------------------------------------------
"Noniin Niklas tuli"
"Moi"
Ei, ei taasko.
"Terve, oon Tommi y/nin isoveli"
"Mä oon Niko"
"Joel"
"Porkon Joonas"
"Ja tuol on kans Olli ja Aleksih, hetkone, Aleksi?"
Jätkät esittäytyivät Niklakselle, mutta tietenkin Aleksia ei näkynyt yhtäkkiä missään
"Minne Aleksi meni?"
Kysyin jätkiltä katsoen ympäriltäni"Täällä. Mut tommi tuuks tänne?"
Aleksi huusi käytävältä"Selvä"
Tommi pov:
Niklas oli tullut eikä hän vaikuttanut niin oudolta kuin osasin odottaa, mutta en tiedä hänestä vielä mitään. Aleksi kuitenkin pyysi minut juttelemaan heti kun Niklas oli tullut."Y/n on varmaan jo kertonut sulle tosta Niklaksesta?"
"Joo on, kuinka n-ii?"
Vastasin Aleksille"Onks niide välil jotai?"
Voi vitut. En voinut vastata tuohon kysymykseen rehellisesti, koska Y/n varmaan tappaisi minut."Sun kannattaa kysyy sitä
Y/niltä ite ja selvittää asianne."
Vastaan Aleksille, ny se varmaa luulee et niil on jotai, taino en minä tiiä kai niil jotai juttuu on? Ei. Ei ei ja ei"Eli niil on jotai? Olisha se pitäny arvata"
Aleksi sanoi ja pyöritteli silmiään"Ei! Aleksi oota!"
Huusin Aleksille hänen jo lähtiessään kävelemään takaisin muiden luo, mutta ilmeisesti ulosY/n pov:
Niklas oli juuri tullut studiolle, Aleksilla oli jotain asiaa ilmeisesti Tommille joten he menivät muualle puhumaan. Me muut jäimme studion
"olohuoneeseen" puhumaan, puhuimme hetken jotain kunnes nään Aleksin menevän ulko-ovea päin"Aleksi mihin sä meet?"
Kysyin"Ihanku sua kiinnostais"
"Häh? Mitä toi ny tarkotti"
Kysyin ihmeissään ja kylläkin hämmentyneenä"Sä tiiät kyllä"
Aleksi vastasi vain takaisin ja lähti ulos, siinä tietenkin seurasin häntä ja lähdin hänen perään"Aleksi kerro mikä sulla on!"
"Mä tiiän ettette sä ja Niklas oo pelkkiä kavereita!"
"Ai m-mitäh? Mistä sä tollasta oot kuullu?.."
"Tavallaan Tommilta ja tavallaan en, osasin itekki arvata"
Aleksi sanoi ja kääntyi katsomaan minua"Se oli vaan yhden yön juttu, ja olin sillon ihan vitun huolissani susta ja tosi rikki."
"Silti, Y/n. Sä tosiaan satutit mua, mut yks asia on selvä."
"M-mikä?"
"Mä tosiaan pidän susta, ja oon aina pitänytkin"
Aleksi sanoi minulle ja uppouduin vain tuijottamaan tuon sinisiä silmiä, rakastin niitä. Pian kuitenkin pitkän tuijottelun jälkeen Aleksi suutelee minua.
Niklas pov:
Ilmeisesti Y/nillä ja Aleksilla oli jokin juttu menossa? Aleksi tuli takaisin meidän luoksemme mutta sitten päätyikin ovelle ja lähti ulos, Y/n tietenkin perässä"Mihi ne häippäs?"
Kysyin noilta muilta"Varmaa selvittelee jotai niide juttuu"
Niko sanoi samalla katsoessaan puhelinta jonka laittoi sitten pois"Pitäiskö mennä kattoo ettei ne vaa hakkaa toisiaan?"
Joel lisäsi"Mennään kohta, ne tarvii nyt hetken aikaa"
Tommi sanoiOli kulunut hetki kunnes päätimme mennä katsomaan ovatko he ok. Tietenkin siinä heti kun päästiin ovelle näin sen jota en olisi halunnut nähdä. Ei vitun vittu, mä nii tiesin et
Y/n on Aleksin kanssa. Ei saatana, mä haluun y/nin.
Tuon jälkeen lähdin vain kävelemään kotiin"Niklas?"
Kuulen jonkun takanani ja koskettavan olkapäätäni, Y/n
En vastannut Y/nille vain mitään, käännyin katsomaan Y/nin taakse ja siellä muut seisoivat noin parin metrin päässä meistä. Minun oli pakko tehdä jotain, saada Aleksi suuttumaan tai edes kateelliseksi Y/nille, enkä keksinyt siihen muuta kun pussata tuota."Niklas?! Mitä sä teet!"
Y/n kysyi kun vetäytyi minusta irti, minua ei kiinnostanut vaan vetäisin hänet takaisin."MITÄ TE TEETTE?!" Kuulen kun joku huutaa y/nin takana, jes se onnistui, Aleksi huomasi!
"Mitä vittua.." Aleksi sanoi vielä kerran mutta hieman kovaan ääneen
"ALEKSI" Y/n yritti vain huutaaTäs on aivan liikaa draamaa sori siitä, mut jos tykkäätte draamasta nii voin jatkaa samalla linjalla.
⬇️ Jatkuu vielä!Tietenkin Y/n tönäisi minut pois
"Mitä sä luulet tekeväs?!""Sitä mitä me sillonki?"
Sanoin Y/nille"Ah eks sä-"
"Älä ny yhtäkkii ala väittelemään et joo oot Aleksin kanssa ku näin sillonki kui allapäin olit ja nyt yhtäkkiä oot ku mitää ei olis tapahtunu"
Sanoin keskeyttämällä Y/nin