General Sean's Wang
Part 14
ရှောင်ကျန့် တပ်စုက လူတွေကို ရွာထဲ ပြန်လည် ပြကိဆင်ဖို့အတွက်..အတွက်လိုအပ်တာတဲ့ စီမံခန့်ခွဲမူတွေ လုပ်နေတုန်း ကယ်ဆယ်ရေးက ခေါ်လာတဲ့ ကလေးတွေနဲ့ ဘာတွေပြောကာ သဘောကျနေမှန်းမသိ ရီမောနေ.တဲ့ သည်းညှာ ကိုတစ်ချက်တစ်ချက်လှမ်းကြည်ရင်း ကြည်နူးရပြန်.....
ရီလိုက်တာ ဖောင်းတက် လာတဲ့ ပါးဖောင်းဖောင်းလေးတွေရယ် ကလေးတွေကို တစ်ခုခု တစ်ခုပြောလိုက်တာ ချွန်ချွန်ထွက်လာတဲ့ ပန်းနုရောင်နူတ်ခမ်းသားလုံးလုံးလေးရယ်.....သဘောတကျရီလိုက်တိုင်း မျက်လုံး လေးတွေကပါ မှေးသွားပြန်တယ်......ဖြူနုနေနဲ့ အသားအရည်လေးက နေရောင်ခြည်ရဲ့ အလင်းကြောင့် ပိုလို့ဝင်းဝါနေတယ်......
.....အဲ့လောက် ချစ်ဖို့ကောင်း ချောလှတဲ့ ဝမ်က ကိုယ်အပိုင်ဖြစ်လာပြီ...
ရိပေါ ကလေးတွေကို ပုံပြင်ပြောပြလိုက် ကလေးတွေပြောပြတာ နားထောင်လိုက် လုပ်နေတုန်း သူကို တစ်ယောက်ယောက်က ကြည်နေသလိုခံစားရတာမို့ လှမ်းကြည်လိုက်တော့ သူနဲ့ ခပ်လှမ်းလှမ်းကနေ လှမ်းကြည်နေတဲ့ ရှောင်ကျန့်ကိုတွေ ရတာမို့ အပြုံးတစ်ပွင့်ပေးကာ.အကြည်ချက်ချင်းလွဲလိုက်မိတယ်....
ရှောင်ကျန့်မိမိ ကို တစ်ချက် ကြည်ပြီး ရှက်ပြုံးလေးပြုံးကာ အကြည်လွဲသွားသော သည်းညှာ ကြောင့် ရင်မှာတိုက်ပွဲတွေ ဖြစ်နေ..သလိုပဲ တဒုန်းဒုန်း တဒိုင်းဒိုင်း ....ဒါပေမယ့် သူအကြည့်ကို မလွဲနိုင်သေးဘူး
ရိပေါ ဒုတိယအကြိမ်မြှောက် ထပ်ကြည်မိတော့ မိမိ ကိုပဲ ကြည်နေသေးတဲ့ ရှောင်ကျန့်ကိုတွေတာမို့ အကြည်ချင်းပြန်ဆုံပြန်တော့လည်း ဘာလုပ်ရမှန်းမသိ ဖြစ်နေတုန်း.....ရှောင်ကျန့်က သူနုတ်ခမ်းကို သူလက်နှစ်ချောင်းတင်ကာ အနမ်းပေးပြီး ထိုလက်နှစ်ချောင်ကို ရိပေါ ရှိရာဆီ ညွှန်ပြလေတော့.....
ရိပေါမှာတော့ပါးနှစ်ဖက်က နွေးခနဲပဲ....တကယ်လူကြီး လူကို ရင်ခုန်အောင်အမျိုးမျိုး လုပ်တက်တယ် ....
ရိပေါ မသိချင်ယောင်ဆောင်ကာ ကလေးတွေကို အဒီးနဲ့ လွှတ်ထားကာ သူလည်း သူအဆောင်ဘတ်ကို ထွက်လာလိုက်တယ်.....