25. rakastan sua

82 0 0
                                    

Aleksi pov:

mitä vittua tapahtu? luulin et y/n lähti jo, mut eipä lähtenytkään. vittu aleksi sä olet täys idiootti, mut puhuin vaan totta. ei meijän juttu toimi enää, se on menny tosi oudoks.. y/n on saanu poikapuolisia kavereita paljon ja hengaa niiden kanssa koko ajan, mulle ei jää aikaa enkä ole kateellinen kavereista. viimeisin halikin on varmaan pari viikkoa sitten, ei edes jutella yhtään. joo ei tästä tule mitään, luovutan vain y/nin suhteen.

"No mitä mietit?"
Joonas kysyi
"Mua ja Y/niä. Sitku se tulee mä jätän sen"
Vastasin pettyneenä
"Vittu sä olet täys idiootti"
Joonas sanoi päin naamaa
"Mitä vittua mä sille voin jos meijän juttu ei enää toimi?"
Kysyin hieman ärsyyntyneesti
"Miks haluutte meijän olevan yhdessä, ei meitä oo enää!"
Taisin huudahtaa
"Okei rauhotu ei sitte yritettiin vaan auttaa"
Joonas sanoi ja käänsi katseensa seinään
"Missä Tommi on?"
Kysyin koska häntä ei näkynyt hetkeen
"Lähti etsimään Y/niä"
Joel sanoi, ja tietenkin..
"Varmaan Lukan kanssa vittu jossain"
Vastasin. Ei se Luka ärsyttänyt, vaan se että y/nillä ei ole ollut aikaa minulle.

Y/n pov:
Aha, olihan se pitänyt vittu arvata. No mutta ihan btw ei meit oo enää. Tää sattuu todella paljon koska Aleksin kanssa olin onnellisin. Rakastin ja rakastan Aleksia valtavasti, mut ei tästä tuu vittu mitään. Ei olla oltu Aleksin kanssa pitkään aikaan joka mutkistaa asioita.. En kestänyt olla tuolla enää, halusin vain pois. Tommi ja Luka seurasi mua vain perässä, en pysähtynyt tai katsonut kertaakaan taakseni Kävelin vain eteenpäin. Hotelli oli iso joten menin hotellin alakertaan istumaan sohvalle Tommi ja Luka istuivat viereeni.
(sovitaan nyt et siel hotellin aulassa on sellanen sohva jossa voi odotellessa istua XDDD)
"Y/n sun pitää mennä selvittää jutut Aleksin kaa!"
Tommi sanoi
"Mä en halua puhua sille"
Vastasin kädet poskillani
"Sun pitää"
Tommi toisti halaen minua
"Voin puhua, mutta en nyt. Eikö me lähdetäkkin huomenna?"
Varmistin
"Joo, kui?"
"Puhun Aleksin kaa illalla"
En haluaisi oikeasti puhua mutta on pakko. Palattiin Aleksin kanssa JUURI takaisin yhteen kun erosin Eetusta, mutta heti erotaan taas. En enää mene kenenkään kanssa yhteen!

*Timeskip iltaan*

"Aleksi, meijän pitäis puhua.."
Sanoin Aleksille ja menimme käytävälle, otin tavarani mukaan samalla.
"Musta tuntuu et haluun erota. Ei meijän jutusta tuu enää mitään, tää on menny tosi oudoks enkä osaa enää ajatella meitä. Meitä ei oo enää. Mä rakastin ja rakastan sua edelleen tosi paljon mut pitää siirtyy eteenpäin. Tuskin tuun rakastaa enää ketään jos tää loppuu nyt. Rakastin olla sun kanssa koska teit musta ilosemman ku kukaan muu koskaan teki, tää sattuu mut paras vaihtoehto. Oot rakas ja hyvästi"
Sanoin Aleksille, joka näytti kuuntelevan mutta surulliselta
"Y/n.. Mä- Mihin sä meet!??"
Aleksi kysyi ihmetellen
"Pois täältä. Saatte nyt elää ilman mua koska en tuu takas. Sano Tommille et rakastan ja ikävöin sitä"
Vastasin ja lähdin kävelemään pois
"Y/n oota!"
Aleksi huusi perään
"No mitä mun pitää mennä"
Kysyin nopeasti
"Halusin vaa sanoo et-"
*Aleksi suutelee sinua*
"Hyvästi"
Aleksi jatkaa ja lähtee muiden luokse.

Tulee ikävä..

A/n: ok en tiiä mut sne tiiän et tää on menny tosi oudoks ja saattanu aika sekavaks, ja viimeisiä osia viedään. Eli tää on kohta lopussa ja aattelin alottaa jonkun uuden "shippi" juttusen. Sori mä tiiän tää oli tosi lyhyt, mut seuraavasta tulee pidempi (noin 600-900 sanaa!) ja sori mahdollisista kirjoitusvirheistä tai et joissa ei oo nimiä kos en jaksanu nyt tarkistaa.

𝙞 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧𝙨. | Aleksi Kaunisvesi x Y/n |Where stories live. Discover now