Chapter 9: I can teach you

36 4 3
                                    

Because of the water
Chapter 9: I can teach you
Ik hoop dat het een leuk stukje is :)
_________________
Liam en ik zitten hier samen aan het tafeltje het was een halve minuut stil maar uiteindelijk neemt hij dan toch het woord.

"Wat brengt jou hier eigenlijk in Thailand?"

"Nou eigenlijk ben ik er een tijdje tussenuit van de universiteit. Mijn familie heeft hier een huis niet heel erg ver vandaan en daarom ben ik naar Thailand gegaan om te ontspannen en mensen te ontmoeten." hij kijkt me geïnteresseerd aan.

"Dat klinkt leuk en je komt waar uit Engeland?"

"London." lach ik.

"Ah, serieus wij ook wat grappig." er is een glinstering in zijn ogen die ik niet goed kan beschrijven maar ik wordt er een beetje zenuwachtig van. Begrijp me niet verkeerd hoor op een goede manier wordt ik er nerveus en zenuwachtig van.

"En wat brengt jou hier helemaal van huis in Thailand?" ik kijk hem aan met een glimlach.

"Ja, eigenlijk gingen wij er ook even tussenuit. Niall is mijn beste vriend en Jane zijn vriendinnetje ik ken ze alle twee al best lang hoor. Ik kan met Jane ook goed overweg. We zijn hier om net zoals jij mensen te ontmoeten en gewoon een leuke tijd te hebben. Maar we gaan uiteindelijk wel terug naar London." legt Liam uit.

"Zo ik heb het drinken voor jou een cola en voor jou Char." Jane en Niall komen net aangelopen met onze drankjes.

Liam en ik nemen de drankjes aan en bedanken Jane. Nadat we dat allemaal op hebben gaan we naar de standbedden voor de bar. Ik leg mijn spullen neer naast Jane terwijl Liam die van hem naast mij legt en Niall naast Jane.

"Kom laten we het water in gaan!" Roept Niall die zijn shirt al uit heeft en op het punt staat de zee in de duiken.

"Ja, babe momentje even me spulletjes goed zetten." stelt Jane hem gerust.

"Beter voor je of ik kom je halen, ik zal maar bang zijn." dreigt Niall.

"Ik zou zeggen kom me maar halen." daagt Jane hem uit.

Niall komt op Jane afgelopen en neemt haar zo mee het water in. Ze rennen samen hand in hand het water in wat er schattig uitziet.

"Nu wij nog." Liam kijkt me aan en ik voel me ik het langzaam weer een beetje nerveus wordt op een goede manier!

"Ja, momentje jij mag alvast gaan als je wil."

"Ik wacht wel even op jou anders ben je hier ook zo alleen."

Ik doe mijn spulletjes goed en mijn haar in een slordige knot.

"Oké, ready."

"Let's go" roept Liam.

En ook wij rennen het water in. Het zand is erg warm onder mijn voeten maar daar komt al snel een einde aan wanneer ik het water passeer. Ik ren in een keer in het water en zwem samen met Liam naar Jane en Niall die iets verder zijn.

"Yeah, daar zijn jullie." roept Jane enthousiast naar ons.

We zwemmen met zijn allen wat in het water van dieper naar minder diep. Waar Jane en ik vervolgens een watergevecht samenhouden.

"Jongens ik ga even naar de kant ik over vijf minuten weer." deel ik ze mee.

"Ik ga met je mee." roept Liam.

Samen lopen we het water uit naar onze strandbedjes.

"Ik moest me nog even insmeren."

"Oh, zal ik je even helpen?" vraagt Liam behulpzaam.

"Ja, hoor als je er geen probleem mee hebt graag." glimlach ik naar hem.

"Ja, hoor geen probleem." knipoogt hij.

Ik geef hem het flesje zonnebrand, die hij vervolgens openmaakt en wat op zijn handen doet.

"Ga maar liggen dan doe ik je schouders en je rug."

"Is goed."

Ik ga liggen op het strandbedje, twee handen gaan over mijn schouders en maken masserende bewegingen. Ik voel mijn schouders iets warmer worden.

"Oké, je schouders zijn helemaal klaar Char."

"Ah, dankje waar heb je die masserende bewegingen geleerd? Dat voelde echt heel fijn."

"Nou ik probeerde eigenlijk maar wat." zegt hij wat lachend.

Liam zegt dat ik weer kan gaan liggen en dan hij mijn rug zal doen. Zijn handen gaan van boven mijn bikini bandje meer naar onder mijn bikini hij smeert alles goed in en masseert het lichtelijk.

"Ik denk dat ik zo wel alles heb gedaan."

"Ah, dankjewel ik doe nog even snel mijn armen."

"Helemaal goed hoor."

Er valt een lichtelijke stilte tussen ons terwijl ik mijn armen insmeer.  Ik zie dat Niall en Jane samen in het water lachen, het ziet er lief uit ze lijken erg gelukkig.

"Liam, hoelang zijn Jane en Niall al bij elkaar?"

"Uhm.. Ik weet wel dat het lang is maar hoelang precies? Ik denk twee jaar of zelfs meer.. Je kan het denk ik beter aan Jane zelf  vragen." lacht hij.

"Ja, zal ik doen, ze zien er zo lief uit."

"Zeg dat wel ik wordt er soms wel gek van hoor." lacht hij naar me.

"Maar gelukkig ben jij er nu en dat maakt alles een stuk beter."

Ik begin een beetje te blozen, wat zal Liam daar precies mee bedoelen?

"Trouwens Charlie volgens mij vertelde Jane me wat over surfen?"

"Oh ja, ik ben vorige week van mijn surfboard afgevallen. Ik was samen met Logan en Louis?"

"Logan en Louis?" vraagt Liam.

"Oh ja, Logan is mijn neef en Louis zijn beste vriend."

Liam knikt begrijpend.

"Ja, we waren dus aan het surfen en doen ben ik met mijn hoofd op Louis zijn plak gevallen het deed wel veel pijn maar ik wil toch proberen om het weer te kunnen."

"Hey, ik kan je helpen Niall en ik surfen wel vaker. Lijkt je dat wat dan geef ik je surf lessen en kunnen we met zijn vieren surfen?" zegt hij opgewekt.

"Omg Liam zou je dat willen doen?"

"Tuurlijk ik kan het je leren." zegt Liam zelfverzekerd.
_________________
Dat was weer een nieuw hoofdstuk. Wat vinden jullie ervan? Comment of Vote?

xxxx Charlotte :)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 20, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Because of the water-1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu