FELİX ANLATIMI
Ne yapacağımı bilmiyordum katil tamda önümdeydi. Korkuyorum ya ölürsem. Arkadaşlarım cesedi mi bulmalarını istemiyorum. ben yaşamak istiyorum.
''Niye öyle bakıyorsun bana'' dedi. Korkuyorum sana karşı mı geleyim?
''B-ben korkuyorum'' dedim. ufak bir kahkaha attıktan sonra yanıma oturdu. titremeye başladım.
''Neden korkuyorsun seni öldürmem'' dedi.
''öldürmeyeceksen n-neden buradasın?''dedim. ellerini birleştirip konuşmaya başladı.
''Kim bilir.'' dedi. Bu adam gerçekten salak. 'Kom bolor' miş aptal katil.
''Maskeni çıkarır mısın?'' dedim. Ani hareketle bana döndü.
''ÇIKARDIKTAN SONRA YÜZÜMÜ EZBERLE POLİSE VER ÖYLE Mİ?'' bağrıyordu. ağlamaya başladım. Şimdi ölecekmiyim.
''B-ben sadece...hık... merak ettim'' dedim. Sonra telefonuma mesaj gelmesiyle gözlerimi oraya çevirdim. jeongin yazmıştı. katile baktığımda yoktu. gitmişmiydi?
Elime telefonu alıp jeongine yazmaya başladım.
Jeonbaby
Felix iyi misin?
kaç saattir cevap vermedin
merak ettik seni
n'olur cevap ver 😥İyiyim bebek ekmek😔
Jeonbaby
Oh sevindim 😊
bir dakika!
SEN İYİ DEĞİLSİN YANINA GELİYORUM!!hayır jeongin yanıma gelme
Jeongin?
JEONGİN!!
(17:59)Jeongini durdurmak imkansızdı kafasına koyduğu şeyi yapardı. aynı bunun gibi. oflayarak yerimden tam yerimden kalkacaktım ki masada mektup vardı.
Mektupu elime aldım. açmaya başladım bir yandan da korkuyordum ya katil bıraktıysa mektubu? Açtığım zaman kısa bir cümle vardı.
''OLMAYANLARI GÖRDÜN, SENİ İZLEYECEĞİM!!''
Şimdi katil peşimdeydi. Keşke o gün evden çıkmasaydım. Hepsi benim beyinsiz kafam yüzünden di. Kapı çalınmaya başladı. Jeongin gelmişti sanırım. kapıya doğru ilerledim. Yavaşça kapıyı açtım. karşımda jeongin vardı.
''OY BENİM KÜÇÜK CİVCİVİM NE KADAR KORKTUM BİLİYOR MUSUN!''
Jeongin hızla bana sarılmıştı zorlada olsa gülümsemeye çalıştım.
''Ben iyiyim jeongin''
''Hayır hiçde iyi değilsin''
''Jeongin lütfen tartışmayalım''
''tamam civciv gel oturalım''
salona geçtiğimizde oturduk jeongin derin bir nefes aldı. bende telefonla ilgilenmeye başladım.
😎7 BAŞIBOŞ ÇOCUKLAR😎
selam
wolfchan
LAN KÜÇÜK GÖTLÜ
NERELERDEYDİNdwaekbin
KİM!Seungmin
Küçük beyinli changbinHanquokka
XCÖZXCZPSCCÖSZSPFoxI+Ny
Lan susun beynim acıyorLeebit
Kes lan bücürya susun bi sinirlerim hoplayacak
wolfchan
afedersiniz BbokAri şemsettin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ KATİL ‖HYUNLİX‖ ✅TEXTİNG✅ [ANGST] ✓
AdventureGenç bir oğlan haberlerde maskeli bir katil olduğunu görür. Dışarısı tehlikeli olduğu için evden çıkmaktan zorlanır. Ancak kendini evde tutamaz dışarıya çıkar. BÜYÜK BİR SORUNLA KARŞILAŞIR. :shiplemeler: Hyunlix minsung chanmin changin İYİ OKUM...