Because of the water
Chapter 6: Acting like a childSong: Walk the Moon- Shut Up and Dance
Enjoy :)________________
Ik zit rustig op de bank wat muziek te luisteren. We gaan straks surfen Louis Logan en ik. Ik heb er best zin in alleen er is nog niet echt duidelijk gezegd wanneer we gaan. Ik doe mijn oortjes uit en besluit naar Louis en Logan opzoek te gaan.
Ik de keuken zijn ze niet en in de woonkamer ook niet, misschien zijn ze wel boven je weet het niet. Ik klop voorzichtig op de deur van Logan.
"Binnen." hoor ik van de andere kant.
"Hee wanneer gaan we ongeveer." vraag ik.
"Waarnaartoe?" Hij kijkt me niet begrijpend aan.
"Naar het strand? Surfen?"
"Oh.. Ja, we gaan zo volgens mij was Louis nog ergens mee bezig."
"Oke, ik trek alvast mijn bikini aan."
"Is goed." mompeld Logan hij vestigd zijn aandacht weer volledig op zijn telefoon.
Ik draai me om en doe de deur weer dicht. Ik loop naar boven waar de deuren van mijn dakterras open zijn. Ik dacht dat ik die dicht had gedaan? Wanneer ik verder de kamer inloop zie ik dat Louis erop is.
"Hallo?" zeg ik wat overdonderd tegen hem.
"Hee Charlie." lacht hij.
"Wat doe jij hier dit is mijn kamer?"
"Ik was alleen een beetje naar buiten aan het kijken."
"Je kan het ook even zeggen als je hier van het uitzicht wil genieten Tomlinson."
Hij kijkt me lachend aan, neemt hij me niet serieus? Wat als ik hier al aan het omkleden was en ik niet doorhad dat hij hier was?
"Come on Charlie? Is het zo'n groot probleem dat ik hier even was." zucht hij geïrriteerd.
"Ja, je kon het toch wel even vragen?"
"Je doet nu wel erg kinderachtig vindt je zelf ook niet?"
"Ik kinderachtig?"
"Ja, Charlie kom op het is toch niet zo erg? Weetje ik ga ik moet me nog omkleden voor het surfen. Veel succes en praat maar weer tegen me als je afgekoeld bent.
"Best." roep ik.
Hij loopt hoofdschuddend de deur uit, zijn voetstappen zijn boos op de trap te horen.
Hij heeft wel gelijk dit was nogal kinderachtig van me en zeker niet nodig. Alleen hoe maak ik het goed? Laat ik eerst mijn bikini aantrekken. Welke ik heb die die ik laatst heb gekocht, zwart, rood, oranje en nog wel meer. Moeilijk dit ik denk dat ik voor de zwarte ga.
Over de bikini doe ik een simpel jurkje aan. Mijn haar besluit ik in een wat rommelige knot te doen. In mijn tas doe ik verder nog wat strand spulletjes ik verwacht dat we wat langer op het stand zullen blijven.
"Charz we gaan." hoor ik Logan vanaf lager schreeuwen.
Moet ik wel wat zeggen tegen Logan over Louis? Ik denk dat het beste is als ik hem zo even apart neem een gewoon eerlijk zeg dat het inderdaad kinderachtig was.
"Oké, ik denk dat we kunnen gaan." zegt Logan.
Mijn tas hangt over mijn schouder. Logan en Louis hebben samen hun tas met al hun spullen voor het surfen, of tenminste dat mag ik hopen.
"Jongens gaan we lopen of met de auto?" vraag ik.
Ik kijk ze beiden aan en zie dat Louis er nog steeds wat geïrriteerd uitziet.
"Laten we met de auto gaan." zegt Logan.
"Oké ik rij." zegt Louis.
Logan gooit de sleutels naar Louis die ze weer behendig opvangt.
Niemand praat echter wel hoor ik Logan zachtjes mee zingen met Walk the moon-Shut up and Dance. Wat niet slecht klinkt.
"Mag ie wat harder." vraagt Louis.
Logan zet hem harder en wanneer het liedje bij het refrein komen zingen ze alle twee uit volle borst mee. Wat wel verrassend is dat Louis echt heeel goed zingt. Echt heel goed.
We gaan helemaal uit ons dak.
Louis parkeert de auto, Logan en Louis stappen samen uit om de achterbak leeg te halen.
"Oké, het is nu of nooit." praat ik mezelf moed in.
Ik loop recht om Louis af.
"Louis, kunnen we even praten?"
"Tuurlijk." lacht hij.
We lopen samen iets verder van Logan af. Volgens mij heeft die muziek hem goed gedaan.
"Uhm ja, ik wil even sorry zeggen van vandaag. Het was niet nodig geweest om zo kinderachtig te doen. Ik bedoel het maakt niet uit dat je op het dakterras was. En het was inderdaad onvolwassen me. Sorry." rattel ik door.
"Charlie het geeft echt niet. Het was van mij juist niet handig om het niet te vragen. Dus van mij ook sorry." glimlacht hij.
Ik durf hem eindelijk weer aan te kijken. We geven elkaar een knuffel, dit voelt gelukkig al wat beter.
Eenmaal aangekomen op het stand zijn Logan en Louis opzoek naar een geschikt verhuur voor de boarden.
Ik doe mijn tas met onnodige spullen in een kluisje voor spullen die je niet nodig hebt. Het is niet heel druk op het stand maar om nou te zeggen dat het rustig is nee.
"Charz kom even kijken of je board goed is." roept Logan.
Ik loop meteen naar de jongens toe. De man van de surfboarden begint meteen te kijken welke maat er precies goed is voor mij.
Logan en Louis hebben al de goede boarden. Ik trek mijn jurkje uit en doe die ook in het kluisje. Ik ren snel richting de zee. Alleen wordt niet gevolgd.
"Komen jullie?" vragend kijk ik achter me.
"We komen Charz." lacht Logan.
Ik maak het enkelbandje vast aan mijn enkel. Volens mij wordt dit wel een leuke en lange middag.
__________________
Heeee sorry dat het zo lang duurde er komt snel een nieuw hoofdstuk. Ik heb alleen veel toetsen dus dat is even goed leren.
Het volgende hoofdstuk daar komen nieuwe personen! Wie heeft er allemaal zin in het 1D concert???? Ik zeker wel, ik hoop jullie ook. :))))))
xx Charlotte ❤️❤️
JE LEEST
Because of the water-1D
FanfictionCharlie gaat op reis naar Thailand, waar ze even de universiteit in London kan vergeten. Dit heeft ze al lang willen doen en nu is de reis werkelijkheid. Ze ontmoet veel nieuwe mensen, het lijkt een fantastische vakantie te worden. Wat een prachtig...