Ihan ekaks haluun sanoo että sori kun tän tekemisessä on menny niin kauan, mul ei oo vaan ollu aikaa tähän. Pari vk sit oli hirvee koeviikko josta piti kaikin voimin selviytyä vaikka ei millään olis jaksanu ja nyt syyslomalla olin pienellä ratsastusleirillä. Yritän parhaani mukaan nyt tehdä tätä enemmän!
Palataan takaisin itse tarinaan:
Aleksi ja Niko tulivat viimein, en tiedä mistä he puhuivat mutta annoin asian olla vaikka se jäi mietityttämään, en kuitenkaan aikonut kysellä mitään.
"MeNtÄiSkÖ uLoS?"
- Joel
"No ette te kyl tossa kunnossa oo lähössä mihinkään, mahdollisesti jos lähette jonnekin niin nukkumaan😂"
- Y/n
"LäHdEtÄäNkÖ rAkAs??"
- Eetu
"Mä en jaksa lähteä ihan vielä, sä voit lähteä tuun sit kohta suurinpiirtein perässä"
- Y/n
"MuT äLä SiT vAaN oO ALEKSIN kAnSsA"
- Eetu
"Mitä helvettiä?"
- Aleksi
"Mitä sä nyt tolla tarkoitat? Jos tarkotat SELLAISTA niin en.."
- Y/n"Sori en tiiä mikä tota vaivaa, se on jotenki outo ja uskoo et meil olis jotain vielä"
- Y/n
"Joo ei toi mitään.. mut"
- Aleksi
"Mut mitä?"
- Y/n
"hEi KyYhKySeT tULkAa pULLoNpYöRiTyKsEeN"
- Joonas
"Damnn joojoo aivan just"
- Aleksi*Niko pyörittää pulloa joka osuu Porkon kohdalle*
"JIIKOO JIIKOO JIIKOO"
- Joel
"JoO nÄhTäVäSti"
- Niko
"NoNiiN Olli SuN vUoRo"
- Joonas*Olli pyörittää pulloa joka osuu Aleksin kohdalle*
"Miten te osaatte ottaa nää niin chillisti??"
- Y/N
"Nobody knows"
- Olli
"Huomaan"
- Y/n
"SiT aLekSi pYöRiTä"*Osuu Y/nin kohdalle*
"UuUuUUUuuUu LitTLe mAn"
- Joel
"Älä viitti"
- Aleksi
"Mitä vittuu kello on?"
- Y/n
"ÖöH sE on 2.13 kUi?"
-Niko
"Voivittu ööh mun pitää nyt mennä tsekkaa et Eetu on ok"
-Y/n
"TUuKs sä tAkAS?"
- Joonas
"Jos en nukahda vaik sohval nii katotaa"
-Y/n
Lähdin sitten minun ja Eetun hotellihuoneeseen joka ei siis ollut kuin parin oven päässä."Mä tulin ny-"
"M-mitä vittua.."
"Kuka helvetti on toi ja mitä se tekee täällä??! Mun olis pitäny arvata tää, sori en jaksa tätä enää"
- Y/n
Lähdin äkkiä ulos tuosta huoneesta, en kestänyt enää hetkeäkään. Miksi? Miksi aina minä. Miks mua aina käytetään hyväks, joka vitun ikisessä tilanteessa?? Ihansama. Ei kiinnosta. En kerennyt kuulla muuta kuin
"Ei y/N oOtA mÄ sELiTäN"
Mutta ei, en jaksanut kuunnella joten lähdin vain saman tien pois. Päätin nytten mennä jätkien huoneeseen koska he ovat tällähetkellä ainoa paikkani vaikka siellä ei ole kaikista turvallisinta olla rn, mutta ainakin tunnen edes heidät.
"Pääsiskö sisään?"
-Y/n
"Joo tottakai, mut mikä on?"
- Tommi
- "Mä kerron kohta.."
- Y/nTäs on aikalailla tätä samaa paskaa kokoajan mutta sille ei voi nyt mitään koska ei oo motia ku se katos nii vitun nopeasti. Anteeksi vain jos ette jaksa tätä mun upeaa "agresiivisuuttani" mutta olen enemmän aggressiivinen kuin positiivinen;) ja oon ihan vitun sekasin tästä koko tarinasta rn joten en tiedä kui sekavaks tää meni mut nyt meni sit, ja sori kun lyhyt!