- та знову ти дзвониш , не хочу я вставати !!
Будильник дзвонив мабуть вже 4 раз , бо ну як я маю встати в 7 якщо я до 4 ранку дивилася фiльм ? Я відклала знову будильник і далі заснула . Прокинулася я близько 7:48 і зрозуміла що я жахливо спізнююся і якщо я не вийду з дому через 5 хвилин то я спізнюся і мене звiльнять . Працювала я в компанії свого померлого батька і я розуміла що якщо мене звільнять то не виконаю свою обіцянку батьку . Отже , я побігла швидко зробила всі водні процедури , швидко одягалася , намалювала губи та вії і побігла до машини та вирушила на роботу . Як на диво я на дорозі майже не зупинялася але приїхавши до офісу я зрозуміла що мені просто немає де дiти машину , прийшлося поставити її через дорогу у НАШИХ КОНКУРЕНТІВ на стоянці . Я швидко вилетіла з машини і побігла на перехід навіть не глянувши який колір на світлофорі . Все сталося швидко ... Мене збила машина ...
Я втратила свідомість тому вже не знаю що там було далi але коли я відкрила очі я побачила його , свого приставучого однокласника який 11 років бігав за мною ... Вiн менi нiколи не подобався в школі він був не примітний , худорлявий , тихий , вчився він не дуже , мені навіть не було про що з ним поговорити . Він запевняв що кохає мене з першого класу але я це ігнорувала постійно , потім ми закінчили школу , нашi дороги розійшлися , він про себе на щастя не нагадував я й забула його .
- що зі мною ? Де я ? Що ти тут робиш ? Мене звільнили з роботи ? - пробубніла я всі питання разом
- все добре не хвилюйся , ти в лікарні , тебе збила машина .... Я тебе збив
- що ??? Ти ??? - я швидко встала з ліжка і в мене закрутилася голова .
- Лiль давай ми потім поговоримо , я оплачу все лікування , всі ліки та процедури , а поки , тобі не можна вставати - сказав наляканий Саша
- та мені нічого від тебе не треба ! Так все іди геть мені потрібно на роботу !
- за роботу не хвилюйся , я подзвонив твоєму босу і сказав що з тобою - сказав спокійним тоном Саша і взяв мене за руку
Минув тиждень , мене виписали з лікарні , на щастя нічого страшного зі мною тому лікування не затянулося.Всі ці дні Саша двiчi на день приходив до мене , вiн оплатив все лікування хоча я була в силах зробити це сама . На виписку звісно він приїхав , щоб забрати мене і відвести додому . Вийшовши з лікарні він чекав мене бiля входу з квітами , я за цей тиждень зрозуміла , це не той противний , прищавий хлопець що бігав за мною 11 років . Він був красивий , в нього були неймовірно гарні очі , ЧОМУ Я ЦЬОГО РАНІШЕ НЕ ПОМІЧАЛА ??? Він був в красивiй формі , накачанi ноги та шикарнi мускули , хоча мене це не здивувало бо я завжди помічала як багато часу він проводить на футбольному полі , в нього завжди була любов до спорту але я не думала що настільки ...
- привіт вбивця
- привіт , але я не хотів це з тобою зробити , пробач , буду винен ! Хочу тебе відвезти додому , якщо ти не проти звісно .
- я ? З тобою в одній машині ? Ти мене тиждень тому чуть нею не роздавив , ні ні , я викличу таксі . І так , дякую що піклувався , і прощавай !
- Лiль , дозволь будь ласка відвезти тебе додому , я буду обережний , обіцяю ! - сказав з усмішкою на лиці Саша
-ех Сирота , Сирота , добре , але якщо зі мною щось зробиш я тебе приб'ю
- без питань !
Їхали ми в тишині , але її перервав Саша ,
- Ліля ми з тобою не бачилися вже майже 6 років , давай ми завтра ввечері сходимо в ресторан , поговоримо , думаю нам є що згадати ?
- думаю це погана ідея і тим більше якби не ти то ми б з тобою ще стільки ж не бачилися
- а чому ідея погана ?
Я вирішила проігнорувати це питання , так в тишинi ми і доїхали до мого дому
- Ти подумай про завтра ! Ось тримай мій номер . -сказав Саша і після протягнув листок з своїм номером.
Зайшовши в дiм я швидко сходила в душ , приготувала вечерю і лягла спати .
Прокинулася я близько 9 ранку так як на роботу мені ще не дозволили іти , зробила сніданок , водні процедури і пішла дивитися фільм .
День пройшов сумно та скучно , я вспомнила про пропозицію Саши і вирішила що мені всерiвно немає чого робити , то піду з ним на вечерю ...
Я йому зателефонувала близько 6 вечора і ми домовилися на 7. І тільки тоді коли я вiдключилася зрозуміла що в мене всього година на збори . Я зробила легкий макіяж , вдягла гарну , чорну , вечірню сукню , зробила зачіску і вирушила на місце зустрічі . Звісно я трішки запізнилася , але то все через пробки ...
ВИ ЧИТАЄТЕ
І знову він...
FanfictionФанфик про Олександра Сироту та Лілю) по ходу історії все дізнаєтеся... Цей фанфик був на акаунті @irinka185, тепер продовження буде тут!!