5 частина

37 3 0
                                    

Я прокинулася в 9:13 і зраділа що мені сьогодні не на роботу ну бо по перше я б вже спізнилася а по дурне в мене жахливо болить голова , я випила не багато але алкоголь всерiвно дав про себе знати .

Вставши я зрозуміла що Саші вже немає , мабуть поїхав або додому або можливо на базу на тренування . Я вийшла з кімнати і в мене було вiдчуття що я тут сама , пройшовшись по дому я зрозуміла що так і є але на щастя на кухні я зустріла Машу .

- добрий ранок Маш .

- привіт , красуня , ну що як тобі нічка ? Круто я придумала ?

- ти про що ?

- я про що , про Сашу , я вчора бачила ваш погляди одне на одного , от я вас і запхнула в одну кімнату ...

- що Маша ? Що ти видумуєш ? Які погляди ? В нас нічого не було і бути не може !

- чому ж це ?

- ну бо в мене е хлопець це мінімум ! - а максиму ?

- а цього не достатньо ?

-ой лiль де ж твiй хлопець був поки ти ПОГЛЯДОМ РОЗДягала Сашу ?

- слухай менi здається ти трохи перебільшує , але я не хочу розбiратися ні з чим у мене жахливо болить голова і я вже маю їхати додому

- Hy Hy

Я пішла випила стакан холодної води , вмилася , зібрала речі та поїхала додому на таксі .

Приїхавши додому я вирішила сьогодні зробити повноцінний відпочинок , я маю просто зробити день для себе , робити все що заманеться .

Від Влада ніяких новин тому я вирішила не брати ініціативу в свої руки тому що це не я почала сварку .
I Саша мені також не подзвонив і навіть не написав ...

Я сходила в магазин взяла якісь продукти в холодильник та просто щось смачненьке до фільму . День пройшов чудово я дивилася якісь фільми , просто валялася , готувала їсти слухаючи музику .

7:00 я прокинулася від будильнику , сьогодні настрій був чудовий , тому що вчора справді відпочила від роботи .

Поки чистила зуби задумалася чому не можна так от проводити час і за це тобі грошi платили ? Все складно в цьому житті ...

Сьогодні знову було багато документів якi менi потрібно було переглянути , я засиділася на роботi до 18:00 хоча мій робочий день до 17:00 , але то й добре , завтра буде менше справ . Вийшовши з офісу я побачила біля моєї машини Влада він стояв з квітами та " мило " менi посміхався .

І знову він...Where stories live. Discover now