BÖLÜM 9

778 62 204
                                    

YAZAR ANLATIMINDAN :)

Felix 1 gündür polis merkezindeydi. hyunjinin ifadesi hala sürüyordu. Gözleri hiç uyumadan kıpkırmızı olmuştu. Hyunjini kim ihbar etti bilmiyordu ama bunun için gece ve gündüzünü demeden araştırmıştı. Ancak çabası boşunaydı.

''Lee felix Hwang hyunjin'in neyisi oluyorsunuz?''

Felix duyduğu sesle yüzünü yerden çekip polis memuruna bakmıştı.

''S-sevgilisiyim...''

''Peki. Benimle gelin''

Felix polis memurunun dediğini ikiletmeden yürümeye başlamışlardı. Felix soluna baktığında bir kadının oğlunun kolları arasında göz yaşları döküyordu 'beni bırakma oğlum!' der gibi oğluna sığınıyordu. Diğer sağına baktığında ise küçük bir kız çocuğu görmüştü. Cama bir elini koymuş diğer cam tarafta ise sanırım babası vardı ne gibi suç işledi diye merak ediyordu. Kızın küçük mırıltılarını felix duymuştu. 'baba neden beni bırakıp diğer taraftaki camda yaşamaya çalışıyorsun. benden nefret mi ediyorsun. sana söz veriyorum bir daha seni kızdırmayacam. lütfen benim yanıma gel kollarında olmak istiyorum' dediğinde felixin gözlerinden yaşlar süzülmüştü. Elinin tersiyle hemen gözyaşlarını silmişti. 

En sonunda Hyunjinin konuşma odasına vardığında bir eli masaya kelepçelenmişti. Hyunjin kafasını kaldırıp felixe baktığında gözlerini kaçırıp tekrar masaya bakmaya devam etti. Felix dudaklarını birbirine bastırıp hyunjinin önüne oturdu polis memuru ise 10 dakikanız var dedi. felix kafasını sallayıp onayladığında polis memuru odadan çıkmıştı.

Bir süre odaya sessizlik hakimdi. ne felixden ses çıkıyor nede hyunjinden. en sonunda hyunjin konuşmuştu.

''Beni kim ihbar etti?''

''Bilmiyorum...''

felix sessizce söylemişti. ama hiçbir cevap vereceği yoktu. 

''Felix beni buradan çıkarman zor. 5 yıl hapis cezası aldım.''

Felix şaşkınlıkla gözlerini büyütmüştü. korku kaplamıştı. 5 yıl mı!? 

''Nedemek 5 yıl hyunjin. Bu haksız-''

''haksızlık falan değil felix! 20 adam öldürdüm. buranın neresi haksızlık. bence adalet haklı''

Felix sessizce hyunjine bakmaya devam etti. 

''pes mi ediyorsun?''

''Ne?''

''Pes mi ediyorsun hwang hyunjin?''

Hyunjin anlamsız bakışlarını felixe yolluyordu. Felix derin bir iç çekip ayağa kalktı ve parmağını hyunjine doğrulttu.

''Sana söz veriyorum Hwang hyunjin bu 5 yıl dolmadan önce seni bu hapisten kurtaracam ve pes etmiyecez''

Felix hafif gülümsediğinde hyunjin de gülümsemişti. Şimdi onların yolunda pes etmek yok savaş vardı...

2 hafta sonra

Felix hala düşünüyordu ne yapacağını bilmiyordu. okulların yaz tatiline girmesi neredeyse 1 hafta olmuştu ama hala hyunjini kim ihbar ettiğini bilmiyordu. hapishaneye girecekti. Felix kendi odasında volta atarken telefonundan bildirim sesi gelmişti hemen eline telefonu alup kimden geldi diye bakıyordu. mesaj jimindendi.

Park_jm
Felix iyimisin?

İyim jimin 
bir şey mi oldu

Park_jm
Oh içim rahatladı bir an önce hapishanedesin zannettim

MASKELİ KATİL  ‖HYUNLİX‖   ✅TEXTİNG✅ [ANGST] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin