Untitled Part 32

1.8K 159 5
                                    

Μπηκα στο σπιτι ενω πλεον ειχα ηρεμισει.Δεν θα καθομαι να κλαιω για εναν μαλακα φραγκατο ετσι κι αλλιως ηξερα που εμπλεκα.Ηθελα και εφαγα τα μουτρα μου μαζι του.Ως εδω ομως ηρθα να περασω καλα και αυτο θα κανω.Τα λογια του ομως τριγυρνουσαν στο μυαλο μου.Με εκανε να εχω αμφιβολιες για τον εαυτο μου και με πληγωσε αρκετα.


Εβαλα δυνατη μουσικη ενω ξεντυθηκα και μπηκα για ενα ντους.Ειχα γινει μουσκεμα στην κουζινα.Το να δουλευεις καλοκαιρι στην κουζινα ειναι χειροτερο κι απο σαουνα.Οταν εξω εχει 40 βαθμους μεσα κοντευει τους 60 και ειναι λες και σου κοβεται η ανασα.Εκλεισα το νερο και τυλιχτηκα με μια πετσετα.Φορεσα μια μπλουζα του αδερφου μου και ενα μποξερακι απο κατω.Στεγνωσα ελαχιστα τα μαλλια μου και βγηκα εξω.Τρεξιμο ολη μερα δεν ειχα προλαβει να φαω τιποτα.Ειχα αναγκη απο θερμιδες αυτη την στιγμη.Πηρα τα χερια μου το σταθερο και παρηγγειλα 2 πιτογυρα.Ειχα καιρο να φαω σουβλακι,ετσι κι αλλιως δεν ειχα ορεξη να μαγειρεψω με ολα αυτα που εγιναν.



Ανοιξα το λαπτοπ και μπηκα στο facebook ειχα γεμησει απο ειδοποιησεις και μηνυματα.Δεν ειχα ορεξη να απαντησω σε καποιον και ετσι το εκλεισα κατευθειαν.Εβαλα μια ρομαντικη ταινια ωσπου χτυπησε η πορτα.Ανοιξα διστακτηκα ενω κρυβομουν πισω απ την πορτα.Ενας πιτσιρικας μου εδωσε τα σουβλακια καθως μου χαμογελασε.Πληρωσα γρηγορα και εκλεισα την πορτα.

Ξαπλωσα στον καναπε και μολις παω να δαγκωσω το σουβλακι ξαναχτυπαει η πορτα.Ξεφυσαω ενω σηκωνομαι να ανοιξω.


Μπροστα μου βρισκεται ο Αλεξ ενω μου χαμογελαει αμηχανα.Μολις καταλαβαινω οτι τα ποδια μου ειναι γυμνα ντροπη με καταβαλλει.


<<Μισο λεπτο >>λεω ενω του κλεινω την πορτα στα μουτρα.Τρεχω πανω και και φοραω ενα κολαν με λουλουδια ενω κατεβαινω τρεχοντας.Ολα τα καλα σε μενα σημερα σκεφτομαι.Ανοιγω την πορτα και εκεινος χαμογελαει ενω βλεπω απ τις κινησεις του οτι νιωθει αμηχανα οπως εγω.


<<Συγγνωμη αν σε ενοχλω απλως ηθελα να σου μιλησω λιγο >>


<<Εκεινος σε εστειλε; Δεν θελω να ακουσω τιποτα οσων αφορα εκεινον νομιζω εγινε κατανοητος πριν.>>


<<Οχι εκεινος δεν γνωριζει οτι ηρθα.Δεν θα σε καθηστερησω πολυ.>>

&quot;Με την πρώτη ματιά&quot; (Υπό διόρθωση)Where stories live. Discover now