Pov: Gezi

202 16 0
                                    


Bu pov'da ismin: Sky
Yaşın: 17
Johnny'nin yaşı: 17

Okulun doğaya bir gezi düzenliyor. O yüzden sabah okulda herkeste bir heyecan var. Yanınızda götüreceğiniz minik çantalarınız yanlarınızda. Hatta bazıları eksik var mı kontrol bile ediyor. Seninse gözün onda. "Çantandaki eksikleri" bile (!) önemsemiyorsun.

Üstüne vücudunu çok mükemmel gösteren beyaz bir tişört altına da mavi bir kot pantolon giymiş diğer erkeklerle bir konu hakkında gülerek sohbet ediyor. Boynundaki kolyeler ise onu o yapan stiliyle özdeştiği için gözüne mükemmel görünüyor. (Medya)

Ona dalıp gitmişken yakın arkadaşların Olivia ve Riley yanına geliyor.

Olivia: Kızım kendine gel dalıp gittin yine şu çocuğa.

Riley: Biri fark etse işin içinden çıkamazsın onu da söyleyeyim.

Sen: Bugün kolyelerini değiştirmiş.

İkisi de aynı anda alınlarına vuruyor.
(🤦‍♀️ bu hareket)

Çok geçmeden hoca geliyor ve servislere biniyorsunuz. Sadece sizin sınıf gittiği için 2 servis gelmiş oluyor.

Hoca binin deyince sınıfın "pick me ve o kız" kelimelerine uyan kişileri hemen ilk servise doluşuyor. Bunu görünce ortanızda olan Riley ikinizin de kulağına doğru eğilip fısıldıyor.

Riley: İlk servise şu aptallar bindi biz diğerine binelim. Hiç çekemem şimdi onların aptal seslerini.

Sen: Ama ya Johnny de onların yanına binerse?

Olivia: O zaman şansına küsersin canım çünkü ben de hiç kaldıramam onları sabah sabah.

Riley: Ki zaten Johnny onları tercih ediyorsa ona aşık olma fikrini de bi tekrar değerlendir derim.

Sen: Tamam susun ben de bu konuyu çekemem sabah sabah.

Çoğu erkek onlar o serviste diye hemen yanlarına geçiyorlar. Ama Johnny'nin gitmediğini görüyorsun. Diğer erkekler ful o servise gitmişken sadece biri Johnny'nin yanında, onunla bir şey konuşuyor.

Sen: Riley, ne konuşuyorlar dinlesene.

Riley: Delirdin mi sen?

Sen: Lütfen bir şey olmaz.

Riley: Nasıl dinleyeyim kızım.

Sen: Ben seni iticem sonra sen çantanı yere bilerek atıcaksın. İçinden düşenleri toplarken dinleyeceksin işte.

Olivia: Sky, kızım sen delirmişsin.

Sen: Hadi lütfen nolur.

Riley: Tamam tamam. Hadi yapalım.

Ona sarılıyorsun ve az önce bahsettiğin planı uyguluyorsunuz. İstediğiniz gibi gidiyor her şey. Ve Riley görevi başarıyla tamamladıktan sonra rapor vermek için yanınıza geri dönüyor.

Riley: Geldim.

Sen: Anlat hemen noldu!

POV: Sen ve Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin