Chapter 8: Don't worry

37 4 0
                                    

Because of the water

Chapter 8: Don't worry
Hope you like :)
_____________________
Anderhalve week later.

Vandaag was de dag dat ik Jane weer zou zien samen met haar vriendje en zijn beste vriend. Ik weet niet of ik zenuwachtig ben want dat ben ik niet snel. Misschien is het meer een gevoel van spanning.

De afgelopen week zijn we steeds meer gewend geraakt aan het huis en de omgeving. Langzaam aan proberen we ons ritme te vinden. Logan en Louis hebben daar niet heel veel moeite ik overigens ook niet, ik vermaak me wel hoor. Als het goed is komt het gewoon goed straks, alleen wat als Jane haar vrienden mij niet mogen.. Dat zou ongemakkelijk zijn want ik heb een hele goede klik met Jane. Ik moet me niet druk maken, eens kijken hoe laat het is.

Ik vergrendel mijn telefoon en ik heb met Jane afgesproken om drie uur bij het strandtentje bij hun hotel. En het is nu tien voor half drie. Ik zal dus om kwart voor drie weg moeten. Ik wil geen slechte indruk maken. Terwijl ik nog wat op mijn mobiel zit komt er een appje van Jane binnen.

Hiii, neem je je zwem spullen mee en droge kleding? xx Jane

Ik stuur haar een berichtje terug met dat ik het mee zal nemen. Ik pak een rode bikini en doe die aan, verder de nodige strand spullen. Alleen wat zal ik voor na het strand meenemen? Ik weet het niet en daarom besluit ik verschillende setjes mee te nemen, mede zodat ik ook kan zien wat Jane gaat dragen. Mijn haar besluit ik gewoon los te laten hangen. Al mij spullen stop ik in een grote tas. Ik loop vanaf boven naar helemaal beneden waar ik Rose en Jack probeer te vinden. Als ik verder loop beneden zie ik ze in de tuin zitten samen genietend van het weer.

"Ik ga naar Jane."

"Is goed Char, eet je mee of niet?" vraagt Rose.

"Nee, reken maar niet op mij ik denk dat het laat wordt. Ik stuur jullie wel een berichtje."

"Is goed. En Charlie.. Neem je de auto mee?" Rose en Jack kijken me vragend aan.

"Ja, het is geen probleem om te lopen maar met de auto is wel echt sneller."

"We zien je wel weer dag Char." glimlacht Rose zwaaiend samen met Jack.

Ik pak de auto sleutels en stap in de auto voordat ik ga rijden stuur ik Jane een berichtje dat ik eraan kom. Tien voor drie dat haal ik dan net.

Van het huis naar het stand ging snel, ik parkeer de auto iets verder van het hotel. Voor de zekerheid kijk ik nog even in de spiegel en doe mijn haar goed, tevreden stap ik uit en doe de auto op slot. Ik heb nog drie minuten om bij het hotel te komen maar dat is geen enkel probleem want ik heb de auto er dichtbij geparkeerd.

Ik loop de lobby in terwijl mijn ogen naar enig spoor van Jane zoeken, wat niet het geval is. Mijn hand gaat zoekend in mijn tas opzoek naar mijn mobiel. Het is twee over drie, misschien zijn ze wel buiten wie weet. Toch besluit ik Jane een berichtje te sturen. Ik loop door het hotel heen naar de bar beneden en ga buiten zitten op het strand.

Na ongeveer drie minuten voel ik twee handen op mijn schouders, ik schrik op en kijk achter me.

"Oh, het was niet me bedoeling je te laten schrikken." lacht Jane vrolijk.

"Ik was in gedachten."

We geven elkaar een knuffel en gaan samen aan een tafeltje zitten.

"Sorry dat ik iets later was, ik moest even mijn spullen pakken." verontschuldigt ze zich.

"Oh, geeft niet." wimpel ik het weg.

Because of the water-1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu