part12

1.8K 155 28
                                    

General Sean's Wang

Part 12

ရိပေါတို့ရော တပ်စုက ကျန်ခဲ့တဲ့ သူတွေ ရော ကယ်ဆယ်ရေးက ပို့မယ့်လူတွေကို ကူညီနိုင်ဖို့ ပသင့်အနေအထားတဲ့ ဆောင့်နေတယ်....ဟွားရွာက တပ်စုရဲ့တောင် အောက်ခြေ ရင်းနဲ့ နည်းနည်းဝေးသာတာမို့ အခြေအနေကို တပ်စုကနေပဲ စောင့်ကြည်နေရတယ်....ညနေ ၄.နာရီလောက်ကတည်းထွက်သွားကျ တာ ၇ နာရီ ထိုးနေတာတောင် ကယ်ဆယ်လို့ ရတဲ့ သူတွေ မပို့ပေးဘူး ဆိုတော့ အားလုံး စိုးရိမ်မူတွေ မြင့်တက်လာတယ်.....

ရိပေါလည်း ရင်ဘတ်ကြီးတစ်ခု စိုစို့နစ်နစ် ခံစားနေရတယ်.....သူစိုးရိမ်မူက အသက်ရူဖိူ့ပင် ခတ်ခဲလောက်အောင်အထိ......အခုထိဘပြန်မရောက်လာသေးတဲ့ ဒေါက်တာဟန်နဲ့ လိန်လိန်းတို့ အဆင်ပြေဖို့ရာ သူဆုတောင်းနေရတာ......

မိုးကလည်း ရွာနေတာ မစဲ.....

ယု......ထိခိုက်ထားတဲ့ လူတွေ ရောက်လာပြီ  အားလုံး ပြင်ထား တပ်စုက လူတွေ အားလုံး လူတွေကို တွဲချပေး....

........ဆရာယုဖေး အထိခိုက်ဒဏ်ရာမရှိတဲ့ သူတွေကို အခု လုပ်ထားတဲ ရွတ်ဖျင်တဲတွေဆီ နေကာပို့လိုက်တော့ မယ်နော်

ယု.......အင်းပို့လိုက်တော့ သူမှာ လဲဖို့ပါလာလား မေးကြည် ပါရင် လဲဖို့ပြော...မိန်းကလေး သပ်သပ် ယောကျာ်းလေးသပ်သပ်ထား ကလေးငယ်တွေကို မိခင်နဲ့ ထား

......ဟုက်ကဲ့ပါ

Dr ဟွေ.......ထိခိုက်လူနာတွေကို ဒီဘတ်ကို ပို့ပေးပါ

ရောက်လာတဲ့ ကယ်ဆယ်ရေး လူတွေကို တပ်သားတွေက ထိခိုက် သူတွေကို ကုသဆောင်ပို့....ယောကျာ်းလေး မိန်းကလေးခွဲပြီး နေရာပေး စားဖို့အတွက် လည်း ချက်တဲ့ လူတွေက ချက်နဲ့ တပ်စုထဲမှာလည်း ရူပ်ရှပ်ခတ်ကုန်တယ်......

ရိပေါ တို့လည်း တန်းစီနေတဲ့ လူနာတွေ ကြောင့် ညစာပင်စားဖို့သတိပင်မရ.......

နံနတ်ယံ ပင်ရောက်နေပြီ,....မကြာခင် နေမင်းကြီးပါထွက်တော့မည် အိပ့်စက်ချင်း အလျှင်းမပြုနိုင်သေးတဲ့ တပ်စုထဲ ကလူတွေ ကယ်ဆယ်ရေး ဆင်းထဲ လူတွေကို စိုးရိမ်ရသလို ရောက်လာတဲ့ လူတွေကိုပြစုရနဲ့ နားဖို့ပင် မတွေးနိုင်....

General Sean's Wang Zhanyi Zsww (Completed) Where stories live. Discover now