Bölüm 6

229 25 4
                                    

"Bence çok iyi yaptın ."dedi gülerek.

"O kadar çok gıcıktı ki .Seninle alakası ne ? Şeyy bence seni kıskandı."dedim.

"Eski sevgilim"dedi.

Edis o manyakla nasıl çıkmış.Herhalde onu iyi etkilemiş davranışları ve giydikleriyle her neyse ...

Koridorda konuşmadan ilerledik.

"Edis,ona gıcık mı kapıyorsu ?"dedim.

"Evet,insanları küçük görüyor ama yinede grubumdan ve arkadaşım "dedi.

"Sende bazı insanları küçümsüyorsun"dedim.

"Hayır ,ben sevmediklerime karşı öyleyim !"dedi.

"Beni ona karşı savunduğun için teşekkürler"dedim.Ama yine cevap vermedi.

"Bari önemli değil veya bir cevap ver Edis"dedim.Cevap yine yok.Sadece gülüyordu.

Tişörtünü çıkardı ve "Tamam ,önemli değil Almila Oldu mu?"DEDİ

."Hey napıyorsun ? "dedim.

"Soyunuyorum"dedi.

"Onu görüyorum,soyunma"dedim gözlerimi ellerimle kapatarak

"Erkeklerin Soyunma odasına kadar giren sendin"dedi.Gerçekten erkeklerin soyunma odasındaydım.

"Konuşurken nereye girdiğimin farkında mıyım insan uyarır "dedim.

"Ellerini gözlerine koyup , parmaklarının arasından bana bakma ,helede ben soyunurken hiç hoş değil Almilacım"dedi gülerek.

"Sana bakmıyorum meraklısıda değilim "dedim ve oradan çıktım.

Kızların yanına gittim.

"Kızım dışarıda yağmur falan mı var ?Ne bu halin ?"dedi Melisa.

"Edis havuza çekti beni ve ıslandım .Sonra Merve denilecek kız,Edisin eski sevgilisi beni sinir etti ve onuda havuza attım.Sonra Edisle konuşurken farkında olmadan

Erkeklerin soyunma odasına girdim ve önümde tişörtünü çıkardı,ve onu soyunurken izlediğimi falan söyleyip güldü."dedim.Ervayla güldüler.

"Git kurulan tatlım.Edis 'in eski sevgilisini havuza atman hoşuma gitti.Söylesene bence sen Edisten hoşlanıyorsun "dedi.

"Hayır, bu konuyu açmayalım lütfen"dedim.

"Tamam ama şimdilik"dedi.

Edisi gördüm merdivenlerden iniyordu.

"Kızlar görüşürüz"dedim ve Edisin peşinden koştum.

Tam okulun bahçesinden çıkarken "Edis bekle "dedim bağırarak.

"Ne var Almila ?"dedi.

"Okuldan mı kaçıyorsun ?dedim.

"Hayır ."dedi.

"Kimseye söylemem doğruyu söyle "dedim.

"Doğruyu söylüyorum başımın belası antremana gideceğim hem izinliyim"dedi.

"Bende gelebilir miyim?Kenarda durur seni izlerim lütfen"dedim bebek gibi dudağımı kıvırarak

."Şunu yapmayı kes .Dersler ne olacak ?"dedi.

"Birşey olmaz bir kerelikten ,bekle çantamı alacağım"dedim.

Şimşek hızıyla koşup aldım.

"Geldiim "dedim.

"Heleşükür"dedi

.Arabasına binecektim ki

"Ben ıslağım"dedim.

"Bir şey olmaz otur "dedi.

"Eve 5 dk uğrasak olmaz mı ?"dedim.

"Olmaz "dedi.

"Uzun sürmeyecek lütfen"dedim

."Off bela kelimesine çok uyuyorsun"dedi.

Evin önüne gelince indim ve

"Uzun sürmeyecek "dedim.Hızlıca odama çıktım ıslak giysilerimi çıkarttım.Sonra odamdan çıkıp banyoya gidip saçlarımı kuruttum.Odama girdim .Edis masamın yanında durmuş bir şeye bakıyordu

"Ediss ?"dedim.Bana doğru döndü ve cebine bir şey sakladığını anladım.

" Burada ne yapıyorsun ?"dedim.

"Hiç sadece sana bakmak istedim"dedi.Üstelemedim ve "Gidebiliriz"dedim.

"Tamam "dedi ve arabaya bindik.

Arabada fazla konuşmadık ama benden 1 yaş büyük olduğunu öğrendim.Sınıfta kaldığını düşündüm ama öyle olmadığını falan söyledi.Ama gerçek nedenini de söylemedi.Kesin birsürü sırrı vardı.Ve bunları öğrenmek çok isterdim.

"Biliyor musun kız olabilirim ama futbola ilgim var.Ve iyi oynuyorum"dedim.

"Bunu duymak garip eski sevgililerim ve çoğu kız futboldan hoşlanmaz.Şey belki sakatlanmadan bizimle oynayabilirsin.Sonuçta orada otururken sıkılacaksın"dedi.

Şaşırdım.Edis'in kaç sevgilisi oldu acaba ?

"Niye kaç sevgilim olduğunu merak ediyorsun?"dedi.Zihnimi mi okudu yoksa kafayı mı yedim ?

"Sesli mi düşündüm ?"dedim.

"Yok,hayır tahmin ettim"dedi.İnanmadım ama ...

"Tamam katılırım ama bunlarla oynayamam"dedim.

Soyunma odasının kapısını göstererek suratıma formaları attı and krampon.Ben Edisle buraya gelip futbol oynayacağım.Kızlar benle dalga geçerdi ya da yerimde falan olmak isterlerdi.

Edis gülmeye başladı.Beni tekrar süzdü .Forma elbise gibiydi ve şort da pantolon gibi

."Çok yakışmış"dedi gülerek.

"Suss gülmee"dedim.

"Gelmek isteyen sendin "dedi.Ve arkadaşlarıyla tanıştırdı.Edisle olduğum için şanslı olduğumu falan söylediler.Bir de bana sorun.Kızlar Edise hasta .Şimdiden tribünde Edisi izlemek amacıyla bir grup kız vardı.Ve bana güüyorlardı.Sinirlerrr.Maç başladı.Bir gol attım ve Edis beni kucağına alıp döndürdü ve yanağımdan öptü.Ben hep gol atayım yaa :)))

Kızların bana gıcık bir şekilde baktıklarını gördüm.

Ohh iyi oldu.Maç devam ediyordu ki gözüm kızlara ve Edise takıldı.Kılzar ona öpücük atıyor Edis de kızlara artistlik yapıyordu.Ve öpücük yolladı Edis kızlara.

Kıskandım ve sinirlendim.Tam Edise kızmaya giderken önüme top geldi sinirle topa abandım ve karşımda çocuk topu almak için koşarken çok kötü bir şekilde çarpıştık ve top yerine adamın ayağına vurunca ayağımı burktum

.Diğer çocuk ve ben ağrılar içinde yerde yatıyorduk.

"AHHHHHH !!!!"Diye bağırdım .Fazlasıyla çok bağırdım.Ve acıdan yerde kıvranmaya başladım.

VOTE buyuculerim :*

Siyah Yıldız (Büyücüler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin