•
Bu pov'da ismin: Havana
Yaşın: 18
Johnny'nin yaşı: 21-Elbisen-
•Evde oturmuş telefonunla ilgilenirken annen birden odana giriyor.
Annen: Havana!
Sen: Evet, anne?
Annen: Teyzenin komşusunun oğlunun düğünü var bugün.
Sen: Bize ne anne teyzemin komşusunun ber kiminden?
Annen: Düğün işte kızım ayıp olur, gidilir. Hazırlanmaya başla.
Sen: Tanımıyorum etmiyorum anne niye gideyim ben. Bensiz gidin çok istiyorsanız işte.
Annen: Olmaz öyle şey. Ya adam akıllı giyinir bizimle gelirsin ya da istediğin hiçbir şeyi almam bundan sonra.
Annen odadan çıkınca homurdanıp gardrobundan elbise aramaya başlıyorsun.
Sen: Abi anlamıyorum ki bu kadını. Daha hayatımda hiç görmediğim elalemin düğününe zorla gidilmek nedir ya.
Kırmızı bir elbise buluyorsun. (Medya)
Daha önce hiç giymediğini fark ediyorsun ve giymeye karar veriyorsun.Odadan çıkıp annenlere bakmaya gittiğinde onların çoktan hazır olduğunu görüyorsun.
Annen: Çok güzel olmuşsun kızım. Bak ne güzel işte havan değişir.
Ofluyorsun.
Annen: Oflayıp puflama yüzün gülsün biraz. Odandan hiç çıktığın yok biraz oksijen alırsın.
Sen: Emin ol anne odam, gideceğimiz o uyduruk düğünden daha mükemmel bir yer.
Annem: O nasıl konuşma üslubu bu? Telefona baka baka terbiyen de bozuldu senin.
Sen: Ne alaka anne ya.
Ona cevap verirken bir yandan da topuklularının ipini bağlıyorsun.
Geldiğiniz yer düşündüğünden pek de farklı olmuyor. Tipik bir mahalle arası düğün salonu.
İçeri girdiğinizde erik dalı çaldığını fark ediyorsun. Dans pistinde koşturan minim çocuklar, pastaya yumulmuş dayılar, kafasını sim çuvalına sokmuş gelinin kız kardeşi olduğunu düşündüğün ordan oraya giden bir kadın gözüne çarpıyor.
Annen: Gecimmişiz baksanıza pasta servisi bile yapılmış.
Sen: Erik dalının bu kadar erken çalmadına şaşırmamalıyız o zaman.
Güzel bir karşılamadan sonra bir masaya oturuyorsunuz. Sen, annen, baban ve kız kardeşin Lena pastalarınızdan birer dilim alıyorsunuz.
Sen: Şu düğünlerin tek iyi tarafı erik dalı ve pasta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POV: Sen ve Johnny Depp
FanficSadece hayal et Sen ve Johnny... (Olmasını istediğiniz olayları yorum ya da mesaj yoluyla yazabilirsiniz iyi okumalar🤍)