BÖLÜM-5

1K 95 83
                                    

''Bende Dong-hyun polis memuru'' 

Bu polis mermurunda bir işler olduğunu biliyorum. sorgulamayacam. Asıl soru şu neden bu kadar polis var. 

''Memur bey neden bu kadar fazla polis var''

Polis memuru bana baktı. Elindeki dosyalara bakarken bir şeyler düşünüyordu.

''Sizin kaybolmanızdan sonra 2 ceset bulundu. Biri kız biri erkek 17-18 yaşlarında. Bununla sizin bi ilginiz olabilir mi? yani bir kişi gece 2'de çıkmaz dışarıya.''

Hızla yutkundum. Bunu biliyordum bunda bir işler olduğunu anlamıştım. 

''Yani bununla benim bi ilgim yok. hatta onları bile tanımıyorum.''

''ama bu 2 ceset sizin okulunuzda''

Gerçekten köşeye sıkışmıştım.

''Bakın memur bey ben bu olayla ilgili hiç bir şey bilmiyorum ve onlarıda tanımıyorum. Evet okulumda olabilir ama hiç bir ilgim yok''

''emin misiniz?''

''Evet ve siz bana maskeli katil olduğumu mu söylüyorsunuz?''

''Aslında aklımda öyle bir fikir yok ama sen öyle diyo-''

''Dong-hyun komiserim bir olay çıkmış acil gitmemiz lazım''

''Geliyorum ve sizinle daha sonra konuşuruz Hwang bey''

''Görüşürüz'' 

dedikten sonra gitmişti. yüreğim ağızıma gelmişti. Gerçekten kalbim hızlı atıyordu. daha fazla dışarda durmadan eve girdim direk üstümü değiştirmeden  yatağa yattım.

//////////////

FELİX ANLATIMINDA 

Nihayet sabah olmuştu. Bugün projeler dağıtılacaktı bende hyunjini kabul etmiştim. Hemen yataktan kalkıp banyoya girdim. işlerimi hallettikten sonra üstümü giyindim. Hızlıca kahvaltı yaptıktan sonra çantamı alıp çıktım.

Okula vardığımda hyunjini görememiştim.Umarım gelmiştir bugün okula. İçeri tam girecekken arkamdan birisinin seslendiğini duydum. arkamı döndüğümde hyunjindi. Sonunda gelebilmişti.

''Günaydın Hyunjin''

''günaydın''

''Ne oldu bi sorun mu var''

''Ha hayır yok iyiyim''

''Peki öyleyse. şey... projelere katılcan değil mi?''

''Tabiki''

''Sevindim''

Sınıfa doğru yol almıştım. Birisi kolumu tutmasıyla olduğum yerde kaldım. dönüp baktığımda çocukluk arkadaşım Ji-hoon'du.

''Selam bebek''

''Günaydın Ji-hoon''

''Projelere katılcakmısın''

''elbette''

''benimle eş olur musun?''

''üzgünüm ji-hoon, hyunjinle eş oldum.''

Ji-hoon yanımda ki hyunjine bakmıştı. bende baktığımda sert bakışların olduğunu gördüm. Kesin kıskanmıştır diyip kıkırdadım.

''Selam ben bu bebeğin arkadaşıyım''

''Bilmiyorduk saol''

Hyunjinin koluna hafifçe vurduğumda göz devirmişti. 

''Ne tesadüf bende onun arkadaşıyım hatta en yakının''

Ji-hoon göz devirip gittmişti. Bu hyunjinin kavalığı yüzünden çocuğu kırmıştı.

''Hyunjin biraz daha nazik davranamazmıydın''

''Felix naber''

Konuyu değiştirmişti. Hafif tebessüm edip sınıfa girmiştik. O da gülüyordu. yerlerimize oturduğumuz da Soo jin yanıma gelmişti. Onunla pek fazla konuşmuyorduk o da ara sıra bana gelip geçiyordu. 

''Ne oldu Soo jin bir sorun mu var?''

''Hemde büyük bir sorun''

''Ne oldu?''

Soo jin sınıfa dönüp derin nefes alıp bağırmaya başlamıştı.

''ARKADAŞLAR DÜN GECE 2 CESET ÖLDÜRÜLMÜŞ ONLAR DA BAŞKA SINIFTAN CHEON-SA VE SUN YEON''

bağırdığı için herkes sessizliğe bürünmüştü. Gözlerim şokla açık kalmıştı. Hyunjine baktığımda rahattı.

''Hyunjin neden bu kadar rahatsın arkadaşlarımız ölmüş''

Hyunjin kafasını bana doğru çevirip baktığında;

''Felix sana zorbalık eden, dalga geçen 2 ceset senin ne zamandan beri arkadaşın oldu?''

Hyunjin haklıydı. Onlar benim arkadaşlarım değil di. ama bir yandan da öyleydi. dalga ya da zorbalık yapsa hiç bir şey yapmazdım. Ders zili çaldığında hoca sınıfa girmişti. Hocanın yüzüde düşmüştü.

''evet arkadaşlar lütfen yerlerimize geçelim. Küçük bir duyuru yapacam.''

Herkes yerleştiğinde hoca konuşmasına devam etmişti.

''Çocuklar dün akşam 2 ceset bulunmuş. Bu da bizim okuldan Cheon-sa ve sun yeon''

Herkes sessiz kalmıştı. bir şey diyemiyorlardı. Hoca daha fazla üstelemeden derse devam etmişti.

Ders bittiğinde hyunjinin şarkı mırıldandığını duymuştum. (medyada ki şarkı)

''Hyunjin gideli mi?''

''hmhm''

Projeleri alıp okuldan tam çıkacakken polisler gelmişti. hyunjine baktığımda titriyordu gerçekten hyunjinde tuhaflık vardı. Bir tane polis memuru bu tarafa doğru geliyordu. 

''Merhaba efendim siz Lee felix olmalısınız?''

Anlamaz bakışlarla polis memuruna bakıyordum. 

''E-evet benim sorun ne?''

''Sorun şu efendim Babanız vefat etmiştir.''

Gözlerim şokla büyümüştü içimi üzüntü kaplamıştı. ama bunca zamandır ben babamı görmedim ki

''M-memur bey yanlışınız olmalı ben babamı bunca zamandır göremedim.''

''Ama efendim DNA testi sizin babanız olduğunu ispatlıyor''

Gözlerimdn yaşlar geliyordu öz babamı kaybetmiştim. daha fazla dayanamayım gözlerim kapanmaya başlamıştı. en son duyduğum ses ''Özür dilerim felix'' olmuştu.

KISA YAZDIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM SENARYO AKLIMDA KALMADI :)

MASKELİ KATİL  ‖HYUNLİX‖   ✅TEXTİNG✅ [ANGST] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin