Το πρωι εφτασε και εγω με τα ζορια ανοιγω τα ματια μου.Το ξυπυνηρι ηχουσε δυνατα μεσα στα αυτια μου ενω αλλαξα δυο φορες πλευρο.Στην τριτη φορα σηκωθηκα και το εκλεισα και το πεταξα με δυναμη στο κρεββατι.Η διαθεση μου σημερα χειροτερη απο χτες.Χρειαζομαι καφε αλλιως δεν με βλεπω καλα.Νευρα πολλα νευρα.Και για αυτο ευθυνεται μονο αυτος.Ειχα που ειχα αυπνιες μολις τον ειδα εγινα χειροτερα.Το ομορφο προσωπο του δεν εφευγε απ το μυαλο μου,ενω η μυρωδια του με ειχε ζαλησει εντελως.Το πολυ να εχω κοιμηθει 3 ωρες και σιγουρα δειχνω σαν φαντασμα.Οποιος θα με δει μπροστα του σιγουρα θα τρομαξει σκεφτομαι.Ξεφυσαω μολις βλεπω τον εαυτο μου στον καθρευτη εχοντας δικιο.Αφου βουρτσιζω τα δοντια μου βαζω λιγο κονσιλερ κατω απ τα ματια και λιγη πουδρα.Θα υδρωσω στην κουζινα οποτε δεν βαζω τιποτα αλλο.Ντυνομαι στα γρηγορα με μια καινουργια στολη που φορανε ολοι στην κουζινα και κατεβαινω κατω.
Τα πρωινα δεν ειμαι κι πολυ φιλικος τυπος ειδικα αν δεν εχω πιει καφε.Εκατσα με κατι παιδια σε ενα τραπεζι και δεν πολυμιλουσα χαμενη στις σκεψεις μου, αφου υπια 2 καφεδες ξεκινησα δουλεια.Το αγχος με ειχε καταβαλλει αν και εχουμε αρκετο χρονο μπροστα μας,το προβλημα ομως ειναι πως ο σεφ δουλευει το απογευμα σημερα.Περνω βαθεια ανασα και ξεκιναω με το μοσχαρι που θελει το περισσοτερο χρονο.Μολις τελειωνω με το στιφαδο ξεκιναω να μπαχαρωνω τα κομματια απ το ψαρι.Μετα απο 4 ωρες χωρις να παρω ανασα βγαινω εξω να κανω ενα διαλλειμα.Το κεφαλι μου κοντευει να σπασει και το στομαχι μου διαμαρτηρεται.Μια κοπελα που καθεται διπλα μου το ακουει και σκαμε στα γελια.Τρωω στα γρηγορα λιγο ριζωτο και ενα κομματι κοτοπουλο και νιωθω οι δυναμεις μου να επιστρεφουν.
Ολη η ομαδα ειναι υπεροχη,ολοι βοηθανε να τελειοποιησουμε το μενου απλως εγω εχω ολη την ευθυνη για πρωτη φορα και αυτο με αγχωνει.Ειναι ολα σχεδον ετοιμα και τωρα περιμενουμε να περασει η ωρα να ξεκινησει το γλεντι.Απ οτι εμαθα απ την νονα η εκκλησια ειναι στις 6 οποτε κατα της 7 μιση θα ειναι εδω.Εχω κανα δυωρο μπροστα μου και παω προς την Χαρα.Ισως να ξεχαστω μαζι της για λιγο.Την βλεπω να κανει κατι παγωτα εω πλησιαζω προς το μερος της.
<<Το χεις το χεις >> λεω ενω γελαω.
<<Που εισαι ρε τρελο.Πως πανε οι ετοιμασιες; >>λεει ενω ερχεται προς το μερος μου.
ESTÁS LEYENDO
"Με την πρώτη ματιά" (Υπό διόρθωση)
RomanceΕύα -ανεξάρτιτη και δυναμική.Προσγειώμενη για την ηλικία της. Πάθος της η μαγειρική και η φωτογραφία. Άπειρη απο σχέσεις, περιμένει εκείνον που θα ταρακουνίσει την ζωή της και θα ερωτευτούν παράφορα. Μάικλ- ώριμος άντρας, πετυχημένος επιχειρηματιας...