Pov: 18. yüzyıl

201 13 0
                                    


Bu pov'da ismin: Amy
Yaşın: 28
Johnny'nin yaşı: 30
Şehir: Paris

•Bu pov'da ismin: AmyYaşın: 28Johnny'nin yaşı: 30Şehir: Paris

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-elbisen-

18. Yüzyıl Fransa'sının en büyüleyici şehri Paris'te yaşıyorsun. Ama diğer insanlara göre farklı olmanı sağlayan şey yaşadığın dönemin en güçlü ve gizli örgütünde gizli ajan olarak çalışıyor olman.

Bir gün örgüt sen ve başladığından beri partnerin olan Johnny Depp'e bir görev veriyor. Göreviniz döneminizin en ileri gelen isimlerin katılacağı bir baloya katılıp hedefinizi yakalamanız. Hedefiniz ise çok zengin bir mücevher avcısı.

Örgütün gizli üssündesiniz. Baloya sadece saatler kalmış. Hazırlanmaya başlayacaksınız. Ama daha önce Johnny'i bulmak istiyorsun.

Üssünüz normal bir üsten daha farklı. Etraf saray gibi. Bunun nedeni olası bir baskında bir soylunun evi gibi gözükmesi için yapılmış olması. Ama yerlerde kırmızı halılar, mükemmel ışık ve dekorlar görmek hoşuna gidiyor.

Birkaç koridor geçtikten sonra kullanılmayan, boş bir odada buluyorsun onu. Kostümünü çoktan giymiş, camdan garip bir yüzle bakıyor. Kıyafetine bakıyorsun. Siyah uzun bir kaban, içine de şık bir takım giymiş oluyor. (Medya)

Sen: Johnny...

Hızla sana dönüyor.

Johnny: Amy? Hazırlanmadın mı hala?

Sen: Seni görmek istedim.

Yanına yaklaşıyorsun. Tam hizasına geldiğinde ellerini tutuyor.

Johnny: ...

Bir şey söylemek için ağzını açıyor ama vazgeçiyor. Onun yerine de sana zorla gülümsemeye çalışıyor. Burdan anlıyorsunki canı bir şeye sıkılmış.

Sen: Neler oluyor? Kötü bir şey mi var.

Johnny: Hayır yok güzelim.

Sen: Hadi ama bana anlatmayacak mısın?

İçeri girdiğinde camdan bakarkenki yüz ifadesi de geliyor aklına. Bir şey olmuş.

Johnny: Sadece biraz endişeliyim o kadar.

Sen: Bunu zaten sayamayacağımız kadar yapmadık mı?

Johnny: Evet, yaptık...

Sen: Tamam o zaman canını neye sıkıyorsun.

Sana gülümsüyor. O an onu boynundan tutup dudaklarına yapışıyorsun. O da elini saçlarının arasına koyuyor. Hemen yanınızdaki koltuğa düşüyorsunuz ve orda devam ediyorsunuz.
Başta söylememiştim sanırım. Siz sevgilisiniz.

Siz kendinizi kaptırmış giderken üssün kıyafetlerden sorumlu kişisi geliyor.

Madam Noire: Yine mi?! Bu ne rezalet ama.

POV: Sen ve Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin