim Efe ile konuşmaya en sonunda kabul etti. Kızın yüzünü o an gördüm odadan çıkarken bir anda olsa gördüm."

"İyi de bir anlığına görmüşsün ya o değilse."

Ofladım. O olmama ihtimali beni yiyip bitiyordu ama bir yandan da o kadar emindim ki.

"Emin olmak için sadece riskli bir plan geliyor aklıma."

"Neymiş o plan?"

Ayağa kalktım.

"Şimdilik bende kalsın o plan biraz daha düşünüp karar vericem yapıp yapmayacağıma."

"İyi, sen nasıl istersen. Ama bir şeyleri tek başına yapmaya kalkışma olur mu? Ben burdayım."

Son kez Çağrı'ya bakıp gülümsedim ve spor salonundan çıktım.

***

-ege kölem millet-

ege:
hazal bu ne

hazal:
ayol ne

ege:
hay ben bu iddayi giren kafama sicayim

hate||• zeyçağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin