Because of the water
Chapter 2: Which salad
_________________
Ik ben nu in het winkel gedeelte van het vliegveld, er zijn allemaal verschillende winkeltjes bijvoorbeeld ook de Victoria Secret shop. Het lijkt me wel leuk om daar straks een kijkje te nemen en misschien vind ik wel wat leuks om mee te nemen.
Alleen mijn maag rommelt een beetje dus het lijkt me nu het verstandigst om die honger even te stillen. Opzoek naar een lekker eet tentje dus. Gelukkig is er hier van alles, dus genoeg keuze.
Ik denk dat ik wat moet nemen wat mijn maag genoeg vult en ik geen honger krijg. Waarom niet een salade? Of sushi dat is ook heerlijk. Ik zie het voor me, al het lekkere eten maar besluit toch voor de salade te gaan. Dat lijkt me een goede optie. Alleen dan moet ik wel een restaurantje vinden waar dit mogelijk is en voor een goede prijs.
Samen met mijn handtas loop ik wat rond op het vliegveld om te zoeken naar een geschikt restaurantje.
Ik kom aan bij een gezellig en knus tentje alleen helaas het is al vol. Wanneer ik verder loop kon ik bij een ander leuk tentje. Hier zitten ook veel mensen en het is stijlvol ingericht. Volgens mij is er nog wel plek.
Ik loop naar binnen en zoek een plekje aan het raam zodat ik een mooi uitzicht heb op de vliegtuigen. Al snel loopt er een vrouw op de af die hier werkt.
"Hallo, welkom ik zal u alvast de menu kaart geven en kom zo bij u terug zodat u een keuze kan maken."
"Bedankt." zeg ik.
"Wilt u alvast wat te drinken bestellen?"
"Ja, graag een cola is goed."
"Oke, komt eraan." lacht ze vriendelijk.
Ze loopt weg en ik bekijk de kaart. Er is hier zoveel wat lekker is en inderdaad tot mijn geluk hebben ze ook salades. Verschillende een bacon salade, tomaat salade, ei salade en zo kan ik nog wel even doorgaan. Alles ziet er zo lekker uit wat moeilijk zeg. Ik denk dat ik dan toch voor de bacon salade ga, dat lijkt me een goede keuze.
Ondertussen kijk ik op mijn mobiel ik heb nog 35 minuten voordat ik moet boarden. En wil ook nog langs de Victoria Secret. Dit moet lukken denk ik.
Ik zie dat de medewerkster als terug komt en mijn tafel dekt.
"En mevrouw heeft u een keuze kunnen maken?"
"Uhm ja, het was even kijken maar ik ga voor de bacon salade die ziet er geweldig uit."
"Goede keuze erg lekker is die bacon salade." knipoogt de medewerkster.
"Oke, hoelang duurt het ongeveer voordat hij klaar is?" vraag ik.
"Ik schat dat het ongeveer 5 minuten duurt." zegt ze.
"Prima" lach ik.
"Okee dan geef ik het even door."
Ze loopt weg naar de keuken om het door te geven. Wat is ze vriendelijk dat is wat me opvalt, het lijkt dat ze veel plezier heeft in haar werk.
Ik kijk vanuit het raam naar de vliegtuigen die opstijgen en landen. Ik check mijn mobiel en zie eigenlijk alleen maar lieve berichtjes van mensen die me veel plezier wensen in Thailand. En zo vliegen de 5 minuten in een speer voorbij. Want de medewerkster komt al aan lopen met de salade.
Ze zet hem op mijn tafeltje neer het ziet er heerlijk uit en laten we hopen dat het ook zo smaakt.
"Ik wens u eetsmakelijk en dat het mag smaken." lacht ze vriendelijk.
JE LEEST
Because of the water-1D
FanficCharlie gaat op reis naar Thailand, waar ze even de universiteit in London kan vergeten. Dit heeft ze al lang willen doen en nu is de reis werkelijkheid. Ze ontmoet veel nieuwe mensen, het lijkt een fantastische vakantie te worden. Wat een prachtig...