BÖLÜM - 7

907 79 173
                                    

FELİX ANLATIMINDA

Hyunjine anlamsız bakışlar atıyordum. bu adam kimdi ve ne istiyordu bizden?

''Hyunjin sana soruyorum bu adam kim?''

Hyunjinin iki omuzundan tutup sallamaya başladım. yavaş bakışlarla bana bakıyordu.

''Felix b-ben...''

Cümlenin devamını getiremiyordu. Benden bir şey sakladığı belliydi.

''Hyunjin eğer benden bir şey saklıyorsan söyle, sana yemin ederim ki kimseye söylemem''

Hyunjin dudaklarını birbirine bastırmasıyla gözlerim otomatik olarak oraya kaydı. bakışlarımı oradan çekip hyunjine baktım.

''Felix beni dinle. Herşeyden ama herşeyden gerçekten üzgünüm içimde tuttuğum sırrı sana söyleyemem benden tiksinir beni terk edersin. Şunu söylemek istiyorum...''

Hyunjine hala bakıyordum ağlamamak için kendimi tutuyordum. boğazımın sıklaşmasına umursamadan hyunjinin söyleyeceklerini dinliyordum.

''Biz arkadaş ya da sevgili olamayız felix. ben yurtdışına çıkacam. bu ülkede olmayacam. Lütfen beni anla felix''

Hyunjin ceketini ve telefonunu alıp kapıdan hızlıca çıkmıştı. Yanaklarımda hissettiğim göz yaşlarım durmaksızın akıyordu. Gerçekten hikaye burda bitmişmiydi? Hyunjin artık beni sevmiyormuydu? içinde tuttuğu sır ne? 

Artık dayanamadan çığlık ile göz yaşlarım birbirine karışmıştı. Ne yapacaktım ben şimdi. Hyunjin olmadan hayat olur muydu? 

<><><>
1 HAFTA SONRA...

Dün akşam televizyon haberlerinde maskeli katilin yok olmuştu. Düşüncelerimi zihnimden yok edip derse odaklanmaya çalıştım. hoca yoklama alıyordu. 

''Cheon-sa''

''burda''

''Hwang hyunjin''

Hyunjinin adı söylendiğinde sınıfta sessizlik olmuştu. yavaşca yutkunup sınıfta yok dedim. Hoca nerede olduğunu biliyormusun dediğinde yurtdışına çıktı bir daha dönmeyecek dedim. hoca kafasını anladım şeklinde onaylamıştı. 1 hafta oldu hyunjinin adı listedeydi. listeden silinmemiş olabilir ama ben kalbimden onu silebilecekmiydim?

Defterimi çantama koyup arkadaşlarımı dışarda beklemiştim. geldiklerinde yürümeye başladık.

''Chan hyunjin hala grupta mı?''

''evet çıkmamış guptan''

başımı yavaşça onayladığımda onlar önden yürümeye başlamıştı. bende havaya bakıyordum. En sevdiğim şarkı vardı. olduğum yerde durup havaya bakmayı sürdürüp şarkıyı söyledim (Medyada ki şarkı 0:43)

''Orda olmanın nasıl hissettirdiğini anlat
Çok sarhoş hissediyorum, ama beni tutmak için zok uzaktasın
Seni oraya getirenin ben olduğumu biliyorsun
Gökyüzünde adın var 
Hiç bu kadar yalnızlaşmışmıydın?
Bensiz yaşayabileceğini düşünüyorum''

İki omuzumdan sallayan jeongine afallamış şekilde bakıyordum.

''Felix iyimisin?''

Herkese baktığımda onlarda bana bakıyordu. kafamı onaylamaz şeklinde salladığımda herkes derin bir nefes alıp vermişti

''Felix hepimiz biliyoruz hyunjini özlediğini ama seni koruyamı-''

''Hayır Jisung hyunjin beni koruyordu. hepiniz hyunjinden nefret ediyorsunuz bunu biliyorum. Ben hyunjine güveniyorum geri dönecek beni yalnız bırakmıyacak.''

MASKELİ KATİL  ‖HYUNLİX‖   ✅TEXTİNG✅ [ANGST] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin