Вже було 19:24 я приїхала до ресторану , вийшовши з машини я побачила Сашу , він був в чорному класичному костюмі ( як же я обожнюю таке ) .Вiн одразу підійшов до мене , подарував менi великий букет троянд .
- це мої улюбленi квiти , дякую
- підемо в середину вже - сказав Саша відкриваючи двері в ресторан і запрошуючи мене
- ходімо
Вечір був чудовий , ми з Сашою говорили про минуле шкільне життя , про наших улюблених та злих вчителів , про однокласників ( як виявилося багато хто ображав Сашу ... ) Як на ДИВо менi було з ним добре , я відчувала спокій та уют біля нього , і чому ж в шкільні роки він був не такий ? А можливо був а я просто цього не помічала так як голова була забита взагалі iншими хлопцями , хлопцями яким я була не цікава ... Проговорили ми так з ним близько 3 годин , на годиннику вже було 22:14 і ми вирішили їхати по домам бо Саші завтра на ранкове тренування . Ми вийшли з приміщення , обійнялися і думали вже розходитися як тут до нас підбігає якась незнайома мені дiвчина .
- шлюха - сказала вона вдаривши мене по лицю
- хто ти така ? Ось Сашенька з ким ти час проводиш поки я тебе чекаю сама вдома ? Чудово ти придумав !- Настя зараз же заспокойся і попроси вибачення ! Це моя однокласниця , пам'ятаєш я говорив про дівчину яку чуть не вбив так ось це вона .
- чому ти з нею по ресторанах ходиш ? Це входить в її лікування ? Лікар так сказав ?
- ні , ми просто повечеряли , поговорили про минуле , вона моя подруга ! І взагалі що це за цирк i як ти мене знайшла ?
- просто вечеря з подругою , добре але чому я про цю вечерю нічого не знаю ? Міг мене з собою взяти . А знайшла я тебе по місцеположенню , я почала хвилюватися де ти i вирішила глянути де знаходишся .
- то ти щей слідкуєш за мною , чудово ! - Видавивши з себе посмішку сказав Саша
- не взяв з собою бо тобі було б не цікаво , ми у відносинах з роки а з Лілею я знайомий з 6 років . Ти ж знаєш що я тебе кохаю і ніколи не зраджу !- Вибачте але я мабуть піду . Настя вибач що так вийшло , якби я знала що в Саши є дівчина я б точно не пішла з ним на вечерю - легко посміхнулася я .
- Ліля пробач , що вдарила тебе по лицю , я не хотіла , то емоції , я інколи не можу стриматися .
- все добре , я розумію . Бувайте !
- Ліль давай ми тебе підвиземо нам по дорозі ?
- ні дякую , я взагалі то на своїй машині приїхала , ти мабуть забув . - сказала я показавши ключі і посміхнувшись - дякую за вечір , бувайте .
- Бувай .
Вдома я вже була через 30 хвилин . Я прийняла душ , зробила зволожуючу маску дивитися новий серіал але я не дуже розуміла про що вiн , бо мої думки були про те що сталося сьогодні ...
Ще тиждень я була вдома . Він минув швидко , за цей час Саша мені телефонував майже кожного дня але я вирішила ігнорувати , тому що не хочеться бути розлучнецею ...
Сьогодні вже понеділок нарешті я йду на роботу , я не була всього 2 тижнi але відчуття що цілий рік , я сумувала за роботою , за своїми колегами , ми з роками всі стали дуже дружні як одна сiм'я , завжди на роботу йшла з хорошим настроем бо знала якi люди там зі мною працюють .
- добрий ранок , Лілія Юріївна , дуже раді знову вас бачити , бiльше так нас не лякайте !
- дякую Маша , я за вами дуже сумувала ! Що нового відбулося за цей час поки мене не було на роботі ?
- у нас нові клієнти , і як зрозуміла я то з дуже прiлiчним заказом !
- це круто , ну що ж не будемо говорити , думаю краще приступати до роботи .
- так , так , гарного вам дня , з поверненням !
- дякую і вам.
Менi знову зателефонував Саша , цього разу я вирішила взяти трубку і все йому пояснити .
- привіт , Ліля я розумію ти на мене ображаешся але я маю все пояснити !
- Саш не потрібно нічого пояснювати , я все розумію і я не ображаюся !
- чому тоді ти скільки днiв мене ігнорувала ?
- тому що нам немає про що з тобою говорити , ми просто старі знайомі і все ! Тим більше в тебе е дiвчина .
- ЧОМУ Ми не можемо з тобою просто дружити ?
- тому що це не можливо , і до того це твоїй Дiвчині не дуже сподобається !
- та що ти все про Настю ? Скажи що ти хочеш ?
- я все сказала , і так вибач але я маю бігти , в мене зараз на роботі завал , тому мені немає коли говорити по телефону
- добре , я все зрозумів , Ліль в тебе є мій номер , телефонуй в любий час , по любій причині , я завжди вiдповiм чи допоможу !
- добре , дякую , бувай . - я вимкнула телефон , i менi стало сумно , стоп що ? Сумно ? Невже менi сумно бо в нього є дівчина і тим більше як я дізналася то навіть наречена ... Відкинувши ці думки я продовжила працювати .
ВИ ЧИТАЄТЕ
І знову він...
ФанфікиФанфик про Олександра Сироту та Лілю) по ходу історії все дізнаєтеся... Цей фанфик був на акаунті @irinka185, тепер продовження буде тут!!