Bölüm 13

171 19 6
                                    

"Sen ne pislik herifsin bu düşünceni bari içinde tut.1)Doğru seni rezil ediyorum,"derken aynı zamanda o son model kıymetli arabasına da tekmeleri indirmye başladım.Hemde burktuğum bacağımla ama umrumda değil.


" 2) Evet bilardo salonundan attırdım.3) kavga ettin benim yüzünden 4) Merveye karşı beni savundun 5) oyuncunuzu sakatladım 6) oyun iptal edildi.Ama bunların hepsini istemeyerek yaptım tamam mı !Ben bunu haketmedim !"


Arabasını hala tekmeliyodum o ise hiçbir şey demiyordu.

"Sana borcunu ödemene gerek olmadığını söyledim Almila !"

"Evet dedin ama ben istedim."

"Niye ? Beni delirtmek için mi ?"

"Hayır senden hoşl-"i

" AAAAAAA"bu bağıran bendim.SON DARBEYİ HIZLI VURUNCA Sanırım ayağım bu sefer gerçekten kırıldı .


"Almila iyi misin "dedi Ediis ve Mert aynı anda .Edis beni kucağına almaya yeltenirken

"Dokunma bana Edis !"bunu acıdan zar zor söyledim.Mert ve Edis ben getiricem hayır ben getiricem diye kavgaya başlayınca anahtarı alıp acıyla arabaya oturdum.Çalıştırdım o sırada Mert

"Almila ben seni getiririm.

"Hayır ben getiririm"dedi Edis.

"Mert hadiii !"dedim.Yan tarafa kaydım.Mert arabayı sürmeye başladı.Arkamızda Edis 'in arabası geliyordu.

Mert beni hastaneye taşıdı ve ne yazık ki yine Edisin babasına denk geldim.O konuşmadan

"Acıdan ölüyorum"dedim.kontrolden sonra Kenan Bey

Ayağımı kırdığımı söyledi ve hastaneyi inleterek alçıya aldılar.

"2 hafta kadar okula gitmiyorsun ve tüm günü yatakta geçirmeye hazırlan"

"Hayır bu olamaz !"dedim üzüldüğümü göstererek.

"Evet.Söylesene ayağını bu kadar nasıl zorladın ?"

"Üzgünüm ama oğlunuzun arabasını tekmeledim."

"Oğlum bu kızı neden üzdün "diyerek kapıya baktı.Edis kapıya yaslanmış şekilde

"Seni eve ben bırakıcam "dedi.Merte beni kurtarması için baktım ama o üzgünüm der gibi ve gitti.Bunu ona sorucam .Kenan Beye

"Beni siz bırakır mısınız ? Sizi beklerim"

"Bu akşam boyunca hastanedeyim.Üzgünüm ama "dedi Edisi göstererek.Sen demi doktor diyesim geldi.Edis gelip beni kucağına aldı.

"Kızı üzme "dedi Edisde onaylar gibi başını salladı vebeni arabaya getirdi.Emniyet kemerimi bağladım.Edis konuştu ama ben konuşmadım ve küçük çocuk gibi kollarımı bağlayıp gecenin zifiri karanlığını izledim.Eve gelince odama çıkardı beni ve yatğıma koydu.

"Almila ben çok özü-"

"Kalbimi kırdın.Ve ben bu hayatta 3 kez çok üzüldüm Allahın hakkı 3 tür dedim ama ben senin yüzünden 4. kez üzüldüm."diye bağırdım.

"Diğer 3'ü ?"

"1. si Twetty'nin erkek olduğunu öğrendiğimde,2.'si hush hush serisindeki Scott'un öldüğünde ona cenaze töreni bile yapmıştık."dedim ve Edis gülmeye başladı.

"Ben sana bunları niye anlatıyorsam!"

"3. yüde söyle lütfen "

"Hayır"

"lütfennnn"

"Babam öldüğünde tamam mı ? Öldüğünde !!"

Sessizlikten sonra

"Almila sana söylediklerimden dolayı öz-"

"GİT BURDANN !!"diye bağırdım ve o odamdan çıkana kadar kendimi ağlamamaya zorladım.O gidince gözyaşlarım yanağımda kayak yapar misali akmaya başladı.






VOTE !! BEĞENDİYSENİZ ? :)












Siyah Yıldız (Büyücüler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin