Я як завжди їхавши на роботу заїхала до Саші , по дорозі купила нам каву та їжу , ці дні поки вiн вдома я завжди до нього приїжджала на сніданок ( думаю він був не проти ) .
- При ... - я не договоривши замовкла , Саша відкрив двері після душу ( як я зрозуміла ) з " одягу " на ньому було тільки полотенце . -воу , ти мене так ще не зустрічав , не міг вдягти щось ?
- ні ну це нормально ? Не встигла зайти вже напала . як я міг вдягтися , я тільки з душу ?
- та ладно я б почекала , але ти правий ще не зашла вже не так ... - зайшла я в квартиру та посміхнулася
- а тобі що не подобається ? - сказав Саша з ухмилкою на лицi
- починається ... Я принесла нам сніданок , тому давай швиденько хоть щось вдягни і іди на кухню .
- добре , добре , вже іду ..
Коли ми снідали часто з Сашою зустрічалися поглядами і я в ці моменти я в середині щось відчувала ( може метелики ? ) . Я не знаю що він робив зі мною але це було неймовірно . Я про нього думала і день і ніч , хвилювалася за його спину , ми дуже багато спілкувалися але менi було мало , я хотіла бути поряд , обняти його ... Він інколи був таким милим що я не могла приховати посмішку , і просто сиділа i любувалася ним . Що це ? Кохання ? Мої думки перебив Саша .
- Лiль , можливо ти ще не готова про це говорити але що там з Владом ?
- та все добре , все що він погрожував зробити він не зробив .. я не знаю як я взагалі могла на нього повестися .. я інколи думала може менi було просто самотньо і я хотіла бути хоч з кимось .
- ну вiн красивий , говорити вміє гарно от i задурив голову
- мабуть - сказала сумно я
- Ліля ти сказала що тобі було самотньо , зараз же все по іншому ?
- звісно , в мене є ти . От якби ти мене не хотів би тоді убити то я б можливо зараз була б з тим Владом і хто знає що б вiн зі мною вже зробив .
- я не хотів тебе вбити ! Так вийшло ! Але ти інколи буваєш такою що я справді хочу тебе прибити ! З тобою ж не можна поспорити , Ти всерівно права , в усьому ! Але я тебе люблю тому терплю , хоч це i не взаємно - пiсля цього Саша зрозумів що сказав вже лишнє і заховав очі .
- Саша , я не хочу тобі розбити серце , тому я не розкидаюся такими слова , для мене сказати ЛЮБЛЮ це вже щось означає , я мабуть все ще не готова , але я можу тобі сказати точно що я щось відчуваю до тебе ...
- я не хочу на тебе давити , але ж якщо ти щось відчуваєш , то чому ми не можемо спробувати ? Розумієш менi мало тебе ! Я зараз сидів з тобою говорив і думав тільки про те як би я хотів поцілувати тебе , я думаю постійно про тебе i вдома i на тренуванні і на матчі , завжди , а коли я тебе бачу то в мене в середині вулкани взриваються ...
Я сиділа в шоці він слів Саші і я розуміла що я відчуваю те ж саме до нього але я так не можу ....
- Саш , вибач я вже спізнююся на роботу , ввечері я приїду , напишеш що купити .
- подумай про те що я тобі сказав .
Цілий день я думала про ці слова , я не знала що робити , що вибрати , я після д " відносин " боялася щось починати . В мене було багато сумнівів .
Вирішивши все я приїхала до Саші і вирішила з ним поговорити на цю тему .
Відкривши двері Саша наче знав що я маю сказати йому відповідь , тому він просто мовчав
- Я хочу поговорити про те що ми говорили зранку
-Давай спробуємо - наче розчаровано сказав Саша
- хоча що там говорити - я підбігла до Сашi та нарешті поцілувала його
Як же я це хотіла зробити ще зранку , в думках я думала який же він смачний та солоденький я б його взяла прям тут і зараз ...
- як же я довго це чекав - відірвавшись від мене сказав Саша , та піднявши мене на руки продовжив далi мене всю цілувати .
- я тебе хочу ... всю і повністю .- Саш , Саш давай ми не будемо спішити з цим , так це взаемно але не спіши .
- а ну так так , не підступна МОЯ - з гордістю сказав Саша
- забудемо що це вже в нас було і почнемо все спочатку .
- отже ти тепер моя дiвчина ?
- так , а ти мій хлопець !
- з широкою посмішкою сказала я
- мабуть сьогодні найкращий день в світі ! Нарешті я добився Лілію , ту саму однокласницю - з посмішкою та голосно сказав він !
- завтра подзвоню всім тим хто казав що в мене це не вийде i нехай вони знають що я завжди iду до своєї та добиваюся її !Я просто з посмішкою спостерігала за своїм кумедним та дуже щасливим ХЛОПЦЕМ i розуміла на скільки ж сильно я його все - таки кохаю ...
ВИ ЧИТАЄТЕ
І знову він...
FanfictionФанфик про Олександра Сироту та Лілю) по ходу історії все дізнаєтеся... Цей фанфик був на акаунті @irinka185, тепер продовження буде тут!!