Chapter 4: Logan and...

63 3 1
                                    

Because of the water
Chapter 4: Logan and...
__________________
Het is werkelijk prachtig Ik loop verder en kom in een ruim en gezellige woonkamer. Als eerst vindt je de keuken met een keukeneiland erg mooi. Met een paar bar krukken er omheen. Als ik verder loop kom ik verder in de woonkamer.

Grote glazen deuren waar je als je verder kijkt de zee ziet. Als je naar buiten gaat heb je een mooi terrasje wat erg stijlvol is ingericht. Het is werkelijk prachtig.

Als ik weer naar binnen ga merk ik pas echt op hoe mooi alles is. Bijna alles is wit een groot schilderij van een prachtig landschap siert de muur. Rose en Jack kijken me nieuwsgierig aan voor mijn reactie.

"Prachtig is het niet waar?" vraagt Jack aan mij.

"Ja, het is prachtig echt mijn complimenten." lach ik.

"Neem een kijkje boven je eigen kamer staat je naam op." zegt Rose.

Ik loop naar boven ik kom de kamers van Logan, Rose en Jack en een logeerkamer tegen. Nog een trap dan maar. Daar zie ik de namen van mijn vader moeder en mijn zusje.Alsof dit huis niet genoeg kamers heeft. Ik loop nog een trap op die niet heel lang is. En eindelijk staat er Charlie op de deur. Ik maak hem open, het is een kamer met een heel klein dakterras.

Ik doe de deuren van het dakterras open en besluit naar buiten te gaan. Je hebt vanaf hier een perfect uitzicht op de zee. Ik weet zeker dat s'avonds de sterren vanaf hier prachtig aan de hemel zijn.

Je kan verschillende surfers zien in de verte. Ik zelf kan een beetje surfen maar weet niet of ik het al verleerd ben. We zullen zien wie weet lukt het nog heel goed. Ik heb het altijd namelijk heel leuk gevonden. Ook om op het strand te zijn.

Wanneer ik de kamer binnen loop zie ik dat er best nog wel wat mist. De badkamer is een verdieping beneden. Maar kom op wat maakt het uit deze kamer is zo mooi het licht komt vanaf buiten mooi naar binnen vallen. De kamer is niet te groot en ook niet te klein eigenlijk precies goed. Dat is iets wat je van het hele huis kan zeggen, niet te groot niet te klein maar precies goed, met genoeg ruimte.

Het bed in de kamer is een tweepersoonsbed. Er is een kaptafel met een prachtige spiegel. En dan hebben we het nog niet over de kast gehad. De kast is erg mooi, ik weet zeker dat mij kleren erin kunnen. Er ontbreekt nog wel wat persoonlijkheid aan de kamer, maar dat komt wel goed. Misschien kan ik morgen wel even met Rose langs een winkeltje hier in de buurt. Om wat te kopen.

Ik besluit om beneden mijn koffer te gaan halen zodat ik al wat kan uit pakken. Eenmaal beneden aangekomen zie ik dat Rose bezig is met eten maken.

"Charlie ik maak ei met bacon ook trek?" spontaan begin ik te lachen.

"Is goed tante klinkt heerlijk."

Dat wordt dan de tweede keer bacon voor vandaag. Maar wat maakt het uit denk ik bij mezelf.

Ik loop verder de woonkamer in waar ik oom Jack tref op de bank.

"Uhm Jack waar is mijn koffer?" vraag ik.

"Ik heb hem beneden in de hal neergezet."

"Ik breng hem even naar boven."

"Oh Charlie al die trappen laat ik dat maar voor je doen." zegt hij bezorgd.

"Okè, is goed ik loop wel mee dan kan ik meteen wat spullen uitpakken."

Samen lopen Jack en ik helemaal naar boven. Ik moet nog wel wennen aan al die trappen hoor het is best wel veel.

"Bedankt Jack ik kleed me even om het is echt warm."

"Is goed hoor." zegt hij.

Terwijl Jack naar beneden loopt maak ik mijn koffer open. Kleding berg ik op in de kast. Make up doe ik in de in de make up kastje. Ik probeer mijn hele koffer op te ruimen voor zover het kan. Een snelle douche is misschien wel een goed idee. Alleen dan moet ik wel weten hoe ver Rose is met het eten.

Because of the water-1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu