"Älä viitti, sä tiiät et mä rakastan kyllä Aleksia"
Y/n vain selitteli minulle kokoajan
"Paska puhetta, ihan muuten vaa sä olit munkaa sängys viime yönä."
Ei ollut tarkoitus sanoa tuota mutta lipsautin sen ihan vahingossa, mutta hyvä että lipsautin koska Aleksi kuitenkin kuuli sen"Nii että mitä- y/n mitä vittua taas on tapahtunu?
"VOI VITUN VITTU."
Y/n huusi pyöritellen päätään
"No, aijotko sä kertoa?" Aleksi huusi Y/nille, lähinnä huusi
"Mä en halua enää puhua mistään"
Y/n selitti
"Ala nyt kertoa jos haluut et tää meijän juttu vielä jatkuu!"
Aleksi sanoi ja siitä syntyikin taas vuosisadan riita
"Mä en kerro! Päättele ite."
"Oh eli petit mua, vai?"
"No käytännössä, mut vittuako mä sille mitää voin jos olin ihan vitun rikki"
Y/n kovalla äänellä ja tuijotteli asvalttia.(kirjotetaaks se ees asvaltti vai asfaltti, noh emmätiiä)
"ok mut se ei oo syy pettää,
oli syy mikä tahansa"
"Mä en enää jaksa"
Y/n sanoi pidätellen itkua
"Mee muualle sit jos et jaksa!"
Auts, toi tais sattua.. Samassa Y/n lähti juoksemaan, tiesin tasan tarkkaan minne.
"Y/n oota!"
"Kerro yksikin hyvä syy, miksi mä odottaisin sua?"
Y/n huusi minulle edestäni samalla kun edelleen juoksi
"Koska mä rakastan sua!"
Vastasin, koska tuo oli lähinnä totta
"No mä en sua!"
"En usko sua"
Vastasin
"No älä usko, mutta totta mä puhun""Siis joo sähän rakastat vielä tän jälkeen Aleksia"
Vastasin vittu naisella äänensävyllä
"Tottakai mä rakastan aleksia ihan vitun paljon, ennenku mä teen mitään nii anna mun puhelin"
Annoin Y/nille sen puhelimen joka oli päätynyt taskuuni.Y/n pov:
Nyt tää kaikki paska saa luvan loppua, mä teen sen mut ensiksi soitan Sennille ja laitan Aleksille viestin vaikka tuskin tuo sitä ikinä haluaakaan edes katsoa, ei tietenkään varmaan kiinnosta edes.Puhelussa
"Moih.."
"Moi, onks kaikki hyvin?"
"Kohta kaikki on paremmin ku voi ikinä ollakkaan, halusin vaa sanoo hyvästit ja sen et rakastan sua tosi paljon. Oot parhain ystävä kenet oon koskaan saanut ja kiitollinen sulle siitä että olit mun tukena vaikken joskus ollu ihan se maailman paras ystävä sulle. Rakastan sua nyt ja aina enkä koskaan tuu lopettamaan sun rakastamista, oot mulle tärkein bebs123 enkä unohda sua ikinä."
"Y/n- ei. Sä et jätä mua"
"Mä rakastan sua, älä säkään unohda mua.."
"Y/N ÄLÄ KATKAS-"
Lopetettuani puhelun Sannin kanssa menin vielä laittamaan Aleksille viestiä
"Et varmaan ikinä lue tätä ja ymmärrän et miks, sori kaikesta mitä on tapahtunu kumpa voisin vaan selittää kaiken mut e-en mä voi:/ mä rakastan sua tosi paljon ja oon rakastanu siitä päivästä lähtien ku me tavattiin. Sano Tommille kui paljo mä siitä välitin ja välitän edelleen ja et se oli maailman paras isoveli ikinä, en unohda sua ikinä Aleksi Kaunisvesi."