8 частина

32 3 0
                                    

Від лиця Саші :
Ми з Владом вирішили зустрітися , щоб не говорити по телефону , так буде краще . Я звісно хвилювався , не знав як краще сказати , але найбільше я боявся того що Ліля може вже дізнатися та більше не захоче навіть зі мною говорити ...

- привіт Влад , я одразу хочу тебе попросити , не говори про це Лілі , про нашу розмову !

- що ти вже начудив ? I до чого тут я ?

-пам'ятаєш той день коли ви з Лілею посварилися ?

- а ти звідки знаєш ? I яке дiло ти маєш до цього ?

- слухай та не перебивай ! Ліля менi зателефонувала в той день і сказала що їй дуже погано і вона хоче поговорити , я приїхав , вона все мені розповіла , а потім вийшло так що ми поцілувалися ... Але це не все ... Ми в ту ніч переспали ... Влад я не знаю що то було ... І як це пояснити , я розумію що поступив як козел , повiр я знаю що таке коли тобі зраджують , але не зміг , я ... я мабуть все ще кохаю Лілю , я не міг промовчати , тому вирішив поговорити ... розповісти все тобі .

- що ? Кохаю ? У вас щось ще й раніше було ? От Лілька коза я знав що вона менi зраджує , сучка я відчував , я так хочу їй морду набити , да Саньок ти молодець що сказав ... як було з моєю дівчиною ?

- ти не посмієш нічого зробити з Лілею !

- я ? Ахахах я вже навiть знаю що і ти нічого не зробиш ... Я зроблю її безробітною

Я не витримав і дав по лицю владу кулаком ...

- чуєш , ти случайно не забув що ти її підставив і так ? Тільки посмій її тронути і її роботу

Піднявшись з полу Влад підійшов ближче до мене посміхнувся і сказав

- я якщо захочу то і тебе безробітним зроблю ... - після цих слів він вдарив мене і з моєї губи пішла кров .

Я втратив контроль і почав бити Влада , я й не пам'ятаю що там було то все на емоціях , але я точно пам'ятаю як до нас пiдбiг якийсь хлопець та розвів нас в різні сторони

- е пацани ви шо , не треба тут своï вiдносини вирішувати , ідіть в iнше місце , збираємо свої речi i геть звідси !

Я кинув злий погляд в сторону Влада , сів в машину та поїхав додому

Вiд лиця Лiлi :

Менi разiв 5 без перестану телефонував Влад тому я вирішила взяти трубку

- що ти хотiв ? Все вже сказала тобі !

- так ? Точно все ? А чого ж не сказала як ти з Сашком ночувала ? Так ти на мене нагнала а сама ?

- ти про що ? Звiдки ти це знаєш ? Хто тобі таке сказав ?

- та ладно , не прикидайся , то твій коханий подзвонив мені , ми зустрілися , вiн менi щей морду набив ! Ти подзвони йому як він , поїдь може полікуй його ...

Я кинула трубку , швидко зібрала речі та поїхала до Сашка . Як він міг ? Я ж просила , він це спеціально зробив !

- я ж тебе просила- сказала я одразу коли Саша відкрив дверi але я не продовжила тому що побачила його який тримає лід біля розбитої брови
- ти як ? Що то було ? Нащо ти йому сказав

- Лiль я не зміг би мовчати !

- дай гляну що там ...- підійшла ближче i прибрала його руку в якій був лід

- та нормально все не треба менi допомогати , можеш їхати додому

- зачекай то ти ще й образився ? А не має бути навпаки ?

- Ліль я тебе кохаю до сих пір , я коли побачив тебе перший раз після школи я зрозумів що я все ще кохаю ! Я хотів зробити як краще , і якщо ти не помітила то тоді на вечірці не я тебе перший поцілував , і в ту ніч ти була не проти ! Тому це не тільки я винен !

- Саш ти все ще кохаєш ? Ти зараз серйозно ? А як же Настя ?

- та Настю я мабуть не кохав , я не відчував поряд з нею те що відчуваю з тобою !

- i що менi тепер робити ? Ти розумієш що що Влад може спокійно зробити так що я залишуся безробітною

- ну якщо він це зробить то я його уб'ю

- дуже смішно ...

- Лiль залишся сьогодні зі мною ...

- ладно , але ні на що не розчитуй ! Я обробила рани на лиці Саші , приготувала вечерю , ми поїли , я сходила в душ , і ми лягли спати ...

І знову він...Where stories live. Discover now