Chapter 5: Great sense of humor

51 4 0
                                    

Because of the water

Chapter 5: Great sense of humor

Hope you like it so enjoy :) x

__________________

Het is ondertussen twee dagen later. Rose en ik gaan vanmiddag naar de winkel om wat leuke dingen te kopen voor op mijn kamer. We wilden het eigenlijk al eerder doen maar hebben het uitgesteld. Gewoon om nog even bij te komen hier, en te wennen aan alles. Ik bedenk me opeens dat ik nog een kadootje heb voor Rose. Ik sta op van de bank en loop naar boven.

Alle trappen op en alle trappen weer af. Ik hoop dat ze het een lekker geurtje vindt.

"Tante, ik heb nog wat voor je."

"Maar dat hoeft toch niet?" lacht ze.

"Jawel joh hopelijk vindt je het wat, het is maar iets kleins."

Ik overhandig het ingepakte doosje aan haar. Ze maakt het zo netjes mogelijk open, of tenminste dat probeert ze.

"Oh wat leuk een geurtje van Victoria Secret. Dat had je niet hoeven doen."

"Oh jawel Rose, ik ben blij dat je het leuk vindt."

De honger voel ik in mijn buik misschien is iets te eten wel goed.

"Rose zin in een smoothie of milkshake?" vraag ik haar.

"Ja, lekker Charlie verras me maar, er ligt van alles in de fruitmand en koelkast."

"Dat zal ik zeker doen."

Ik pak de blender en doe de koelkast open. Waar heb ik zin in? Ik weet het niet er is zoveel lekkers. ik zie vanille ijs, aardbeien, bananen, druiven, appels, mango, bevroren fruit en zo kan ik nog wel even door gaan, genoeg keuze kortom.

Ik heb besloten om voor Rose een milkshake met banaan te maken, ze zei verras me maar dus dat doe ik ook.

"Kijk eens Rose hopelijk is het lekker." knipoog ik.

"We zullen zien."

Ze neemt een slok en kijkt wat bedenkelijk.

"En? Heb ik je vergiftigd?"

"Nee, het is best wel lekker alleen een beetje apart."

"Maar wel lekker?"

"Ja, maar wel lekker."

Ik maak er later een voor mezelf omdat ik nog even wilde wachten en daar is een rede voor..

Een half uur later

"Hallo someone home?" gilt Louis samen met Logan.

"Ja, ik ben er." roep ik terug.

Louis en Logan komen samen de kamer in wandelen met een tas die behoorlijk gevuld is.

"Oeh dat ziet er lekker uit, al dat fruit bij elkaar." zegt Logan opgewonden.

"Ja, ik was bezig willen jullie ook misschien?"

"Lijkt me lekker nichtje, jij ook he Lou."

"Ja, doe maar is goed. Ik help je anders wel."

Logan loopt naar boven om zich even op te frissen. Louis en ik zijn nu alleen hier beneden, ik hoop dat het niet ongemakkelijk wordt. We hebben namelijk nog niet heel veel met elkaar gepraat.

"Oké, waar zullen we mee beginnen?" Louis kijkt me vragend aan.

Wat heeft hij mooie ogen zeg , ze kijken je zo doordringend aan maar toch ook weer lief.

Because of the water-1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu