⚠️Tw: Seksuaalinen ahdistelu
Y/n pov:
En ollut oikein varma siitä että olisiko hyvä idea jäädä Ollin kanssa kahden, kun tuo on kuitenkin kännissä."No MiTäS sÄ"
Olli kysyi minulta
"Nnoh mitäs täs.."
Vastasin hiljaa
"mMiKsH oOt nOiN HiLjAa?""Ei vaa tee mieli puhuu just nyt"
tuhahdin"MiKsH"
Olli kysyi taas ja alkoi tulemaan minua lähemmäs"Öö Olli, mitä sä teet?"
"OoT kAuNiS"
sanoi ja otti lantioistani kiinni"Olli.. Ei"
Sanoin Ollille, kunnes tuo suuteli kaulaani"Olli pliis lopeta!"
Huusin Ollille mutta tuo ei lopettanut, siinä vaiheessa ahdistus valtasi kehoni kokonaan ja purskahdin itkuun. Ollia ei joko kiinnostanut tai ei huomannut olotilaani, johtui varmaan alkoholista. Olli kuitenkin jatkoi ja jatkoi suutelemista enkä jaksanut enää, toivoin että muut jätkät tulisivat pian."Olliihh.. Oikeesti!!"
Toistin vielä kerran mutta ei auttanut. Tuota oli jatkunut jo jonkin aikaa, mutta siinä vaiheessa todellinen ahdistus iski"Olli oikeesti lopeta! Päästä irti musta!!"
sanoin ja yritin rimpuilla pois Ollin otteesta.Aleksi pov:
Ollaan oltu jätkien kanssa baarissa jo kauan, paitsi Y/nin ja Ollin. En tiedä mutta minusta tuntui jotenkin oudolta jättää Olli ja y/n keskenään varsinkin kun Olli on vetänyt.. Hei MITÄ! Aleksi jätiksä Y/nin Ollin kanssa sinne!?"Öö jätkät.."
"MiTä" Joonas tuhahti ja noh kännissähän kaikki vähän olivat olivat paitsi minä ja Tommi yllätys yllätys, mutta olivathan he puoliksi selvin päin kuitenkin."Nyt heti studiolle.. Mul on tosi paha aavistus mitä siel tapahtuu!"
Sanoin pojille ja lähdimme nopeasti studiolle"Eikai se liity Olliin ja Y/niin?"
Tommi sanoi matkalla"Valitettavasti.."
"EiViTtU" Niko huudahti
Pian olimme jo studiolla, olin laittamassa studion avainta lukkoon"Hei! Shhht, kuunnelkaa" Niko sanoi ja laittoi korvansa ovelle kuunnellakseen sisälle
"Olli lopeta! Päästä irti musta!!"
Y/n huusi sisällä, laitoin avaimet niin nopeasti lukkoon minkä ikinä sain ja avasin oven. Kuuntelimme ihan pari sekuntia mistä tuo huuto tulee
"K-keittiö" kaikki meistä sanoivat samaan aikaan ja juoksimme keittiöön jossa oli aivan hirveä näky"OLLI MITÄ VITTUA??!!" Huusin niin lujaa kun ikinä pystyin, Olli lähti saman tien pois paikalta ja me muut jäimme tarkistamaan onko y/n kunnossa
"Y/n mitä hittoa tapahtu!?" Tommi kysyi todella huolestuneena
"O-Olli se.." Tajusin heti mitä Olli oli tekemässä tai ainakin yrittänyt.
"Yrittiks Olli.." Kysyin Y/niltä
"No mitä mä just sanoin!!". Y/n vastasi huutaen
"Miks sä huudat mulle?" Vastasin hämmentyneenä"Mieti miks!"
Y/n sanoi ja siinä vaiheessa lähdin pois paikalta.Y/n pov:
Olli oli juuri yrittänyt.. no you know ja olin todella ahdistunut! Jätkät tulivat onneksi nopeasti eli myös Aleksi, he onneksi tulivat juuri ajoissa ennenkun Olli olisi tehnyt enempää mitään
"Yrittiks Olli.." Aleksi sanoi ilmeisesti huolestuneena
"No mitä mä just sanoin!!" Vastasin korottaen ääntäni joka oli ehkä hieman tylysti sanottu
"Miks sä huudat mulle?" Ai miks mä olevinaan huudan? Vittu mieti! Ihanku et olis ite huutanu mulle ennen.
"Mieti miks!" Tuli kuitenkin suustani, mutta siinä vaiheessa Aleksi kuitenkin lähti pois paikalta.
En enää jaksanut, juoksin nopeasti eteiseen, laitoin kengät jalkaan ja lähdin juoksemaan niin lujaa kun jaloistani pääsin tutulle sillalle. En enää jaksanut, riideltiin Aleksin kanssa taas. (eli ne oli nyt sellasessa säätö- suhteessa sovitaan sillai) Ajattelin lopettaa kaiken koska en jaksanut tuota paskaa enää, juuri kun olin hyppäämässä kuitenkin kuulin ei niin tutun äänen selkäni takaa..