BÖLÜM- 11 ''YENİ BİR SAYFA''

419 40 49
                                    

Yıllar sonra

Evet yıllar sonra yepyeni mutlu bir aile olduk. her şey harika ve düzenli gidiyordu. Jinyong'da büyümüştü. şuan 16 yaşında ve mutlu. Hyunjin ise hala kendi oğlundan mesleğini saklıyordu. bir gün öğrenecek diye söylenirdi ama benim uyarmalarımı bile dikkate almıyordu. Şunu söylemek istiyorum. Jinyong öğrendiğinde ne tepki verecek.

''Ya baba! Minho amcam  televizyonun kumandasını vermiyor''

mutfakta ki tabakları yıkamam bittiğinde arkamı dönüp minhoya bağırdım.

''Minho versene çocuğa kumandayı''

''Şakalaşıyoruz biz. değil mi amcasının gülü''

''Hı hı amca ne demezsin''

Gözlerimi devirip mutfak işlerine geri döndüm. hyunjin ve jisung alışverişe çıkacaklarmış güya. ama değil selfie çekinip yemek yiyorlar. bunlarda ayrı bir salak. Zaten jisung ayrı bir mal. Neyse seungmin ve chan onlarda ayrı bir evde çocuklarıyla ilgileniyor. erkek Çocuklarının
adı Bang-seun. o da 12 yaşında. Tuhaf olabilir ama kendi isimlerini birleştirip böyle isim koydular. zaten hyunjin ile bizde öyle yaptık

Changbin ve Jeongin ise onların kızları var 8 yaşında. ve çok tatlı aynı jeongine benziyor. adı 
Eun Mi. Bunlar adam akıllı araştırıp bulmuşlardı. helal olsun diyorum. ve son çiftimize gelmiş olursak minho ve jisung.

Onlar çocuk istemediler zaten kendileri çocuk oldukları için birbirlerini susturmaları zor olur. ve şuan televizyon odasında . çıkan kaos'a örnek vermiş olursak bu doğru.

Ellerimi yıkayıp televizyon odasına gittim. kapıyı aralayıp bakmam bir saniye falan olmuştur. Ve ne göreyim minho adam öldürüyor resmen.

''Lan şerefsiz bırak oğlumu''

''Kumandayı vermiyor oğlun''

''Baba! benim bir suçum yok.''

''Of bırakın derhal birbirinizi. ve şuraları toplayın''

''Ben toplamam ben misafirim''

''Minho amca eğer yardım etmezsen jisung amcam ile aranı bozarım''

''Sİktir git şerefsiz velet. Ben misafirim diyorum.''

''Salak minho madem misafirsin neden adam boğuyorsun.''

''Aa öyle bir şey mi-''

Kapının zili çalmasıyla minhonun sözü kesilmişti. Kapıya doğru yürüdüm. ama ilk olarak geri bir adım atıp işaret ve orta parmağımı bir kendi gözüme bir onların gözlerine çevirdim. Gözüm üzerinizde diyip. durmadan çalan kapıya doğru gittim. Kapıyı açmam ile yüzüme bir sürü demet papatyaların girmesi bir oldu. 

''Aşkım naber''

Bu hyunjin sürprizlerle dolu. Bir kere odamıza büyük dev ayıcık almıştı. hayır yani neden böyle masraflara giriyor anlamıyorum. parayı sanki köpek sıçıyor. ve o ayıcık hala odamızda. diğer yanı ise simsiyah olması. 

''Hyunjin bunlar ne''

''Senin o güzel yüzünde ki çillerin kaç tane papatya olduğunu bilmediğim için 950 tane papatya aldım. yani şöyle sen benim parlak güneşimsin''

Alık alık bakmam dışında hyunjinin bu güzel sözleri hoşuma gitmişti. Her zaman böyle yapardı.

''Ben bodrum katına gidiyorum jinyong nerede''

''Minho amcasıyla 2023 savaşı veriyorlar''

''ha tamam sorun değil o zaman. yemek hazır olunca beni çağırırsın güzelim''

MASKELİ KATİL  ‖HYUNLİX‖   ✅TEXTİNG✅ [ANGST] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin