Αφου παρκαρε το αμαξι βγηκαμε εξω.Το μερος ηταν πανεμορφο.Δεν ειχα ξαναερθει απο αυτη την μερια του νησιου.Με επιασε σφιχτα απο το χερι και προχωραγαμε σαν καποιο ερωτευμενο ζευγαρακι.
Με εφερε να δουμε τα αξιοθεατα της πολης.Η παλια πολη μπροστα μας ηταν υπεροχη με τα διαφορα μνημεια της ταξιδευες σε εναν διαφορετικο κοσμο,γεματο μαγεια.Περασαμε απο τα στενα σοκακια ενω γυρω μας βρισκονταν κτιρια παραδοσιακης αρχιτεκτονικης.
Ολη την ωρα με πειραζε ενω ειχε περασει το χερι του γυρω απ τους ωμους μου και εγω το δικο μου γυρω απ την μεση του.Ειχα μαγευτει απ την τοση ομορφια γυρω μου,δεν σταματησα να βγαζω φωτογραφιες.
Μετα απο αρκετη ωρα και αφου ειχαμε γυρισει ολο το μερος αποφασισαμε να φυγουμε.Σιγουρα αυτη η μερα θα μου εμενε αξεχαστη.Θαυμασαμε τον μεσαιωνικο καστρο ,τους πυργους και τις διαφορες μεσαιωνικες εκκλησιες.Παρα πολυς κοσμος.
Ο ηλιος ειχε σχεδον χαθει ενω μια βραδινη ψυχρα εκανε την εμφανιση της.Με τραβηξε κοντα του χωρις να το περιμενω και μου εδωσε ενα παθιασμενο φιλι.Τωρα λιποθυμαω.Του χαμογελασα σαν μικρο παιδι ενω ξεκινησαμε.
" Περασα υπεροχα σημερα ευχαριστω για την ομορφη βολτα " ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μπρατσο.Χαμογελασε και ενιωσα να χανω εναν χτυπο.
" Και εγω περασα ομορφα,αλλα δεν τελειωσε εδω η βολτα μας,εχω κι αλλα σχεδια για αποψε " λεει πολυ ηρεμα ενω μου εκλεισε το ματι.Δεν ειπα τιποτα κι απλα χαμογελασα ενω προσπαθησα να κρυψω το αγχος μου.
Μετα απο αρκετη ωρα ειχα ζαλιστει αλλα ευτυχως σταματησε γιατι ειχαμε φτασει.Ειμασταν στην παραλια και φαινοταν μαγικο το μερος.Με αγκαλιασε σφιχτα και προχωρησαμε σε μια ταβερνα εκει κοντα.
" Πειναω σαν λυκος" λεει με μια γκριματσα.Γελαω ενω κουναω το κεφαλι μου καταφατικα.Κοιταζω γυρω μου το μερος πολυ ομορφη ταβερνα,με θεα την θαλασσα φανταζομαι θα εχει πολυ κοσμο.
" Ομορφα μερη διαλεγεις παντως με εχεις αφησει αφωνη " του λεω ενω σκυβω μπροστα στο τραπεζι.
" Ισως προσπαθω να σε εντυπωσιασω " λεει ενω σκυβει το ιδιο μπροστα και με κοιταζει βαθεια στα ματια.
ESTÁS LEYENDO
"Με την πρώτη ματιά" (Υπό διόρθωση)
RomanceΕύα -ανεξάρτιτη και δυναμική.Προσγειώμενη για την ηλικία της. Πάθος της η μαγειρική και η φωτογραφία. Άπειρη απο σχέσεις, περιμένει εκείνον που θα ταρακουνίσει την ζωή της και θα ερωτευτούν παράφορα. Μάικλ- ώριμος άντρας, πετυχημένος επιχειρηματιας...